מתנה בטיחותית וחינוכית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מתנה בטיחותית וחינוכית

פורסם בתאריך 03/19/2013 ע"י מחוץ לקופסא בקטגוריה קניות ומכירות ברשת | צפיות: 1052 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מתנה, מתנות, גאדג'טים, מתנה מקורית

כאשר מתבקשים לבחור מתנה לילדים בגילאים שונים, הרצון לבחור את המתנה הטובה ביותר לעיתים בוער בך עד שאתה שוכח לבדוק את נושא הבטיחות – חשוב מאוד להקפיד על נושא הבטיחות ועל הגילאים אליהם המתנה מיועדת, בסופו של דבר אתם אלה שאמורים לדעת האם המתנה היא בטיחותית ולא פחות חשוב חינוכית על מנת לא למנוע אפשרות שהמתנה שלכם תשפיע לרעה על האופי של הילד או תגרום לו נזק.

בחירת מתנה חינוכית ובטיחותית לילד – ערך עליון היום כאשר הנוער הופך להיות אלים יותר ויותר, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על הילדים הקטנים – אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קניית מתנות חינוכיות אשר לא מעודדות אלימות כזאת או אחרת בשום מצב שהוא. כאשר אנחנו מתבקשים לקנות מתנה חינוכית – חשוב מאוד לשמור על מספר פרמטרים על מנת לא לפגוע במתנה עצמה.

ראשית כל ההנאה של הילד אמורה להיות בראש סדר העדיפויות שלנו, אומנם מדובר במתנה שאמורה להיות חינוכית אך אם הילד לא ייהנה מן המתנה – כל האפקטיביות שלה תעלם. הדרך שדרכה ניתן כמעט בוודאות לשמח ולגרום לילדים ליהנות מן המתנות היא באמצעות רכישת משחקים אשר יעבירו את הזמן הפנוי של הילד.

חשוב מאוד לדעת שכאשר בוחרים משחק חשוב מאוד לשים לב למספר פריטים, שלרוב אנשים אינם שמים לב אליהם ומעדיפים לא להתייחס אליהם בעת הרכישה – ברוב המשחקים מופיע הגיל אליו המשחק מיועד, במידה והגיל איננו מופיע על האריזה או הטיקט מומלץ לפנות אל המוכרת על מנת לקבל את חוות דעתה ואת ההמלצה על הגיל האידיאלי עבור אותו משחק.

בו בזמן חשוב להימנע ממשחקים אשר מעודדים אלימות או תחרותיות רבה בין הילדים – בכל מקרה לרוב כל המשחקים אשר תכליתם הוא הניצחון יביאו מהרצון לגרום הנאה אל תחושה של תסכול אצל הילד והרצון התמידי לנצח ולהיות עם היד על העליונה. לעיתים אנשים חושבים שההנאה והרצון לגרום לילד לשמוח זה הדבר החשוב ביותר וכל השאר בטל לעומת זה – אך בסופו של דבר המתנות אותם אנו רוכשים לילדנו או לילדים שונים הם אלה אשר יגבשו את האופי שלהם.

ילד אשר יגדל על משחקים שתומכים באלימות יגדל להיות ילד עם תכונות אלימות כי זה מה שהוא ראה מגיל קטן. ילד אשר יגדל על משחקים שמעודדים רק תחרותיות וניצחון יגדל להיות ילד תחרותי שלא מסוגל לקבל הפסד. כל המחקרים אשר נערכו בקרב הילדים הוכיחו באופן חד משמעי, השעות אותם הם מבלים מול המשחקים או הפריטים הנמצאים אצלם בבית הם אלה שהכי משפיעים עליהם ועל האופי אשר מתגבש בתוכם – הדבר המומלץ ביותר בעת קניית מתנה הינה בדיקה מקיפה והתייעצות עם המוכרים אשר נמצאים בחנות ולרוב יודעים אילו מתנות עשויות להתאים לכל גיל.

אודות מחוץ לקופסא

מחוץ לקופסא

מחוץ לקופסא

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר