רצועות כושר TRX לאימון פונקציונלי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


רצועות כושר TRX לאימון פונקציונלי

פורסם בתאריך 06/05/2013 ע"י Daronet Daronet בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 1466 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: TRX, רצועות כושר TRX

 זה החל ביחידות חיל הים האמריקאי לפני שנים אחדות, ובמהרה פרץ את גבולות הצבא, והמדינה. עד לפני כעשור, אף מאמן כושר בישראל לא ידע מה הוא אימון רצועות כושר TRX. כיום אין אחד שלא יודע. אז בואו נראה על מה מדובר.

אימון רצועות כושר TRX הינו אימון נפלא המתאים לכל אחד ואשר ניתן לעשותו גם מהבית. כל מה שצריך זו רצועת מתח, בסיס לקשירה, והכרה של מספר תרגילים שונים, העובדים על כלל שרירי הגוף, ומשפרים את שיווי המשקל, הקורדינאציה ואלמנטים רבים אחרים. אימון שכזה, הנמשך בין 40 דקות לשעה, שורף בממוצע קרוב ל-600 קלוריות. מדהים.

ניתן לרכוש באתר של פיטנד דיפו http://fitnessdepot.co.il/fitnessequipmaent/fit/trx-3.html

נאמר בפה מלא – אימון TRX הינו אימון קשה ומאתגר פיסית ומנטאלית. בזמן ובעיקר אחרי האימונים הראשונים, תחושו קרוב לוודאי, כאבי שרירים במקומות שונים. בהמשך אלו יופחתו וייעלמו כליל, אך הקושי שבאימון יימשך כל עוד תעבדו נכון ובלי "זיופים". היתרונות של אימון רצועות כושר TRX רבים: העובדה כי ניתן לעשותו בכל מקום – בבית, בפארק, בבית המלון, אפילו במשרד; עצם כך שגם 20-25 דקות אימון מביאות לתוצאות נפלאות ושריפת קלוריות מואצת; התוצאות המהירות והשיפור בכל הפרמטרים אותו תזכו לראות בתוך זמן קצר; העובדה כי האימון עובד על שרירים רבים ומשלב בצורה אולטימטיבית אירובי וכוח.

ישנם מספר תרגילים מרכזיים במהלך אימון רצועות כושר TRX. אם טרם התנסיתם בעבר בסוג אימון שכזה, מומלץ לערוך אימונים ראשונים לצד מדריך מוסמך. במועדוני כושר רבים קיים שיעור שכזה, הנערך בקבוצות קטנות ובליווי מוסיקת רקע. התרגילים הנפוצים ביותר באימון זה הם כפיפות המרפקים (הישענות על הרצועות וכיפוף המרפקים מעלה ומטה), הנפת כתפיים (עובד על שרירי החזה והכתפיים. שימו לב לא לעבור את גובה הכתפיים בזמן ההנפה. סכנת חבלה), כפיפת ירך (עובד עד שרירי הרגליים. להקפיד על קצב איטי והימנעות מנעילת הברכיים), מכרעים (שרירי חזה וגב) ועוד.

אנשים שניסו את אימון ה-TRX דיווחו על אימון מהנה, שהקפדה עליו מביאה לתוצאות מהירות. רוצים גם אתם להתחיל בשינוי אמיתי? אימון רצועות כושר TRX עשוי להיות התשובה הנכונה. בהצלחה!

אודות Daronet Daronet

Daronet Daronet

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר