יחסי ציבור לעיתונאים צעירים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


יחסי ציבור לעיתונאים צעירים

פורסם בתאריך 06/29/2009 ע"י רונית אהרון בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 615 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: יחסי ציבור, יחסי ציבור באינטרנט, ייעוץ תקשורתי

למתבונן מהצד זו יכולה הייתה להיראות כמו עוד מסיבת עיתונאים: על הבמה עמד נציג החברה המסחרית ודיבר בלהט על איכויותיו של המוצר. 50 איש ישבו מולו, כתבו וצילמו. בקהל היו צוותי צילום וכתבים. מבט קרוב הסגיר את גילי הנוכחים - צעירים בני עשרה.
זו אחת מהפעמים הבודדות שבהן חברה מסחרית מחליטה לנהל יחסי ציבור המבוססים על הצגת המוצר לעיתונאים צעירים ולבלוגרים בלבד. החברה היא יונילוור – יצרנית הדאודורנט AXE. זה היה אירוע יוצא דופן שבו לא הוזמנו אותם עיתונאים הסוקרים באופן קבוע את מהלכיה השיווקיים של החברה והרעיון שעמד מאחוריו היה הפניה לקהל יעד - צעירים ולכן גם העיתונאים היו מקבץ של נציגי קהל היעד אליו פונה החברה עם המוצר הנ"ל.
ייעוץ תקשורתי לחברה עם יציאת המוצר החדש, התמקד כולו ב"עולם שייך לצעירים" הוא נפתח בבית קפה שמתמחה בשוקולד במרכז תל אביב כדי לציין את העובדה כי הדאודורנט בניחוח שוקולד. האולם בו נערכה מסיבת העיתונאים היה מעוטר בשוקולד מכל עבר כשבהם היו פירות מצופים שוקולד, בממתקים ובמשקאות שהוגשו בחינם.
הצעירים שמעו הסבר על המוצר ונפלאותיו, צפו בקמפיין הטלוויזיה ונשנשו חטיפי שוקולד.
כאשר הקמפיין הסתיים, הקהל מחא כפיים בהתלהבות. הם אמנם אינם עיתונאים קלאסיים כי הם פחות עסוקים במה שעיתון אחר יכתוב ובמה שעיתונאי אחר יגיד. בניגוד לעיתונאים רגילים, אם הם אוהבים את המוצר - הם יגידו את זה. הם רעבים למידע ויש בהם את הנאיביות שאין לעיתונאים משופשפים. באותה שיטה ניתן לעשות קמפיין במסגרת יחסי ציבור באינטרנט, בעיקר ברשתות החברתיות הקיימות היום כמו פייסבוק וטוויטר.
 

אודות רונית אהרון

רונית אהרון

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר