יחסי ציבור לרשת תמרוקים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


יחסי ציבור לרשת תמרוקים

פורסם בתאריך 07/20/2009 ע"י רונית אהרון בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 649 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: יחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי, ניהול משברים

לא הייתה לי ברירה, המשבר הכלכלי הראה את אותותיו בכל האספקטים גם האישיים שלי כאדם שנאלץ להצטמצם בהוצאותיו, וגם עסקית כבעלת רשת לתמרוקים. השורה התחתונה הצביעה על מחזור מכירות קטן במיוחד וההפסדים רק גאו מחודש לחודש. החנות הייתה אחת ממוקדי המשיכה העיקריים בשנים האחרונות והייתה לה הצלחה אדירה בשוק מוצרי התמרוקים, כך שהתפשטה לארצות מעבר לים כשהיו לה כבר 2 סניפים בארה"ב, סניף מצליח במיוחד עיטר את השדרה החמישית בניו יורק ועוד סניף לא פחות מצליח בלוס אנג'לס.

 מוקד הבעיה היה נעוץ בהאטה במכירות ובצמצום שלי בהוצאות השיווק שכללו גם יחסי ציבור. החלטה קשה התקבלה כשנאלצנו אני ואישי ללכת על כיוון של חבילת ייעוץ תקשורתי שתכלול אסטרטגיה מובנית לשנה הקרובה כך שהרשת תשוב לתודעת הצרכנים. היחצן שהגיע החל חושב על אסטרטגיה שתתאים ל ניהול משברים. הרעיון ביסודו היה מקסים, אירועי השקה שאליהם יוזמנו סלבס ולמעשה ייחצנו את המוצרים המושקעים. כאשר בקיץ יהיו אלה המוצרים הקלילים שמתאימים לעונה חמה זו. בחורף, הוזכרה האפשרות להופיע בתכניות אירוח ולהסביר ארוכות על איכותם ועל השימוש התכוף בהם ע"י גיבורי תרבות אלה או אחרים. לעשות הכול כדי להשיב עטרה ליושנה – להשיב את המוצרים לתודעת הצרכנים או ליתר דיוק הצרכניות. כתבות אוהדות במוספי סוף השבוע או במגזיני אופנה או ירחונים הפונים לקהל יעד נשים בהחלט יעשו את העבודה.

 

אודות רונית אהרון

רונית אהרון

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר