משחקי אופניים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


משחקי אופניים

פורסם בתאריך 01/24/2013 ע"י asi levi בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 1385 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

 משחקי אופניים ברשת נהיה הדבר הכי טרנדי שישנו כיום. כל הכוכבים הכי גדולים של הילדים מקבלים אופניים ויוצאים לכבוש את המסלול כשהם נזהרים שלא ליפול ולא למעוד מהם או מהמסלול.


האופניים הם הכלי שילדים הכי אוהבים כי הם משמשים אותם לכלי רכב והוא לא דבר פנטזיונרי עבורם, הוא נגיש והם רוכבים עליו בעצמם.


כשהכוכב שלהם רוכב על האופניים הם מרגישים את הקרבה שגם אותו כוכב רוכב על אותו כלי כמו שלהם ואין לו רכב או אופנוע, אלה אופניים פשוטות ואילו הוא נתמך על ידי מקשי המשחק של הילד.


הילד משחק עם שלל הכוכבים הרוכבים על האופניים כאילו הוא היה הם והם היו הוא. הוא כבר לא חייב לפנטז על רכב שיגיע כשיהיה גדול, הוא מסתפק במה שהכוכבים שלו מסתפקים, אם מדובר בסוניק רכוב על אופניים, מריו, דורה ואפילו בן 10, כולם מתחרים במסלול על יציבותם ויכולתם לרכוב על כלי שלא משחית או כלי מנועי כלשהו, למעשה המשחקים הללו מלמדים אותו על סביבה ירוקה מהי.


הטרנד רק הולך וגדל ככל שהעולם מתפתח, המשחקים נהיים יותר פשטניים ופחות רכושניים, הם הופכים את הילד לאדם פשוט שמסתפק במועט ולא אדם חומרי שרוצה וכמהה לכל דבר שהוא רואה או שומע עליו.
שלל המשחקים מלווים במוסיקה מקורית ונעימים לאוזן, כאשר הם לא מתסכלים את השחקן לבצע את הפעולה במהירות, אלה להיפך תבצע בקצב שלך, אבל השעון מורה אחרת.


השחקן בעצם מתוודה בפעם הראשונה למשחק פשוט שאין לו יותר מדי רעש והמולה אלה ההפך, זה רק הכוכב והאופניים אל מול השעון והמסלול.


המשחקים הללו מאתגרים ונותנים משמעות לשחקן לא להיות מקובע אלה לחשוב על דרך שהכוכב שלך לא יפגע, הרי שהוא נתון לידייך וחסדייך, הוא מפקיר עצמו לידי השחקן שחייב לבצע פעולה נכונה כדי שהכוכב לא ייפול.
גם כוכבי על ידועים ומוכרים רוכבים על אופניים במגוון המשחקים הללו וניתן לראות לפתע גיבור שיכול לעוף, דווקא מעדיף את הדו גלגלי הזה.


מכך אנו למדים שגם הגיבור הכי גדול והכל יכול משתמש בתוצר פשוט וזמין כמו אופניים, המטרה במשחקים הללו היא לתת לשחקן הצעיר את הזכות להבין שאין כל רע בפשטות ולעיתים ג'יפים ומכוניות ספורט הם לא הפיתרון ולא אפקטיביים כמו מוצר פשוט וזול.


המצוין שבדבר הוא שהשחקן הצעיר לומד ערכים שלעיתים אנו שוכחים שהם קיימים אבל הם גורם מאד משפיע בחיים כשגדלים, החומריות והבצע עם התאווה לדברי יוקרה כמו שלמדנו מהמשחקים עם המכוניות הכי מדוגמות והכי חדישות או עם הפריטים הכי יקרים והיכולת להוציא טילים מדפנות המכונית.
למעשה המשחק באופניים מראה לנו את העולם הפשוט והטוב שכולם משתמשים בו גם אם אתה גיבור על בעל כוחות אלים וגם אם את ילדה קטנה שמעולה בלימוד שפות.

אודות asi levi

asi levi

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר