שימוש בוידיאו באתר הפרטי שלך | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שימוש בוידיאו באתר הפרטי שלך

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EST/-5.0/no DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
08/23/2008 ע"י דקל דיין בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 1028 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: וידיאו, שווק, תוכן, סרטים, סרטונים, פרסום, קליפים, הדרכה, קידום, גוגל,

אם יש לכם אתר עסקי, כיצד שימוש בוידיאו יכול להשפיע על האתר האישי שלכם ?

דבר ראשון חשוב לזכור, ככל שגולש נמצא יותר זמן באתר שלכם, כך הסיכוי שהוא יבצע פעולה עסקית גדל. רוב הגולשים מבקרים באתר חדש פחות מחצי דקה, (יש שיגידו כ10 שניות) לפני שהם סוגרים את החלון. זהו, 30 שניות, זה כל הזמן שיש לכם לשכנע את רוב הגולשים שהגיעו אליכם שיש לכם מה להציע להם.

אם הגעתם עמוד שיש בו גם טקסט וגם נגן וידיאו, מה הייתם עושים קודם ? קוראים את הטקסט או לוחצים play ? בסקר שנערך בארה"ב 87% ציינו שקודם היו לוחצים על play.

המשמעות היא שניתן לקבע גולש להישאר ולהיות יותר זמן באתר באמצעות שימוש בוידיאו בעמוד הבית. וידיאו הוא כלי שווקי. חשוב להשתמש בו לקדם את העסק. בגלל העוצמה הרבה של הוידיאו להעברת מסרים, שימוש לא נכון, יכול גם לגרום נזק. זכרו רוב הגולשים מחפשים מידע. הם יכולים לקרא את המידע או לצפות בסרטון. רובם יעדיפו לצפות בסרטון. אם היתה לכם אפשרות לקבל את הטיפים של מאמר זה בסרטון של 2 דק' סביר שהייתם מעדיפים לראות אותי מספר לכם, מאשר לקרא.

כמה כללים:

  1. ציינו במפורש עמודים של וידיאו - 'הדרכה בוידיאו' 'סרטי מידע' גולשים אוהבים תוכן מצולם.
  2. סמנו כתבות בעזרת סימן קטן של וידיאו.
  3. שימו את הנגן גבוה בדף, שיראה ברגע שהדף נפתח.
  4. שבצו את הסרטים בכל מקום בו הגולש נמצא - ולא רק בעמוד סרטים.

וידיאו בעמוד הבית: זהו חלון הראווה לעסק שלכם, אם יש לכם עסק יעוץ או מומחיות אישית, סביר שהגולש ירצה לראות אותכם ! צרו סרטון קצר עד דקה, בה אתם מברכים את הגולש, מציגים את עצמכם, ומספרים בפרזנטציה ממוקדת מה אתם יכולים להציע לו. הזמינו אותו להמשיך לגלוש, ספרו לו להיכן לנווט למצא מידע. מה לא לעשות: להמנע מסרטון ארוך, הגולש יסגור את הסרט והמסר שלכם לא יעבור.

וידיאו למכירת מוצרים: אם אתם מוכרים מוצרים באתר, צילום של סרטים בהם נראה שימוש במוצר, או אפילו הסברים מפורטים על המוצר וכיצד להשתמש בו מפי איש שמדגים, יסייעו לגולש לבחור לבצע רכישה אצלכם. סרט תדמיתי של המוצר יכול גם לסייע ליצור תוכן, אם כי אמינותו נמוכה מהסבר של נציג שלכם.

עמוד הדרכות בוידיאו, זהו העמוד החשוב ביותר, כאן אתם יוצרים תפיסה תדמיתית, שתשפיע על החלטת הקניה. כאן הגולש נחשף למידע ממכם, הוא פוגש אתכם כיועצים ומומחים ולא בעמדה של מכירה ושווק. איך לעשות זאת נכון ? הקפידו על הכללים הבאים.

  • מומלץ להכין 4-6 סרטי הדרכה בתחום שבו אתם מתעסקים, כך גולש ימצא תמיד משהוא שמעניין אותו, ויעריך את המגוון.
  • תנו לגולש את המידע, קצר ותמציתי.
  • אורך סרטון שלא יעלה על 2 דק'.
  • הציגו את עצמכם ואת הנסיון המקצועי שלכם.
  • זכרו בסרטון מידע לא מוכרים ! אחרת כל האמינות של המידע שלכם תפגע.
  • ספרו לגולש מידע מעבר למובן מאליו - שידע שאתם מומחים בתחומכם.
  • דאגו שאת המידע שלא סיפרתם בסרטון גולש יוכל לקרא עוד באתר שלכם.
  • הזמינו גולש ליצור קשר לקבל עוד מידע.

סרטים ניתן להכין לבד, אך אם אתם לא רוצים להראות כהים, עמומים, או מטושטשים, מומלץ להעזר באיש מקצוע. להשקיע בעריכה, ובמעט אפקטים. להמנע משימוש בתוכנת Windows Video Maker כיוון שהיא משדרת חובבנות. השלב האחרון הוא בחירת ספק להעלות אצלו את הסרטים, על מנת לקבל קוד לשלב באתר. www.tudu.co.il  

אודות דקל דיין

http://www.tudu.co.il אתר סרטי המומחים של ישראל. אתם מומחים ? אז איך זה שאתם לא כאן ?

דקל דיין

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר