משרדים להשכרה בתל אביב – מה מומלץ לוודא לפני סגירת עסקה? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


משרדים להשכרה בתל אביב – מה מומלץ לוודא לפני סגירת עסקה?

פורסם בתאריך 03/06/2013 ע"י מאיה רן בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 790 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: משרדים להשכרה בתל אביב, משרדים להשכרה בת"א, משרדים להשכרה

הדבר הראשון שיש לבדוק כשמחפשים משרדים להשכרה בתל אביב הוא מה הם הצרכים שלכם. הצרכים שלכם מוגדרים על ידי כמות העובדים שעליכם להושיב במשרדים, השירותים להם אתם זקוקים, רמת הגימור שאתם מצפים מהנכס שלכם, המיקום של המשרדים, אופי העבודה ועוד. ישנן נקודות רבות שיש לקחת בחשבון כמו למשל התקציב שלכם, התכניות שלכם לגבי התרחבות עתידית וכיו"ב. 


משרדים להשכרה בתל אביב  - שכנות טובה


האלמנט החשוב כל כך של השכנים הסמוכים למשרדים שלכם נזנח לעתים קרובות מדי. מדובר על נקודה שאסור להזניח. כאשר אתם מתעניינים באילו שהם משרדים להשכרה שימו לב האם הם ממוקמים בסמיכות לבית מלאכה כלשהו שעלול להרעיש יתר על המידה. כמו כן הקפידו לבקר במקום במהלך שעות שונות ביממה ולפרקי זמן משתנים. האם המבנה ממוקם סמוך לבית ספר בצורה כזו שניתן לשמוע את קולות הילדים את צלצול הפעמון? שימו לב האם משרדים להשכרה בת"א שאתם מעוניינים בהם ממוקמים סמוך לעסק שמדיף ניחוחות חזקים כגון מכבסה או מסעדה.

משרדים להשכרה בתל אביב - התנהלות חוזה שכירות


אם כבר הגעתם לשלב של חוזה השכירות, אז מגיע לכם כמעט מזל טוב. שימו לב לפני החתימה כי בנוסח הסופי מופיעים כל הפרטים שסיכמתם לגביהם בעל פה. מדובר בין היתר על דמי השכירות כמובן אך גם על דמי הניהול, המפרט, לוות הזמנים לביצוע הפעולות השונות והקנסות במידה ולא יעמדו בזמנים, רמת הגימור הנדרשת, אופציות להתרחבות או להארכת החוזה ועוד. אנחנו ממליצים לכם גם לקחת את החוזה לעורך דין שמתמחה בענייני נדל"ן לפני החתימה הסופית. בנוסף יש להיות מודעים לכל ההוצאות הנלוות מראש כגון מס שלטים, ארנונה, חשמל, ניקיון ועוד.

משרדים להשכרה בתל אביב עם גישה נוחה וחנייה


גם אם המיקום של המשרדים מצוין, גם אם הנוף שנשקף מהחלונות מרהיב בלשון המעטה וגם אם מדובר על שטח עצום במחיר מצחיק, כל זה בטל בשישים במידה ומדובר על משרדים להשכרה בתל אביב שממוקמים באזור שהגישה אליו בעייתית ושאין בקרבתו מקומות חנייה. חשוב מאוד להכניס את הפרמטר הזה לשקלול הנתונים הסופיים. הנוחות של הגישה והחנייה תשפיע במידה רבה על העובדים שלכם, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, השותפים העסקיים שלכם וכמובן גם עליכם ועל הארגון כולו. קחו זאת לתשומת לבכם.


משרדים להשכרה בתל אביב ודמי ניהול הנכס


משרדים להשכרה בת"א ובכלל נושאים עמם דמי ניהול. מדובר על תפעול ואחזקה של הבניין ושל המשרדים עצמם. בין היתר נזכיר למשל עבודות ניקיון בתוך ומחוץ לבניין, עבודות גננות וטיפוח שונות, תחזוקה של המעליות, מערכות האינסטלציה ומיזוג האוויר, שירותי אבטחה ועוד. מומלץ מאוד לסייר בכל מבנה של משרדים להשכרה בתל אביב שקורץ לכם. שימו לב האם הבניין מתוחזק כראוי, מה מצב השירותים למשל ובאופן כללי האם המצב מצדיק את עלות דמי הניהול החודשיים.

אודות מאיה רן

מאיה רן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר