לימודי סינית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לימודי סינית

פורסם בתאריך 02/26/2013 ע"י amit kademet בקטגוריה חינוך ולימודים | צפיות: 1838 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: סינית, לימודי סינית, סינית לתחילים, תרגום סינית, תרגום לסינית, תרגום מסינית, לימוד סינית, קורס סינית, השפה הסינית

לימודי סינית הם תהליך מרתק ומהנה וכול אדם שיש לו קשרים עם סינים במסגרת עבודתו חייב לעצמו ולמקצועיותו לימודי סינית אך לעיתים אתם זקוקים לתרגום סינית דחוף ומידי תרגום סינית הוא תחום הדורש מומחיות רבה, כאשר אתם מחפשים מומחה של תרגום סינית חפשו אדם שלמד שנים רבות את השפה ושולט בה ממש ברמת שפת אם. אך לא רק שליטה בסינית חשובה כאן אלא גם שליטה בעברית או באנגלית או שפות נוספות אחרות תלוי באיזה שפות נדרש לכם תרגום. חשוב שלמתרגם תהיה שליטה בסינית מודרנית ובסינית ברמה גבוהה כי בדרך כלל מסמכים עסקיים, הדרושים לתרגום הם בשפה גבוהה ומודרנית. 

יש לעומת מתרגמים של סינית מודרנית גם מתרגמים של סינית עתיקה מסורתית לימודי סינית לא יאפשרו לכם לבצע תרגום סינית ישר בהתחלת הלימוד, תצטרכו להשקיע מעט בלימוד ובשליטה בשפה עד שתוכלו להגיע לרמת תרגום. אבל אם אתם עובדים מול חברה סינית או יש לכם עסקים עם סין או שאתם מתעתדים לעבוד מול סין כדאי להתחיל ללמוד סינית. גם אם אתם רוצים לפנות למתרגם סינית מומלץ להתחיל וללמוד סינית למתחילים בכדי לבדוק את התרגומים.

יכולת שיחה בסינית

חשוב לפחות להיות יכולים לנהל שיחה בסינית, יש אנשי עסקים רבים שלא שולטים בקליגרפיה ובכתיבה הסינית אך מסוגלים לשוחח בצורה טובה בסינית בזכות קורסים של סינית למתחילים. בקורס של סינית למתחילים אתם תלמדו ראשית להגות מילים בסינית, הגית סינית היא שונה מאוד משפות אחרות כך שבשעורים הראשונים אתם תלמדו בעיקר הגיה נכונה של השפה הסינית בהמשך קורס הסינית תוכלו ללמוד אוצר מילים מתחומים שונים כדי שתוכלו להתבטא מעט בעל פה בסינית מילים כגון הצגת עצמכם בסינית, תיאור מקומות שאתם רוצים להגיע אליהם, או תיאור קורות חייכם. ברוב קורסי סינית למתחילים שמים דגש בהתחלה יותר על שיחה והגיה ופחות על כתיבת האותיות. כתיבת האותיות ויכולת קליגרפית שמורה לקורסים מתקדמים יותר בסינית. להתחיל ביכולת לשוחח בסינית זאת התחלה נאה בלימוד השפה הסינית.

תכנים של סינית למתחילים

 ישנם עוד תכנים רבים אשר נלמדים בקורס סינית למתחילים כגון אוצר מילים לצורך קניות בשוק, שמות של פירות, מוצרי חלב, ולחם ובאופן כללי איך להתבטא כאשר אתם הולכים לקנות ומעוניינים לבצע את הקניות שלכם בסינית במסגרת שיעור זה תלמדו גם לשאול על מחירים ואיך להתמקח בסינית ניתן ללמוד בקורס סינית למתחילים גם איך להתבטא במסעדה, איך להזמין יינות, איך להזמין מזונות שונים ואיך להבין תפריט במסעדה, בסין יש גם בתי תה ובתי קפה ואתם תלמדו אך לבטא את עצמכם בסינית כאשר אתם הולכים בסין לבית תה או לבית קפה. יש מגוון תכנים שניתן ללמוד בסינית מדוברת והשעורים של סינית למתחילים הם מרתקים, מעוררי עניין, חווייתיים ומיוחדים.

אודות amit kademet

amit kademet

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר