10 הטעויות שכדאי להימנע מהן בעיצוב כרטיס ביקור | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


10 הטעויות שכדאי להימנע מהן בעיצוב כרטיס ביקור

פורסם בתאריך 06/01/2013 ע"י יעל וייס בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 560 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיתוג גרפי, מיתוג עסקי, עיצוב לוגו, עיצוב כרטיס ביקור, מעצבת גרפית, סטודיו לעיצוב גרפי, עיצוב גרפי, תדמית גרפית

לכרטיס הביקור יש תפקיד נכבד בייצוג העסק שלך. הוא קטן, מכיל מעט – אבל פרטים בעלי חשיבות. הכרטיס הוא חלק מתדמית העסק שלך ותפקידו לסייע ביצירת רושם ראשוני טוב וכן לספק פרטים ליצירת קשר. אני רואה בו שגריר חשוב של העסק. בגלל חשיבותו הרבה של כרטיס הביקור, כתבתי לך מה הן 10 הטעויות שכדאי להימנע מהן בבואך לבחור או לעצב כרטיס ביקור לעסק שלך:

1.יותר מדי מסובך
כרטיס ביקור שאינו מסודר, קשה לקרוא אותו והוא הופך מאד לא מושך. אינפורמציה חשובה עלולה ללכת לאיבוד אם הכרטיס עמוס ביותר מדי טקסט ותמונות. המטרה הראשונית שלשמה נוצר הכרטיס – מתפספסת. כרטיס ביקור מאורגן נותן ביטוי חזק לעסק שלך, אותו הוא מייצג.

2. חוסר התאמה
חשוב שסגנון כרטיס הביקור יהיה מתאים לעסק שלך ויבליט אותו. למשל, למעצב/ת פנים יהיה כרטיס ביקור צבעוני עם תמונות מושכות שייצגו את היצירתיות ואת החדשנות שלו. לעומת זאת, כרטיס ביקור של יועץ/ת פיננסי – רצוי שיהיה סולידי ומעורר אמון. את זאת ניתן להשיג בעזרת בחירת הצבעים הנכונים, הפונטים המתאימים והנושא של הכרטיס.

3. מיעוט אינפורמציה
כמו שהגזמה בכמות האינפורמציה על הכטיס לא עובדת עבורך, כך גם כרטיס שחסרה בו אינפורמציה חיונית אינו משרת את המטרה. אנשים שמים לעיתים רק את שמם ואת הלוגו שלהם על הכרטיס ללא פרטי התקשרות. תארו לכם את התסכול של מי שרוצה להתקשר אליהם.

4. כרטיס ביקור באיכות נמוכה
איכות הנייר ואיכות ההדפסה חיוניים למראה של כרטיס ביקור מקצועי. הדפסה בה הדיו משתפשף ויורד תגרום לדחיה כאשר מדובר בכרטיס עסקי. גם שימוש בנייר באיכות נמוכה (התקמצנת?…) יצור עבורך מראה עסקי זול. האם זה רצוי לך?

5. אינפורמציה או פרטים לא מעודכנים
בעלי עסקים שאינם מעדכנים את פרטי ההתקשרות שלהם פוגעים בתדמית שלהם. דמיינו את התסכול של לקוח שמתקשר ובטוח שהוא מגיע לאדם הנכון ורוצה לרכוש את שירותיו, וכן את כמות הלקוחות שתפסידו עקב אי עדכון פרטיכם על הכרטיס.

6. טעויות כתיב ודקדוק
טעויות כתיב ודקדוק בכרטיס ביקור מותירות רושם רע. הן משאירות רושם שלבעל הכרטיס לא היה איכפת מהדימוי של העסק והוא לא טרח לבדוק את תוכן הכרטיס. זו פגיעה מאד חמורה בתדמית העסק.

7. התעלמות מהלוגו או מהמיתוג
כרטיס הביקור אינו מייצג רק את האדם האוחז בו, אלא את העסק או החברה שהוא מייצג. ללא לוגו הכרטיס עלול להיראות לא שלם. יתרה מזאת, כרטיס שאינו קשור למיתוג של העסק, מחמיץ את ההזדמנות לגרום לעסק ולשירותים שהוא נותן לבלוט ולהיות מוכר וזכיר.

8. טקסט לא קריא
שימוש בכתב קטן מדי בכרטיס הביקור שלך יגרום לכך שאיש לא יקרא את הכתוב בו. אם גם תוסיפו צל – יתקבל מראה עוד יותר עמום… שימוש בפונט נכון ובגודל הנכון הוא חשוב ביותר. הפונט הנכון, צבעו וגודלו – יגרמו לכך שיקראו את הכתוב באופן ברור ובלי לעייף את העיניים

9. עיצוב גרוע של כרטיס ביקור
כרטיס ביקור אינו חייב להיות משעמם, עם זאת הוא אינו חייב להיות "משוגע". כרטיס ביקור שאינו מעוצב יפה, אינו מושקע – יגרום למי שמתבונן בו לחשוב שמי שלא ממש איכפת לו איך נראה הכרטיס ביקור של העסק, קרוב לוודאי שגם לא יהיה איכפת לו מלקוחותיו.

10. גודל יוצא דופן של כרטיס
דמיינו כרטיס שאינו מתאים לארנק של אף אחד. היעד הבא של כרטיס כזה הוא קרוב לוודאי פח האשפה… אולי מישהו מניח שכרטיס גדול יגרום לו לבלוט בין אחרים, אבל אם מקבל הכרטיס אינו יכול לשמור אותו בארנקו – נותן הכרטיס החטיא את המטרה שהכרטיס יהיה נגיש למי שהוא נתן אותו.

על אף שזה לא בהכרח נכון – הרי כרטיס ביקור שמעוצב גרוע או קשה לקריאה וכו' – גורם למסתכל בו לחשוב שבעל עסק שיש לו כרטיס כזה, לא כדאי לעשות איתו עסקים, שכן, אם הוא אינו משקיע בכרטיס הביקור שלו, ודאי אינו משקיע בלקוחותיו.
חשוב שנבדוק את עצמנו בבואנו לעצב/ לבחור לעסק כרטיס ביקור הולם ומעוצב היטב לעסק שלנו.

אודות יעל וייס

יעל וייס הינה בעלת סטודיו לעיצוב גרפי מ-1996. הסטודיו נותן פתרונות יצירתיים, מענה מהיר והתאמה לצרכי הלקוח ולטעמו. 052-8271050 www.yaelsdesign.com

יעל וייס

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר