שיווק ויראלי המתאים לך | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיווק ויראלי המתאים לך

פורסם בתאריך 02/26/2013 ע"י הילה הדר בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 1434 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיווק ויראלי

כוחו של האינטרנט, על אף שנטמע כבר בחיינו, עודנו נבחן, אמנם ברור לכל כי עם הגברת השימוש בו כמדיום מרכזי, גוברים גם כוחו והשפעתו. בעשור האחרון האינטרנט שינה את כללי המשחק במרבית תחומי חיינו, בהם גם תחום השיווק. השימוש המוגבר באינטרנט הוביל להתפתחותם של תתי-תחומים חדשים בתחום השיווק ואף בתחום השיווק באינטרנט, כאשר הבולט שבהם הוא שיווק ויראלי. שיווק ויראלי הוא אפיק חדש, יחסית, אשר המציא מחדש את משמעות הבאז השיווקי, הפצתו והשלכותיו.

מדבק כמו וירוס
שיווק ויראלי הוא טכניקת שיווק המסתמכת על העברה מאדם לאדם של מסרים ומידע פרסומי. הטכניקה נשענת ומשתמשת ברישות הקיים של האינטרנט, בכדי להפיץ את המסרים ולהגביר את המודעות למותג, מוצר או שירות מסוים. ההפצה נעשית על ידי שכפול של מהלכים ויראליים המזכירים התפשטות של וירוס, ומכאן השם "שיווק ויראלי". במרבית המקרים, ההתפשטות נעשית מפה לאוזן והיא המונית ומהירה. בכך מאפשרת הטכניקה העברת מסרים לכמות רבה של אנשים תוך זמן קצר, לעיתים אף בדקות ספורות.

לוקחים את זה אישית
המותג או המפרסם מממנים תהליך בו מופצים ברחבי הרשת תכנים, מרביתם סרטוני וידאו או תמונות, שמטרתם לעורר תגובות ברחבי עולם האינטרנט והעולם הממשי. במקרים רבים שיווק ויראלי הוא, למעשה, סוג של תחבולה. הנמענים לא יודעים כלל שמדובר בפרסומת או מסר שיווקי, והם מעבירים אותו הלאה לסובבים אותם מתוך עניין אישי, לעיתים אף בעל משמעות רגשית ופסיכולוגית. הפצת תוכן מבדר, לדוגמא, הופכת למסר אישי גם של הנמען, ההופך למפיץ התוכן ומשתף את חבריו בחוש ההומור שלו. הנופך האישי שמקבלים המסרים משווה להם מידה גבוהה של אמינות, מקל את תהליך ההעברה וההפצה, מרבה את התגובות ואף מסייע לפילוח קהל היעד.

ידע הוא כוח
שיווק ויראלי הוא טכניקה אשר פשטותה מתבטאת בשלבי ההפצה המתקדמים, בהם הגולשים הם המפיצים בפועל. השלבים הראשוניים, לעומת זאת, קריטיים ביותר ודורשים ידע נרחב בעולם השיווק והרשת. נדרשים בניית קונספט נכון, יצירתו כתוכן, הפצה ראשונית מאסיבית, ביקורת ועוד. לא כל תוכן יכול להפוך ויראלי ולהשיג תוצאות ממשיות.

להדביק את כולם במותג שלך!
הצוות שלנו ב"נט טארגט" מורכב ממומחי שיווק ויראלי, המתמצאים בתחום השיווק באינטרנט על בוריו. אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו וליהנות משירותים מקצועיים, ליווי אישי והכוונה. זו ההזדמנות שלך למצוא את התוכן הנכון לך ביותר, זה שידביק את כולם במותג שלך וימנף את עסקך להצלחה.

אודות הילה הדר

הילה הדר

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר