בעיות נפוצות בעיצוב חדרי ילדים ופתרונות יצירתיים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בעיות נפוצות בעיצוב חדרי ילדים ופתרונות יצירתיים

פורסם בתאריך 02/17/2013 ע"י רועי אריאל בקטגוריה הורות ותכנון המשפחה | צפיות: 813 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חדרי תינוקות,

לא מעט אנשים מכירים את התופעה: מתגלגל לידכם קטלוג מהודר של חדרי תינוקות, אתם מביטים בתמונות ונדהמים מהיופי והאסתטיות שבחדר התינוקות המעוצב, כך כשבאים לעצב את החדר בפועל, שום דבר לא מזכיר את מה שראיתם בקטלוג.

 קודם כל, חשוב לזכור – כשם שאתם מביטים בקטלוג אופנה במידות מושלמות ומרגישים שהבגד הזה לא יראה עליכם כל כך מוצלח, כך גם קטלוגים של חדרי תינוקות לרוב מדמים חדרים שלרובינו אין בבית – שטח עצום, חלונות גדולים, ובעיקר תחושה של אולמות תצוגה ולא בית או דירה קטנה.

 

טיפים לעיצוב חדרי ילדים

 רובינו בוחרים להקדיש חדר חדש לתינוק הרך שנולד, ומעוניינים לעצב אותו בססגוניות ובהתאמה לעולמו של התינוק. לצערנו בתחום זה יש מעט מגבלות שמונעות מאיתנו לעצב כרצוננו את החדר. לכן, בייבי לאב איגדה למענכם כמה דגשים חשובים שיש לזכור:

 

 

 בראש ובראשונה, היחס בין גודל החדר לבין כמות הרהיטים שבהם אתם מעוניינים. אל תעמיסו ביותר מידי פריטים וקודם כל שלבו את מה שבאמת חשוב – מיטת התינוק ושידת החתלה. ישנם רהיטים כגון כיסא הנקה שיתכן שתגלו שהם מעט מיותרים ובכלל אין לכם בהם צורך, וכמו כן ישנם פריטים שיכולים למצוא את עצמם מחוץ לחדר התינוק, כגון נדנדות, טרמפולינות ואוניברסיטות, אשר לרוב מונחות בסלון הבית או בחדר משחקים, אם קיים כזה.

 

 

מבחינת הצבע, רוב ההורים עושים את הבחירה הקלאסית – תכלת לבן, ורוד לבת. צבעים אלו תמיד מחממים את הלב, אך אנו ממליצים לנסות להיות מעט יותר מקוריים ולחשוב על גווני פסטל נוספים כגון אפרסק או צהוב בהיר. רצוי לשמור על עקביות מבחינת הגוון הנבחר ולשלב אותו במספר פריטים בחדר. ניתן לקנות רהיטים בגוון לבן ולהכניס בהם צבע בעזרת אביזרים נלווים, למשל שידת החתלה לבנה עטופה במזרן התחלה צבעוני.

 

 

 עם הזמן תגלו שלתינוקכם יש המון, אבל המון, חפצים. חשבו מראש על כמה שיותר פתרונות אחסון, למשל תיבות שניתן לאחסן בהם צעצועים, ארון משחקים, ועוד.

 

חדר תינוקות מעוצב

  עד כה בחרתם רהיטים ושילבתם בין עיצוב לפונקציונאליות. למען ההרגשה, אפשר להוסיף איזשהו טאץ קטן- שישנה את מראה החדר. למשל, ניתן להדביק על הקירות מדבקות מעוצבות בהתאם לטעמכם ובמגוון דמויות וסגנונות. כמו כן, ניתן להוסיף פריטים כגון מנורות לילה, כריות גדולות, וכל העולה על דמיונכם.

 

 

 הינכם מוזמנים לאחד מסניפי הרשת שלנו, שם נציגי המכירות שלנו לסייע לכם בעיצוב חדר התינוקות המושלם.

 

באהבה

 

 בייבי לאב מוצרי תינוקות

 

 

אודות רועי אריאל

רועי אריאל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר