פינוי אשפה פנאומטי : ככה נכון לבצע פינוי אשפה! | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פינוי אשפה פנאומטי : ככה נכון לבצע פינוי אשפה!

פורסם בתאריך 04/03/2013 ע"י eli levy בקטגוריה נדל"ן ובניה | צפיות: 1034 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פינוי אשפה פנאומטי, שינוע פנאומטי, פינוי אשפה

פינוי אשפה פנאומטי : ככה נכון לבצע פינוי אשפה!

אורח החיים המודרני שלנו במאה ה-21 מביא אותנו לייצר כמויות עצומות של אשפה. הרבה אשפה שיש לפנות אותה על בסיס יומיומי. כמה פעמים ביום אתן מוצאים את עצמכם יורדים לחדרי הפחים, אוחזים בשקית זבל? כמה שקיות זבל אתם ממלאים ביום? בשבוע? מובן שככל שגרים יותר נפשות בבית, כך סביר שמשפחה זו מייצרת כמות גדולה יותר של אשפה. כך או כך, אין ספק כ האדם המודרני והמערבי של המאה הנוכחית מייצר כמויות אשפה גדולות  מאוד, הכוללות גם אשפה תעשייתית.

למה דווקא פינוי אשפה פנאומטי?

בשביל הנוחות, היעילות והניקיון. פינוי אשפה פנאומטי מתבצע באמצעות מערכת צינורות המותקנת בבנין מגורים ובעלת גישה מכל קומה. ראשית, במקום פינוי אשפה ידני: לקחת את שקית האשפה ולרדת לפחי האשפה, אתם יכולים בפשוט להשליך את שקית האשפה דרך פיר בקומת המגורים שלכם. פיר זה מתחבר למערכת פינוי אשפה פנאומטי, השואב את שקית הזבל שלכם הרחק מאזור המגורים שלכם. שם, עוברת כל האשפה מיון. מה שמיועד למחזור עובד למחזור ומה שלט נטמן עמוק באדמה. במובן זה, פינוי אשפה פנאומטי, שלא כמו פינוי אשפה בדרך הישנה, גם עושה לכם את החיים קלים יותר, וגם במקביל אתם דואגים לאיכות הסביבה מבלי להתאמץ אפילו!

שינוע פנאומטי - נקי , מהיר וחסכוני.

בעזרת מערכת של פינוי אשפה פנאומטי הפסלת שאנו מייצרים מטופלת בדרך הטובה ביותר והנכונה ביותר לצורך שמירה על סביבה ירוקה. הערך המוסף לנו, הוא שאם אין צורך להמשיך ולקים פינוי אשפה "רגיל" הרי שאין צורך יותר בפחי אשפה- שלרוב נודף מהם ריח רע, הם מושכים אליהם חתולי רחוב, חרקים ומכרסמים. לא צריך להתמודד עם שקיות אשפה קרועות ודולפות, המשארות אחריהם פסולת מצחינה, ומושכת אליה עכברים, חולדות וחתולי פחים. פינוי אשפה פנאומטי הוא נקי יותר, קל יותר לביצוע, והוא מעלה גם את איכות החיים שלכם וגם שומר על הסביבה בצורה נכונה והיעילה ביותר.

פינוי אשפה פנאומטי- נחלת הכלל?

מערכת שינוע זו נפוצה יותר בקרב בנייני מגורים חדשים, בהם פיר מיוחד זה נבנה כחלק מבניין המגורים. תארו לעצמכם, בעוד כמה שנים, כי כל בנייני המגורים יהיו בעלי מערכת פינוי אשפה פנאומטית! לא עוד משאיות זבל מרעישות בשעות לא נוחות, לא עוד פקקי תנועה בעקבות איסוף האשפה, לא עוד שובל מצחין שמשאריות משאיות הזבל, וכמובן חיסכון של כסף בכל מה שנוגע לתחזוקה של משאיות זבל ועובדים.

אודות eli levy

eli levy

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר