הצרת היקפים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הצרת היקפים

פורסם בתאריך 05/19/2013 ע"י דני שיקלוב בקטגוריה ניתוחים פלסטיים | צפיות: 1169 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הצרת היקפים, שאיבת שומן

 רבים מכירים את הבעיה הבאה: ישנם אזורי שומן עיקשים בגוף, אשר לא יגיבו לאורח חיים פעיל, לא משנה כמה ננסה להעלימם מהגוף. יש מי שישלים עם עקשנותם של האזורים הללו, אך יש גם מי שלא יסכים לקבל עליו את רוע הגזרה ויחליט לפעול בהתאם. פעם, הפעולה הזו הייתה שוות ערך כמעט תמיד לשאיבת שומן, דהיינו תהליך כירורגי ופולשני אשר ממיס את רקמות השומן ושואב אותן החוצה. כיום ישנן מספר אלטרנטיבות המביאות לתוצאות זהות, אך ללא צורך בהתערבות כירורגית. בין אם אתם בוחרים באופציה הראשונה או באלטרנטיבה שלה- הצרת היקפים- חשוב מאוד לעשות זאת רק באמצעות מרפאה אסתטית איכותית.

הצרת היקפים- על מה, למה וכמה?

יש לציין כי הצרת היקפים הוא מושג רחב והוא לכשעצמו מאגד כמה שיטות שבהן ניתן לעשות שימוש כדי להשיג תוצאות רצויות. ניתן לבצע הצרת היקפים באולטרא סאונד, בגלי רדיו או בגלי לייזר. כל השיטות אינן פולשניות ואינן מסבות כאב למטופלים. בדומה לשאיבת שומן, גם הצרת היקפים היא פרוצדורה המתאימה הן לגברים והן לנשים וגם הפעם מדובר בהליך שיכול להיות אפקטיבי עבור מספר אזורים בגוף, כמו למשל מותניים, ירכיים, אגן, חזה גברי, בטן ועוד. הצרת היקפים בכלל השיטות שצוינו מתפרשת לרוב על פני כמה טיפולים, אשר כל אחד מהם אורך בממוצע כחצי שעה עד ארבעים דקות. לרוב יש צורך בסדרת פגישות, בין 6-12, על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.
ומהן התוצאות, אתם בוודאי שואלים? ובכן, כפי שהשם מרמז, הצרת היקפים אמורה לסייע בהורדת כמה סנטימטרים מההיקפים באזור אותו מעוניינים למצק. יש לעשות אבחנה בין הצרת היקפים לבין ירידה במשקל- שהיא לא תוצר לוואי של ההליך. הורדה בהיקפי הגוף היא אינה התוצאה היחידה של התהליך, אלא הצרת היקפים גם עוזרת במיצוק העור, מעלימה צלוליטיס וסימני מתיחה ולכן עשויה לסייע למטופלים הסובלים מעור רפוי כתוצאה משאיבת שומן או נשים הסובלות מסימני מתיחה לאחר הלידה. מי שעושה הצרת היקפים בבטן לדוגמא, ישים לב כיצד תוך כמה שבועות הבטן לא רק מצטמצמת בהיקפיה אלא היא גם נעשית שטוחה ומוצקה יותר. כדי לבחון האם אתם מועמדים מתאימים להצרת היקפים ואם כן- לאיזו מהשיטות, יש להתייעץ עם המרפאה האסתטית שבה בחרתם, האמורה לספק לכם ייעוץ ופתרונות.

אודות דני שיקלוב

דני שיקלוב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר