סקירת רנו פלואנס דיזל - אביהו הורוביץ | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


סקירת רנו פלואנס דיזל - אביהו הורוביץ

פורסם בתאריך 11/12/2012 ע"י אביהו הורוביץ בקטגוריה מדריכי קניה | צפיות: 805 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: רנו פלואנס דיזל, רכב חדש, סקירת רכב, אביהו הורוביץ

המכונית: רנו פלואנס דיזל
אפיון: משפחתית
מחירון: גרסת מנוע 1.6 ליטר החל מ- 125.000 ₪
גרסת מנוע ה- 2.0 ליטר החל מ- 135 אלף ₪

מכוניות דיזל לא זכו להצלחה גדולה בישראל. אך רנו רוצה לחולל כאן מהפכה ויוצאת עם מנוע דיזל חדשני ותיבת הילוכים אוטומטית, הרנו פלואנס דיזל. האם הרנו פלואנס תצליח לשרוד?

מאת: אביהו הורוביץ

"יוצרת אשליה של רכב מקטגוריה גבוהה ויקרה יותר" (דובי בן גדליהו)

עיצובה של פלואנס כבר מוכר למדי בכבישי ישראל ודגם הדיזל לא מביא עמו חידושים ויזואליים יוצאי דופן. זו עדיין מכונית ארוכה, רחבה ואלגנטית, שבצבעים הנכונים (רמז, לא לבן) יוצרת אשליה של רכב מקטגוריה גבוהה ויקרה יותר.

"אופציה מאוד אטרקטיבית אל מול צמרת קטגורית המשפחומטיות" (נעם וינד mako)

כשמתניעים את המכונית או בעת עמידה עם מנוע דולק וחלונות פתוחים ניתן לזהות את אותו טרטור דיזל אופייני אך בכל מצב אחר הפלואנס דיזל שקטה, נינוחה ונטולת כל רעידות שאפיינו מנועי דיזל בעבר.


אנו משלבים את מוט ההילוכים הלא מזמין המוכר מהפלואנס בנזין למצב D ולוחצים על הגז. כבר מהמטרים הראשונים הפלואנס דיזל מרגישה הרבה יותר טוב מאחותה מונעת הבנזין אם בקלילות התנועה, אם בדחף שיש למנוע בהאצות הביניים ולא ממש צריך לעשות מדידות זמנים (11 שניות ל-100 ו-190 קמ"ש מרביים) כדי להבין שלמרות ההספק הדומה גרסת הדיזל מהירה באופן משמעותי בכל מצב מגרסת הבנזין וגם מרוב המתחרות המובילות של מותגים אחרים בקטגורית המשפחתיות-ליסינג, במיוחד בזכות המומנט העדיף והשילוב עם תיבת ההילוכים כפולת המצמדים שמהווה שיפור עצום לעומת אותה תיבת AL-4 המעצבנת המוכרת מהפלואנס בנזין-ליסינג. אמנם לא מדובר בתיבה תזזיתית כמו תיבות הDSG של קונצרן פולקסווגן אך כפולת המצמדים החדשה של רנו בהחלט מצליחה לשלב את ההילוך הנכון בכמעט כל רגע ומתאפיינת בהעברות חלקות אם כי מעט מושהות בתפעול ידני.

 

" בהחלט מכונית שמכוילת לתת טיפה יותר ערך מוסף בנהיגה" (ניר בן טובים, וואלה)

מערכת המתלים של הפלונאס כאילו שנתפרה לגהץ את הצרידות של הכבישים הישראלים. נוחות הנסיעה בה לא פוחתת על כל סוגי האספלט המקומיים, ואין זה משנה אם הכביש תוך כדי קרצוף, או שנקלעתם לדרך עירונית שכל פתחי הביוב בה זקורים החוצה כמו שורת מוקשים. לחובתה אפשר לציין תנועה רכה מידי פעם על הציר האחורי בתנודות קיצוניות.

 

אביהו הורוביץ יזם את פעילות הליסינג התפעולי בישראל ומשמש כיועץ ליסינג

 

לפרטים נוספים - אביהו הורוביץ :
טל: 050-5332449
Horowitz.advisors@gmail.com

 

אודות אביהו הורוביץ

אביהו הורוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר