יעוץ לקראת משכנתא - כל מה שצריך לזכור | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


יעוץ לקראת משכנתא - כל מה שצריך לזכור

פורסם בתאריך 01/20/2013 ע"י Pasha SEO בקטגוריה נדל"ן ובניה | צפיות: 1246 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

עכשיו הגעתם לשלב בחיים שבו אתם מתכננים לקנות בית. אז בראש ובראשונה מגיע לכם ברכת בשעה טובה. אז איך עושים זאת? שוקלים לבקש משכנתא אך לא בטוחים מה הדבר הנכון ביותר לבצע? אם כן, אל תחששו. בימים אלו אפשר לפנות לחברה של יעוץ משכנתאות. איש אשר עוסק בעסק המציע יעוץ משכנתאות הינו אדם מיומן בכל הקשור אל עולם המשכנתא אך בנוסף לכך הוא גם עובר בשביל הלקוחות שלו בין הגורמים הבנקאיים השונים כדי להצליח להשיג עבורם משכנתא עם הריבית הטובה ביותר ובעצם לחסוך עבורם עשרות אלפי שקלים. 

יועץ משכנתאות - פתרון אידאלי

יעוץ של משכנתאות עוזר לאנשים פרטיים שלא מחזיקים ידע בקיא מספיק בתחום זה לגבש החלטות חכמות. גוף שעוסק בתחום יעוץ משכנתאות מקבל מרוכש הנכס כל מיני נתונים שונים וגם מסמכים שהינם רלוונטיים לעסקה (אנו מתכוונים לתלושי המשכורות, מצב העו"ש, עלות הנכס, הלוואות קיימות וכולי) וזה בכדי שיצליח לגבש אסטרטגיה בטוחה ומתאימה למימוש חכם של המשכנתא לטווח ארוך.
קיימים תרחישים שבהם ייעצו היועצים ללקוח לא לבצע עסקאות במידה ואחרי ניתוח הנתונים הגיעו למסקנה שרכישתו של הבית איננה מתאימה או לחילופין איננה משתלמת כלכלית כך שיש יותר מדי סיכונים (וזה בעקבות החזר חודשי גבוה מדי או דווקא הכנסה חודשית נמוכה מדי). בין כלי העבודה של יועץ המשכנתא אפשר לרוב לראות סוג כזה או אחר של מחשבון משכנתאות.
חשוב לציין שיועץ שעובד בעולם המדובר של יעוץ משכנתאות הינו אדם שיש לו ידע רב בתחום והוא יודע לברור בין הבנקים השונים ובאמצעות כך להתאים באופן המוצלח ביותר את המסלול בשביל לקוחותיו בהתאם למצבם הכלכלי וזה להבדיל מעובד בנק. יועץ המשכנתאות ידע להבהיר ללקוח שלו בצורה ברורה את הפלוסים והמינוסים עבור כל תוכנית ולהציג בפניו חלופות כדאיות.

מחיר שירות הייעוץ

הדבר הראשון שיש לעשות זה לקבוע פגישה עם יועץ משכנתאות על מנת שיעניק הכוונה ראשונית. בפגישה הראשונית יבחנו יועץ המשכנתא והלקוח פרטים אישיים ורלוונטיות של מסלולי משכנתא בכל מיני בנקים.
אחרי שהתקיימה פגישת ייעוץ ראשונה יציע יועץ המשכנתא לבנות עבור הקונה תמהיל הגיוני למשכנתא וזה כדי להעריך בערך כמה תשלומים הוא משלם מדי חודש, כמה הוא מרוויח וכולי. לאורך כל התהליך יהיה על יועץ המשכנתאות ללוות את הלקוח ולמצוא עבורו סוגי אופציות: מחיר טיפול ההתנהלות החוקית מול בנק המשכנתאות, ריביות של גופים אחרים, ביצוע רישום , טיפול בטאבו וכן הלאה.
עלות השירות משתנה בין חברות ייעוץ, בהתאמה לאופי השירות שמציעים. לכן רצוי ליצור קשר קודם כל, כדי לקבל הערכה של מחיר השירות. בכל מקרה - כמעט תמיד ההשקעה בייעוץ משתלמת בטווח הרחוק ואפילו מביאה לחיסכון.

אודות Pasha SEO

Pasha SEO

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר