נעלי ספורט אורטופדיות לגברים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


נעלי ספורט אורטופדיות לגברים

פורסם בתאריך 02/10/2013 ע"י שירה פלג בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 1324 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: נעלים אורטופדיות, מדרסים, נעלי ספורט אורטופדיות, ספורט, בריאות

 במהלך אימון ספורט מתמודד הגוף עם עומס רב. בכדי לאפשר לו להשלים את המאמץ כראוי ולחלק את העומס בין כל אזורי הגוף יש לבחור נעליים אורטופדיות בריאות. כשאתם מגיעים אל החנות במטרה לרכוש נעליים אורטופדיות לגברים, חשוב לבחון היטב את מבנה הנעל ולא רק את העיצוב החיצוני.  בעבור גברים רבים העיצוב החיצוני הוא שמכריע איזו נעל יבחרו מבין המבחר הגדול.

אם אתם מחפשים נעלי ספורט נוחות יש להתייחס לצרכים האישיים שלכם ולתקציב שמיועד למטרה. ראשית יש להפריד בין נעלי הליכה, נעלי כדורסל, נעלי כדורגל ונעלי ספורט רגילות. לכל ענף ספורט מרכזי יש נעליים מתאימות. קשה יהיה לשחק כדורסל עם נעלי ריצה או לרוץ עם נעלי כדורסל כבדות. הקלילות שמאפיינת את נעלי הריצה לא תוכל להעניק לגבר את היציבות הדרושה לו על מגרש הכדורסל. איכות הנעל משמעותית להשגת תוצאות טובות. השקעה ברכישת נעלי ספורט אורטופדיות איכותית משתלמת בטווח הארוך.

איך לבחור נעל בריאה?

במדינה חמה כמו ישראל יש לשים דגש עם פתחי אוורור בנעל ושימוש בחומרים נושמים. כאשר הנעל לא איכותית כף הרגל מפרישה כמות גדולה של זיעה. הלחות בכפות הרגליים יוצרת תחושה לא נעימה ומעודדת התפתחות של פטריות וריח רע. מיד לאחר מכן יש לבחון את הסוליה ואת בולם הזעזועים. בכל נעל ספורט טובה שמתאימה לריצה או כדורסל תמצאו מערכת לבלימת זעזועים. אל תזלזלו בה, מדובר בתוספת מאוד חיונית ובריאה לעמוד השדרה.

סוליה ישרה שמאפשרת את חלוקת משקל הגוף בכף הרגל עולה מעידה על נעל ספורט איכותית. אל תתביישו לבחון היטב את הנעל מבפנים ומבחוץ ולבדוק האם הסוליה אכן ישרה. נעלי ספורט לגברים שהן גם אורטופדיות כרוכות בעלויות משמעותיות. הלקוח רשאי לקבל שירות הולם, הסברים מקיפים אודות הנעל, מענה לכל השאלות ותעודת אחריות. במהלך השימוש הנעליים מתבלות בתוך כמה חודשים אך היצרן אחראי בכל זאת לאיכות המוצר.

תמיכה טובה באזור העקב, רפידה פנימית לנעל, שרוכים לאחיזה טובה בכף הרגל ויציבות דרושים גם כן. חשוב לציין כי יש למדוד את הנעל בחנות ולבחון את התאמתה למבנה כף הרגל. נעלי ספורט כדאי לרכוש רק כאשר הן נוחות לשימוש. אם הנעל לא נוחה לכף הרגל כדאי לבחון דגמים נוספים. אל תסמכו על ההבטחות של אנשי המכירות כי הנעל תתרחב או תקבל את הצורה של כף הרגל. אין כל סיבה להמתין ולסבול כאשר אפשר למצוא נעל ספורט נוחה כבר עכשיו.

מדרסים לנעלי ספורט

גם נעלים אורטופדיות לגברים זקוקות לעתים לתמיכה נוספת. המדרסים משפרים את אחיזת הנעל בכף הרגל והופכים אותה לבריאה יותר. מדרסים אפשר לשלב בכל סוגי נעלי הספורט במטרה לשפר את היציבה, לכוון את צמיחת כף הרגל, לשפר את היציבה או להקל על כאבי גב. אם האורטופד ממליץ על שימוש במדרסים הקפידו לקבל הפנייה, ותוכלו ליהנות מהנחות משמעותיות באמצעות הביטוחים המשלימים בכל קופות החולים.

 

אודות שירה פלג

שירה פלג

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר