אמונות מגבילות לגבי הכסף | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אמונות מגבילות לגבי הכסף

פורסם בתאריך 12/23/2012 ע"י דיאנה בן צבי בקטגוריה שיפור עצמי | צפיות: 1124 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חזון, אימון, מורה דרך, מאמן אישי, כסף, שפע, עושר, ניהול כלכלי, מנטור, אימון אישי, הגשמה עצמית, פריצת דרך, העצמה, התפתחות אישית, מימוש, מודעות עצמית, הצלחה, מטרה, החלטה, צמיחה, התמדה, נחישות, דיאנה בן צבי, השראה, מוטיבציה, הכוונה, יעד, חלום

במאמר הקודם דיברנו על כסף, מה זה כסף ומה המטרה שלו למעשה. אמרנו שכסף זה אמצעי על מנת שנוכל להינות מרמת חיים כמו שאנחנו רוצים, על מנת שנוכל להיות יותר, לקבל יותר, לעשות יותר ולהשיג את מה שאנחנו שואפים להשיג.

בעולם שלנו ישנו שפע אינסופי של כסף ושל כל דבר שרק נרצה, אז למה עדיין ישנם אנשים עניים? למה ישנם אנשים שמרוויחים יותר, חיים יותר טוב מאחרים? האם זה באמת עניין של מזל? או שהם נולדו במשפחה הנכונה? או אולי הם באמת מכירים כללים מסוימים שרוב האנשים לא מכירים?

מה שעוצר את השפע מלהגיע אלינו זה האמונות שלנו, אמונות שאנחנו מחזיקים במוח לגבי הכסף, אמונות שחוסמות את זרימת הכסף אלינו. במאמר זה אני רוצה לגעת במספר אמונות ואולי תגלו שחלק מהאמונות גם אתם מחזיקים בהם ואולי תגלו גם אמוות אחרות.

על מנת ליצור לעצמנו חיי שפע ועושר, על מנת למשוך אלינו את סכום הכסף שאנחנו רוצים, עלינו לזהות את האמונות המגבילות שיש לנו ולחליף אותן באמונות מקדמות, אחרת נמשיך לקבל את אותן התוצאות.

1.כסף זה דבר רע - כמה פעמים שמעתי אנשים אומרים שכסף זה דבר רע, מלוכלך. שאלתם את עצמכם אולי גם אתם מאמינים שכסף זה רע?טוב, אם כסף זה דבר רע, האם אתם מכירים בן אדם שלא רוצה שיהיה לו יותר כסף ממה שיש לו? אין דבר כזה, כולנו שואפים להגדיל את ההכנסה שלנו וכולנו רוצים שיהיה לנו יותר כסף

כסף זה דבר ניטראלי, כסף זה אמצעי כדי שנוכל לקבל יותר בחיים ולהיות יותר, כדי שנוכל ליהנות מהשפע הקיים בעולם, כדי שנוכל לחיות את החיים במלואם, בשפע ולא במחסור. חשוב לזכור שכסף זה האמצעי ולא המטרה.

 

זה נכון שכסף זה לא יביא אותנו לאושר, יש המון דברים בחיים הרבה יותר חשובים מהכסף. זו לא המטרה של הכסף, המטרה היא להעלות את רמת החיים שלנו, ליצור לנו את אותם חיי השפע שעליהם דיברתי – לקנות כל מה שאנחנו רוצים, ללמוד מה שאנחנו רוצים, לעשות דברים שאנחנו אוהבים וחולמים, לטייל בעולם כמה שאנחנו רוצים ועוד ועוד.

 

2.אמונה נוספת היא שכדי להרוויח כסף צריך מזל או צריך להיוולד למשפחה הנכונה. מה זה מזל?

 

מזל זה אומר להיות במקום הנכון, בזמן הנכון ולהיות מודעים לכך, מוכנים לעשות את הדבר הנכון, לתפוס את ההזדמנות. בעולם יש שפע של הזדמנויות שרק מחכות לנו, הזדמנויות אלו נמצאות מתחת לאף שלנו אבל אנחנו לא רואים אותן אפילו. אם נהיה מודעים להזדמנויות הללו, גם נמצא את עצמנו במקום הנכון ובזמן הנכון או בעלי מזל.

לכן הדבר החשוב ביותר הוא לשנות את האמונה לגבי מזל שיש רק אנשים מסוימים שיש להם מזל. כל אחד מאיתנו יכול להיות בר מזל. הכל מתחיל משינוי אמונה זו ופיתוח המודעות, מודעות להזדמנויות הרבות שקיימות. ברגע שנשנה את האמונה נוכל גם להבחין יותר בקלות בהזדמנויות ונוכל להבין שאין צורך להיוולד במשפחה עשירה או להאמין שמזל זו סגולה של אנשים מסוימים. אנחנו יכולים להיות אנשים אלו.

 

3.אמונה נוספת ולא פחות נפוצה היא שכסף אפשר להרוויח רק בעבודה קשה.הרבה אנשים מאמינים שכדי לקבל יותר כסף, הם צריכים להגדיל את מספר שעות העבודה או למצוא עבודה נוספת. נכון, זה אולי יביא קצת יותר כסף אבל לעולם זה לא יביא אותנו לעושר ושפע. כדי ליהנות מהשפע הקיים בעולם, חשוב לשנות את האמונה הזאת ולפעול בדרך אחרת.

 

כצעד ראשון תשאלו את עצמכם – שאלה פשוטה: האם אתם מכירים בן אדם שעובד מספר שעות ביום ומרוויח פי כמה כמה ויותר מכם? אם אתם לא מכירים אנשים כאלו, אני רוצה לומר לכם שכן יש כאלה ולא אחד. הם לא אנשים בעלי מזל, הם אנשים שיש להם אמונות נכונות לגבי הכסף, הם מאמינים שכסף אפשר להרוויח בקלות, במעט מאמץ ומעט שעות עבודה.

הם מודעים להזדמנויות הרבות שקיימות, הם אנשים עם ראש פתוח ומוכנים לשמוע דעות אחרות על איך להרוויח כסף, לא רק בדרך של עבודה מרובת שעות.

4.כסף הופך אותנו לאנשים רעים – זה לא כסף שהופך אותנו לאנשים רעים, זה הבנה לא נכונה של חוקי החיים ואיך שהעולם עובד שהופך את האנישם לרעים. כסף נועד על מנת שנוכל ליהנות מהשפע ומהחיים כמו שאנחונו רוצים לחיות וזה דבר שכל אחד מאיתנו יכול.

מי שמנצל את הכסף לרעה הוא אינו יודע מה זה כסף, ולא יודע למה הוא צריך את הכסף, הוא נמצא ברמת מודעות נמוכה של דאגה לצרכים האגויסטיים שלו בלבד. השפע קיים על מנת שנחלק אותו גם לאחרים, כשאנחנו מתעשרים עלינו לשאוף לעזור גם לאחרים להתעשר ולהראות להם את הדרך. אז הכל עניין של מודעות והתפחות אשישית, רוחנית ושכלית.

על חשיבות של התפתחות אישית ורוחנית, שינוי הרגלי החשיבה על מנת למשוך את הכסך ולהסכל על כסף מזווית אחרת, נדבר במאמר הבא.בינתיים, מוזמנים לשתף אותי אם זיהיתם שגם אתם מחזיקים מאחת האמונות הללו או אולי שינם אמונות אחרות שיש לכם. אשמח לשמוע!

דיאנה בן צבי

מורת דרך להגשמה עצמית

לקבלת סדרת טיפים מיוחדים – 10 סרטונים – בנוגע לכסף, שפע וניהול כלכלי,  בחינם וישירות למייל, כנסו לקשיור הבא וכבר הסרטון הראשון בדרך אליכם.

http://www.dianabenzvi.com/landing/special-tips-about-money-and-abundanc

 

 

 

 

אודות דיאנה בן צבי

דיאנה בן צבי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר