טאצ' קטן שעושה הרבה- אטרקציות לאירועים כגון תא צילום לאירועים וכד' | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טאצ' קטן שעושה הרבה- אטרקציות לאירועים כגון תא צילום לאירועים וכד'

פורסם בתאריך 05/26/2013 ע"י GoText כתיבת תוכן בקטגוריה כללי | צפיות: 893 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תא צילום לאירועים, מגנטים לאירועים, מגנטים לבר מצווה, GoText

טאצ' קטן שעושה הרבה- אטרקציות לאירועים כגון תא צילום לאירועים וכד'
אטרקציות לאירועים- למה זה חשוב?:
אטרקציות לאירועים יכולות להפוך אירועים לאטרקטיביים ומיוחדים יותר. אירועים יכולים להיות דומים יתר על המידה זה לזה. הרבה אנשים לא מוטרדים מכך ונהנים מעצם העובדה שהם מפיקים אירוע ללא קשר למידת הייחוד שלו. לעומת זאת, אנשים אחרים מחפשים דרכים כיצד לשדרג את האירוע. לא תמיד צריך להוציא סכומי עתק לשם מטרה שכזו. אפשר בהחלט להסתפק בהוספה של גימיק משמעותי אחד שישנה את פני האירוע כולו. לפניכם כמה רעיונות עבור גימיקים ואטרקציות לאירועים. ביניהם גימיקים כמו תא צילום לאירועים, מגנטים לאירועים ועוד. כמובן שיש חשיבות רבה מאד להתאים את סוג האטרקציה לסוג האירוע. למשל, ישנן אטרקציות כמו בר אקטיבי שתתאמנה מאד לאירועים כמו חתונות אך בהחלט לא תתאמנה לאירוע בסגנון של בת מצווה או בר מצווה. בפסקאות הבאות נתייחס גם לכך.
גימיקים שמתאימים לאירועי בוגרים:
הכוונה באירועי בוגרים הינה אירועים המיועדים מראש לקהל של בני שמונה עשרה ומעלה. למשל, מסיבות גיוס, חתונות, מסיבת רווקות, ימי נישואין ועוד. באירועים כגון אלו, ישנו קהל מסוים שיש להתאים אליו את האטרקציה. לכן, גימיק כמו שילוב של משחקי ווידיאו יכול בהחלט לא להתאים. אולם, גימיק כמו בר אקטיבי יכול להיות מוצלח למדי.
- מה זה בר אקטיבי?:
בר אקטיבי הוא בר בו השתייה מוגשת על ידי מלצרים לתוך רחבת הריקודים תוך כדי השתתפות פעילה מאד בשמחה ובאירוע. זאת אומרת, במקום לשלוח את הרוקדים ברחבה שלכם לבר כדי ליהנות מבר השתייה האיכותי שבחרתם עבור האירוע שלכם, אתם עושים משהו חכם הרבה יותר ומביאים את הבר עד לאורחים שרוקדים. באמצעות שיטה זו, אתם ללא ספק ממקדים את השמחה באירוע שלכם דווקא סביב רחבת הריקודים ומקפיצים את המסיבה שלכם הרבה יותר גבוה. בר אקטיבי מומלץ ביותר.
גימיקים שמתאימים לאירועי נוער וצעירים:
למשל בר מצווה, בר מצווה הוא אירוע שיש בו מגוון של אורחים כאשר מוקד השמחה הינו בני נוער בגילאי שלוש עשרה שרוצים מאד להרשים את החבר'ה שלהם. כחלק מכך, יש לבחור כמובן גימיקים מתאימים כמו למשל, שילוב משחקי וידיאו באירוע.
- מה זה אומר שילוב משחקי וידיאו באירוע?:
משחקי וידיאו מוכרים בוודאי לכולכם. הרעיון של שילוב של משחקים אלו באירוע בר מצווה או בת מצווה מוסיף הרבה עבור בני נוער שבדרך כלל מכורים לעניין. לכן מדובר באטרקציה שמוסיפה עניין רב וכדאית מאד עבור אירועים כאלה.
גימיקים שמתאימים לכל סוגי האירועים:
ישנם שני גימיקים שמתאים לכל אירוע באשר הוא- תא צילום לאירועים וכן מגנטים לאירועים. אלו יכולים להתאים עבור אירועים בשלבים שונים של החיים היות והם מתבססים על שימוש בתמונות וקשרים וירטואליים.
* מגנטים לאירועים- מגנטים לבר מצווה נוגעים בכל שכבות הקהל שמגיעות לאירוע. למשל, מגנטים לבר מצווה מאפשרים לסבתא של חתן המצווה להצטלם עם הנכדים ולקבל את התמונה כמזכרת אישית שלה מהאירוע. מגנטים לבר מצווה מאפשרים גם לחברים של חתן השמחה לערוך תמונות משותפות ולבנות יחד את המזכרת האופטימאלית עבורם. עם זאת, מגנטים לבר מצווה הם גימיקים מוצלח גם כמגנטים לאירועים. ניתן ליהנות משילוב של אלו גם באירועים כמו- חתונות, אירועי חברה, ימי גיבוש, מסיבות רווקים ועוד. בקיצור, מדובר בגימיק חוצה אירועים שיכול להוסיף הרבה לשכבות גיל שונות ולשמש אתכם בכל אירוע באשר הוא.
* תא צילום לאירועים- תא צילום לאירועים מוכר פחות מאשר מגנטים לאירועים. עם זאת, מדובר באטרקציה שהופכת להיות יותר ויותר אהודה. תא צילום לאירועים מוצב באירוע כתא בו ניתן לערוך תמונות משותפות, להקליט את עצמכם ועוד (תלוי כמובן בסוג תא צילום לאירועים שבחרתם). הדבר שכל כך מייחד את תא צילום לאירועים, הינו העובדה שכל מי שנכנס לתא יכול להעלות את התמונות שלו והקבצים בזמן אמת לעמוד של האירוע ברשת. כמובן שברגע שיש עמוד ברשת, כל אחד יכול להגיב. כל זה קורה בזמן אמת. מוזמנים באירוע יכולים להגיב לתוצרים של תא צילום לאירועים בזמן האירוע ממש וכך האירוע מתקיים בשני רבדים בו זמנית- אחד וירטואלי ואחד מציאותי וממש לחלוטין. תא צילום לאירועים יכול להתאים לבר מצוות, חתונות ועוד. הוא בהחלט מוצלח עבור האירוע שלכם.
 

אודות GoText כתיבת תוכן

GoText כתיבת תוכן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר