איך בוחרים מאמן כושר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך בוחרים מאמן כושר

פורסם בתאריך 02/13/2013 ע"י שירה פלג בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 1611 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: כושר, מאמן כושר, מאמן כושר אישי, ספורט, אימונים

 אם אתם מעוניינים באימון כושר בו המאמן מרכז את מלוא תשומת הלב שלו רק בכם, אימוני כושר אישיים הם הפתרון. כמעט כל מאמן כושר מוסמך מציע כיום גם אימונים אישיים מחוץ לחדר הכושר. בתוך חדר הכושר אפשר יהיה גם כן להזמין אימון אישי במהלכו המאמן מרכיב בעבורכם תכנית אימון אישית, מציע טיפים מקצועיים וממלא אתכם במוטיבציה. הכישורים המקצועיים של המאמן חשובים להצלחת התהליך, אל תתביישו לשאול את המאמן היכן למד והאם יש ברשותו תואר ראשון או תעודת בוגר קורס לימודי תעודה.

מאמן כושר טוב יוכל להציע גם טיפים שימושיים אודות תזונה נכונה או שמירה על אורח חיים בריא. אימוני כושר ללא תזונה נכונה לא ישיגו תוצאות. רוב מאמני הכושר מקפידים לשלב טיפים בדבר מעבר לתזונה מתאימה בצהלך האימון. בעבור מתאמנים שמבקשים להעלות את מסת השריר ממליצים המאמנים על תזונה עשירה בחלבונים. בעבור אלו שמבקשים להפחית את משקל גופם ימליץ המאמן על פגישה עם דיאטנית להרכבת תפריט דל שומן, פחמימות וסוכרים.

מאמן כושר עם המלצות

המלצה כנה של בעל ניסיון היא הדרך הטובה ביותר למצוא מאמן כושר טוב. רגע לפני שאתם שוכרים את מאמן הכושר הראשון שנגלה בדרככם, נסו לבקש המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים. תתפלאו לגלות עד כמה הענף פופולרי. אל תמהרו לשכור מדריכי כושר שמנסים למכור לכם תוספי תזונה, מכשירי כושר או ביגוד ספורט. פעמים רבות מסתתרים אינטרסים אישיים מאחורי ההמלצה.

מתי כדאי לרכוש אימוני כושר אישיים?

אימון אישי הוא פתרון נהדר בעבור אנשי קריירה עסוקים שלא מספיקים להגיע בזמן לחדר הכושר. גם ביישנים שלא מעוניינים להתאמן לעיני הכול במכון ימצאו פתרון מתאים באימונים האישיים. נשים בהריון או אחרי לידה נוהגות גם כן להזמין אימוני כושר אישיים. ילדים שמתמודדים עם בעיות משקל יעדיפו גם כן להתאמן תחילה במתכונת של אחד על אחד עם המאמן. לאחר הירידה הראשונה במשקל הילדים צוברים ביטחון עצמי ועוברים להתאמן בחדר הכושר יחד עם כולם.

אימוני כושר אישיים מתאימים למצבים בהם יש צורך בתוצאות מהירות. תכנית האימון מותאמת היטב לצרכים האישיים של המתאמן. המאמן בוחר את התרגילים בהתאם לאזורים שיש לחזק, לעצב או לחטב. מאמן כושר אישי הוא היחיד שיאפשר לכם ליהנות מיתרונות של אימון מקצועי בתוך הבית. במידת הצורך יביא עמו המאמן ציוד כושר אך לרוב נהוג שלא להשתמש בציוד ולהסתפק בתרגילי אירובי וחיזוק שרירים.

כימיה טובה בין המאמן והמתאמן

תיאום ציפיות בין המאמן והמתאמן חשוב להצלחת האימון. הקפידו להבהיר למאמן מהם הצרכים שלכם ומה אתם מצפים לקבל מהאימון. ללא תיאום ציפיות עלולות להתפתח מחלוקות בין המאמן והמתאמן. אימון גופני דורש הרבה משמעת אישית וכימיה טובה בין המאמן והמתאמן. כאשר מתפתחים יחסי חברות בין שני הצדדים האימון הופך לחוויה מהנה. 

אודות שירה פלג

שירה פלג

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר