מרכזיות טלפון מבוססות IP | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מרכזיות טלפון מבוססות IP

פורסם בתאריך 03/27/2013 ע"י יעל רותם בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 944 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מרכזיות טלפון, מרכזיות IP

קול על גבי פרוטוקול אינטרנט, המכונה גם ה-VoIP, טלפוניית IP, אינטרנט, טלפוניה בפס רחב, טלפוניה בפס רחב וטלפון Voice over Broadband הוא הניתוב של שיחות קוליות דרך האינטרנט, או דרך כל רשת IP מבוססת אחרת. הטכנולוגיה כוללת תכונות תקשורת מתקדמות וגם מספקת יכולת הרחבה ושדרוג של מערכת התקשורת בעסק, בקלות שאינה משתווה לטכנולוגיה אחרת.

חברות המספקות שירות VoIP, מכונות גם ספקים ופרוטוקולים המשמשים לביצוע אותות קול על גבי רשת IP, הם נפוצים גם Voice over IP או פרוטוקולי ה-VoIP. חלק מהחיסכון בעלויות השיטה, נובעים מניצול רשת אחת המשמשת גם להעברת קול וגם לנתונים, ללא עלות נוספת. ה-VoIP לשיחות טלפון VoIP הן לעתים בחינם, בעוד VoIP לרשתות ציבוריות Switched טלפון, PSTN (רשת טלפון ממותגת ציבורית, כגון: חב' בזק), עלולות להיות בתשלום עבור המשתמש. כמה יתרונות חשובים, שיש לציין בשימוש במרכזיות IP:

מרכזיית טלפון מבוססת טכנולוגיית IP פועלת כתוכנה על מחשב ויכולה למנף את כוח העיבוד המתקדם של המחשב וממשק משתמש, כמו גם התכונות "של Windows. כל מי שהבקיא בשימוש במחשבים וברשת, יכול להתקין ולתחזק מרכזיית IP, בניגוד למערכת הטלפון אשר אינה מבוססת IP, שלעתים קרובות דורשת מתקין ואיש אחזקה בעל הכשרה ספציפית.

בהשלמה ליתרון הקודם שהוזכר, צריך לדעת כי מרכזיות IP, קלות לאחזקה וכיוונון, הרבה יותר מאשר תשתית מערכות טלפוניות אחרות, היות והממשק שלהם בנוי מלכתחילה באופן שרק טכנאי מיומן יוכל לתפעל ולבצע בה שינויים.

השימוש במרכזיית IP חוסך בעלויות, היות וניתן בקלות, להשתמש בספק שירות גם במרחקים ארוכים ובשיחות בינלאומיות, כך שהחיסכון החודשי הנו משמעותי. אם יש לך מספר סניפים בעסק, תוכל להתחבר בקלות דרך מערכות הטלפון בין הסניפים ולבצע שיחות טלפון חינם.

מרכזיית IP מאפשרת חיבור של חומרה ותוכנה ישירות ליציאת רשת של מחשב סטנדרטי. עכשיו אתה יכול לחסל את חיווט הטלפון ולבצע הוספה או העברה של יציאות, בדרך קלה הרבה יותר מבעבר. במשרדים חדשים אתה יכול לבטל לחלוטין את היציאות נוספות, אשר משמשות את מערכת הטלפון המשרדי.

שירות טוב יותר ויעילות הם 2 משתנים חשובים לכל בעל עסק, גדול או קטן. עם מרכזיית IP אתה יכול לספק שירות טוב לקוחות טובים יותר ותפוקה טובה יותר: מערכת טלפון IP מאפשרת לשלב פונקציות טלפוניות עם יישומים עסקיים. לדוגמה: בהקש של פתור אחד, תוכל להוציא את רשומת הלקוח המתקשר באופן אוטומטי בעת הוא מגיע למשרד לשיחה פרונטלית או כאשר אתה משוחח איתו דרך המערכת. כך אתה מרוויח שיפור משמעותי של שירות לקוחות וקיצוץ בעלויות על ידי צמצום הזמן מושקע על כל מתקשר. שיחות יוצאות יכולות להיות ממוקמות ישירות מתוך Outlook, שתבטלנה את הצורך למשתמש להקליד את מספר הטלפון.

אודות יעל רותם

יעל רותם

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר