שיווק בפייסבוק | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיווק בפייסבוק

פורסם בתאריך 03/20/2013 ע"י יהב שמר בקטגוריה תוכניות שותפים ופרסום | צפיות: 913 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיווק בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות

שיווק בפסייבוק

דפי עסקים בפייסבוק

פייסבוק נחשב לאתר "הניגלש" ביותר באינטרנט והוא כבר עבר את גוגל מבחינת זמן הגלישה. כאשר כל כך הרבה מליונים של אנשים גולשים באותו האתר למשך זמן כל כך מושך הוא הופך לפלטפורמה החמה ביותר לפרסום ושיווק של מוצרים ושירותים שונים. שיווק בפייסבוק הפך בזמן האחרון למילה החמה ביותר בתחום השיווק באינטרנט.

ניהול תכנים בפייסבוק

כל אחד יכול לפתוח לעצמו חשבון בפייסבוק ולנהל אותו בעצמו. כאשר מדובר בחשבונות אישיים למטרות התחברות אין כל בעייה, אך כאשר מדובר בחברות מסחריות או מותגים ואישים ידועים, הופך ניהול התוכן של חשבונות אלה הרבה יותר מורכב. כדי לעשות זאת נכון ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק ולהראות פעילות שוטפת ותמידית יש צורך בחברה לבניית אתרים מקצועית שיוכלה לנהל את התוכן בפייסבוק ולנצל את כל האמצעים העומדים לרשותו כדי לקדם את הדף העסקי בפייסבוק באתר ולהפוך יותר ויותר פופולארי.

מסעות פרסום בפייסבוק

מכיוון שהפייסבוק בנוי כך שאנשים מכניסים אין ספור פרטים על עצמם ובכל פעם שהם עושים לייק לאתר מסויים ניתן לדעת את העדפותיהם ואת רצונותיהם הרי שמסעות פרסום בפייסבוק הם מאד ממוקדים ומגיעים לאנשים שאותם המוצרים או השירותים מעניינים אותם ולא לכלל אוכלוסיית הגולשים שאין להם כל צורך בפרסומות אלה. בניית אתר בפייסבוק יכולה להיות מאד יעילה להשיג את המטרות במהירות.

ההצלחה של פייסבוק

בעקבות ההצלחה שנחלמה גוגל במסעות הפרסום שלה, פייסבוק רצתה גם להכנס לשוק ולקבל חלק מהרוויחים. לפייסבוק יש כיום כיותר ממילארד גולשים וכן היא משמשת כפאלטפורמה לתפיסת משתמשי קצה ברשת. הרבה מאוד מפרסמים פונים לכיוון השיווק בפייסבוק כיוון שלעומת גוגל, ניתן לפלח קהל יעד ולהגיע לקונה הפונציאלי הכי ממוקד. פייסבוק מספקת את כל המידע על הגולש וכך מפרסמים רבים יכולים לפרסם בעצם רק לאותו קהל יעד שהם רוצים לקלוע אליו וכך ולחסוך בלפרסם לקהל יעד שאינו רלוונטי. ההצלחה של פייסבוק תלויה בעצם ביכולת שלה לעבור מרשת חברתית לחברה מסחרית ורווחית.

 

בניית אתרים

על מנת לנצל את פלטפורמת הפייסבוק לשיווק ופרסום יש להקים תחילה אתר בפייסבוק ולקשר אותו לאתר האינטרנט הרגיל שלכם ולכל יתר הפרסומים שלכם ברשת. בניית אתר בפייסבוק לחברה מסחרית אינה דומה לבניית אתר כזה לגולש פרטי. כדי לעשות זאת נכון ולנצל את כל הכלים העומדים לרשותכם ולנהל את האתר באופן יום יומי ורציף, עליכם לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרים כדי ליהנות מאתר מקצועי ויעיל שיווקית.

 

 

  

אודות יהב שמר

יהב שמר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר