השכרת רכב: מדוע כדאי לשכור רכב בתקופת הקיץ | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


השכרת רכב: מדוע כדאי לשכור רכב בתקופת הקיץ

פורסם בתאריך 03/18/2013 ע"י אביב יועצים בקטגוריה השכרת רכב | צפיות: 1353 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: השכרת רכב בישראל, השכרת רכב בארץ, השכרת רכב, השכרת מכוניות

 במידה ואין לכם רכב פרטי כבר תקופה ארוכה, או שיש לכם אחד אבל הוא מושבת ועומד כמו עציץ בחניה, הגיע הזמן לשקול השכרת רכב, לפחות לתקופת הקיץ. מדוע? לפניכם כמה סיבות לכך:


זיעה - הקיץ בארץ קשה ומעיק, הלחות כבדה והשמש קופחת. אפילו הליכה של חמש דקות עד תחנת האוטובוס הופכת לבלתי נסבלת. גם הערב מביא איתו הקלה מועטה בלבד. החום הכבד נמשך ומתארך אפילו עד לשעה שש-שבע בערב.

לא משנה כמה תתקלחו ותתבשמו, תמיד תגיעו ליעדכם נוטפי זיעה, סמוקים ומדיפים ריח של אצנים במרתון. זה ממש לא נעים להגיע מסריחים ומזיעים לדייט חשוב, ראיון עבודה או סתם ליציאה עם חבר בבית קפה. מסיבה זו תאלצו להתלבש בצורה מאווררת ומינימאלית ככל האפשר, מה שיגביל אתכם מבחינת לבוש.

לעומת זאת, עם רכב צמוד מסוכנות השכרת רכב בארץ, כל שעליכם לעשות הוא לצאת מהבית, להיכנס לרכב, להדליק את המיזוג על עוצמה מלאה ולנסוע ליעדכם בקלילות. תגיעו רעננים ומבושמים, ממש כאילו יצאתם הרגע מהאמבטיה.

סכנת התייבשות - כשהטמפרטורות מטפסות מעל 40 מעלות ועליכם ללכת ברגל עד יעדכם ברחובות ארצנו, המהבילים כמו מדבר סהרה, אתם עלולים להתייבש ולהתעלף. התייבשות היא סכנה שמסוכנת במיוחד לקשישים, נשים בהריון וילדים. ברכב שכור, לעומת זאת, אתם מוגנים יותר מהשמש הקופחת ולא חשופים לה ישירות.  

בקיץ יותר מבלים ויותר יוצאים - בעונת החורף אין כל כך חשק לצאת. השמיים אפורים, בחוץ קר והדבר האחרון שבא לכם לעשות הוא לקלף את עצמכם משמיכת הפוך ומהרדיאטור, ללבוש 3-4 שכבות של סוודרים ולצאת לרחוב, לקור. בקיץ, לעומת זאת, כששעות היום מתארכות והשמש זורחת בא לכם לצאת וכמה שיותר, ליהנות מהשמיים הכחולים המושלמים. לא משנה לאן, העיקר לצאת: לים, לבריכה, לקניון הממוזג וכו'. בזכות סוכנויות השכרת רכב בישראל, אתם יכולים ליהנות מהחופש לצאת מתי שאתם רוצים, לאן שאתם רוצים, ללא הסרבול של תחבורה ציבורית (שגם לא פועלת בשבת).

בקיץ לוקחים יותר חופשות - ביולי-אוגוסט עומדות לפניכם שתי ברירות: האחת, להשתגע מעצבים כשהילדים מטפסים על הקירות בבית בחוסר מעש ומתקשרים אליכם כל שתי דקות לעבודה. השנייה, לנצל את מזג האוויר המושלם, לצאת כולם ביחד לחופשה משפחתית וכך גם לברוח מהשגרה המעיקה בעבודה. עבור סוכנויות השכרת רכב זו תקופה של פריחה ושגשוג. גם אתם יכולים להתפנק לכם עם רכב שכור ולצאת לטיולים ברחבי הארץ.

***

מוגש בחסות חברת אביטל השכרת רכב בע"מ - שירותי השכרת רכב ללקוחות פרטיים, עסקיים, ומוסדיים, תוך התמחות מיוחדת במגזר הדתי.

אודות אביב יועצים

אביב יועצים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר