חוקר פרטי בירושלים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


חוקר פרטי בירושלים

פורסם בתאריך 12/17/2012 ע"י אורן שץ בקטגוריה חוק ומשפט | צפיות: 2417 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חוקר פרטי בירושלים, חוקרים פרטיים, חוקר פרטי במרכז, משרדי חקירות

חוקרים פרטיים לוקחים אחריות גדולה מאד בידיהם. הם יכולים להביא לפרידה או לאחדות של בתים בישראל. מחובתם להציג את המידע שהם מגישים ללקוחות שלהם תחת חסות החוק היות והם חייבים לעמוד בו ככל אזרח בישראל.

 

הם מחוייבים להעניק את המידע הרלוונטי והעדכני, הכנה והברור ביותר ללקוחותיהם. משרדי חקירות שעוסקים בתחום של דיני אישות הינם בעלי תעודה מטעם משרד המשפטים המקנה להם את הזכות לפעולה בתחום באופן בו המידע שלהם יהיה קביל בבית המשפט.

 

מתי חשוב לבקש את עזרתו של חוקר פרטי במרכז?

 

קיימים מצבים שונים בהם יתכן בהחלט כי יידלק אור אדום אצל בן הזוג. כאשר מדובר על שינוי משמעותי של שעות הפעילות של בן הזוג, נניח עיכובים בשעות החזרה מהעבודה (אשר חוזרים על עצמם), או בילויים רבים מדי עם חברות או חברים וכדומה.

 

במצבים בהם השימוש בסלולרי או במייל נעשה חשאי, יתכן כי מדובר על בגידה ומעילה באמון. הודעות SMS שנמחקות, שיחות אחרונות שנמחקות ולא כי כך נוהג/ת בן/בת הזוג באופן קבוע, אלא מדובר על מנהג חדש. גם במקרה זה יתכן כי חוקר פרטי בירושלים צריך לקחת את העניינים בידיים כדי לחשוף את האמת.

 

מקרים מיוחדים

 

במקרים בהם מדובר על בן או בת זוג שברור כי תהיה בעיה לבוא מולם בתביעת גירושין, חשוב לשכור חוקר פרטי בירושלים ולחשוב צעד אחד קדימה. זאת מכיוון שמדובר בכסף. קרו מקרים בהם נדרש חוקר פרטי לעקוב אחר אותו אדם, לאחר שהוכח כי בגד, כדי לאתר (טרם הגשת בקשה לגירושין) את נכסיו כדת וכדין.

 

זאת מכיוון שיתכן מצב בו יעלים בעל הנכס את הנכס, את חשבון הבנק הנוסף וכולי על מנת להצהיר על ממון ונכסים מעטים יותר לשלם מזונות נמוכים יותר. כך גם לגבי עבודות שאינן מוצהרות ובשל אותה מטרה.

 

מיהו חוקר פרטי מוצלח?

 

חוקר פרטי בירושלים חייב להיות אדם בעל תושיה, בעל יצירתיות, תעוזה וניסיון עשיר בתחום כדי לבצע את מעשיו על הצד המקצועי ביותר שיש. כמו כן, חשוב שיהיה מצויד בכל הציוד החדש ביותר עבור מעקב נוח, יעיל, מהיר ומקצועי שיעניק את התוצאות המקסימליות במסגרת החוק.

 

מה לגבי אנונימיות?

 

לעיתים בוחר הלקוח להישאר אנונימי מול משרד החקירות. ישנם משרדי חקירות "שהולכים" לקראת הלקוח ומספקים לו "את הסחורה" על ידי תא דואר, שליח כל אמצעי אחר שיעניק לו את המידע שביקש ללא חשיפה. חוקר פרטי בירושלים אינו נדרש למפגש עם הלקוח כדי לבצע את עבודתו. דיסקרטיות מובטחת כאשר יש צורך בכך.


המאמר נכתב באדיבות topsecret.co.il - חקירות מיוחדות

 

אודות אורן שץ

אורן שץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר