אולם אירועים יוקרתי- לחגוג כמו שצריך | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אולם אירועים יוקרתי- לחגוג כמו שצריך

פורסם בתאריך 02/25/2013 ע"י אולם אירועים בקטגוריה יחסים ומשפחה | צפיות: 1254 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אולם אירועים יוקרתי

אז יש סיבה למסיבה וההתרגשות רבה. כמובן שתרצו להשקיע את מירב המאמצים על מנת שהאירוע יהיה מוצלח, שהרי אם יש סיבה לאירוע סימן שזהו יום חשוב בחייכם. לכן, מן הראוי לפנק את עצמכם עד כמה שניתן, ובמידת האפשר לשכור אולם אירועים יוקרתי עבור האירוע. מה גורם לאולם אירועים להיות יוקרתי? ישנם כמה מאפיינים הדרושים בכדי לתייג אולם אירועים כיוקרתי. במאמר זה נדון במאפיינים העיקריים של אולמות מסוג זה, וביתרונות שלהם על פני אולמות אירועים סטנדרטיים.

מאפיינים של אולם יוקרתי

אחד המאפיינים העיקריים של אולמות יוקרתיים הוא האסתטיקה, וזה כמובן לא מפתיע. אולם יוקרתי חייב להיות בעל מראה יוקרתי. כלומר, עיצוב החוץ והפנים, האדריכלות יחד עם עיצוב הסביבה החיצונית לאולם, הם בעלי חשיבות קריטית מבחינת היוקרה שהמקום משרה. כך לדוגמא, אולם הממוקם בתוך גן מעוצב בעל מזרקות או אלמנטים עיצוביים נוספים משרה אווירה קסומה, ותחושה של פינוק. מאפיין זה הולך יד ביד עם חשיבות המיקום הגאוגרפי. כככל שהמיקום אקסקלוסיבי יותר, ובכל זאת נוח להגעה, כך נהנה האולם ממוניטין של יוקרה.

עוד אלמנט חשוב להצלחת אירועים אשר גורם לאולם להיות מדורג כיוקרתי הוא הרמה הקולינרית במקום. ככל שרמת המנות והמטעמים, וצורת הגשתן, גבוהה יותר כך נחשב האולם ליוקרתי יותר. אולמות או גני אירועים יוקרתיים מצוידים לרוב בצוות מטבח מיומן ומקצועי, לעיתים אף במומחי גורמה, אשר בקיא ברזי המטבח העדכניים ביותר. צוות מסוג זה יכול ליצור תפריט שיתאים לאירוע וירגש את האורחים. ואם כבר הזכרנו את צוות המטבח, יש לציין שאולם או גן יוקרתי ידאג שהצוות המקצועי בכללו יעניק שירות יוצא מן הכלל. כלומר, גם צוות ההגשה וקבלת האורחים מוכרח להיות אדיב ומסור, תוך הקפדה על כללי הנימוס והשירות, ובתוספת נגיעה אישית וחביבות. גם הצוות האחראי על ארגון האירוע צריך להיות בקיא בתחום וקשוב לצרכים שלכם. כמו כן, הצוות המקצועי יכול לייעץ מבחינת מאפייני האירוע בהתאם להעדפותיכם, לכמות האורחים, ועוד.

לסיכום, אולם אירועים יוקרתי מתבטא ברמת השירות והפינוק שהוא מעניק, כמו גם במיקומו ועיצובו.

למידע נוסף: www.qce.co.il

 

אודות אולם אירועים

אולם אירועים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר