מוצרי תינוקות מומלצים להתפתחות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מוצרי תינוקות מומלצים להתפתחות

פורסם בתאריך 11/07/2012 ע"י דניאל דגן בקטגוריה ילדים | צפיות: 1503 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אוניברסיטה לתינוק, מזרן פעילות לתינוק

 

מצפים לילד?

כאשר תינוק מתווסף זאת שמחה כמו גם התחייבות לכל החיים. התקופה ההתחלתית מאופיינת במיני תהיות, הלול מתאים לו? התינוק אכל מספיק? הוא לא חולה? ואף בהמון בחירות חשובות שיהיה צורך להתמודד ולהתעסק איתן.

פסיקה מהותית שייכת לריהוט והציוד שבו תשתמשו מהרגע הראשון תינוקכם יהיה זקוק לציוד, אולם מכיוון שמדובר על עולל רך ושברירי, על הציוד והריהוט לעבור הסטנדרטים המתאימים לילדים, כלומר להיות בטיחותי. לפיכך מומלץ בחום לטרוח בבחירה, לחקור את האביזר ולקנות רק דברים מעולים ואיכותיים שישמשו אתכם נאמנה.

אוניברסיטה לתינוק

לא משנה באם בדיוק רוכשים שידת החתלה, אמצעי בטיחות ומוצר חלופי למען הילדון, כשמדובר בבחירה כ"כ חשובה, חשוב לבחון כמה דברים מרכזיים. קרוב לוודאי שהפריטים ימשכו תשומת לב, אך אל תבחרו ע"פ מראה המוצר. אפילו העגלה הכי יפה בחנות עלולה להיות לאו נוחה לתינוקכם ולאו מתאימה לגודלו. הימנעו ממקרים שבם אתם בוחרים אביזר כלשהו בהתאם להמראה החיצוני.

ווידוא הבטיחות

העניין הראשון שצריך להתייחס אליו לגבי מוצר שמעוניינים לרכוש הינו ללא ספק התאמתו לתינוק. המוצר יכול להיות מרשים מאוד, עם זאת אם אינו ממלא תקני בטיחות בסיסיים, המוצר לא רלוונטי. אם זוהי מזרון, עריסה או פריט משני, באם העולל יעשה בו שימוש מהותי שיהיה רלבנטי אליו.

בנוסף, אם הדבר מתאים לתינוקות, יהא בטיחותי לשימוש גם מבחינות אחרות, לדוגמה סוג החומרים שמהם הוא עשוי. למעשה ישנם הרבה דברים שאנחנו מסרבים לחשוב לגביהם לעומק, מה שכן במגע עם הילד יכולים להתברר כלא בטוחים לשימוש. הזווית של המוצר, לדוגמה, עשויה להיות קיצונית והרך עלול להיפצע. בגלל זה ללא תו התקן, אל תקנו את המוצר.

משפחות והורים, עשו זאת בחוכמה!

לראשונה כשבאים לחנויות תינוקות אנחנו חושבים שאת כל הדברים התינוק שלנו חייב, אך לא! אינדקס קניות סטנדרטי לאו כולל אלפי פריטים יקרים. סביר להניח שקרובי משפחה יוכלו להעביר ריהוט יד שנייה, ואף אם לאו, הילד יזדקק בהתחלה לריהוט בסיסי למדי.

זה לגמרי מיותר להתפרע ולרכוש הכול שיש בחנות. אספו מראש בבית רשימת רכישה מאורגנת, וכשתגיעו לחנות, השתמשו ברשימה. אין להתפתות להנחות ו/או מפריטים יפים שנראים לכם בחנות ממש שימושיים. דאגו לערוך השוואה מחירים ובחרו רק בפריטים מעולים במחיר הנמוך ביותר. רק באופן כזה תעמדו בתקציב שלכם ותביאו הכל ללא קשיים.

תהיו הורים בקרוב? מהותי שתבחנו העצות כאן בשביל לרכוש בחוכמה. פעמים רבות, לא הפריט הכי יוקרתי מייצג את המיטב, אפילו אם מדובר באיזשהו מותג יוקרתי. וודאו שהמוצרים לא מסנוורים אתכם ושהחלטתם בצורה שקולה והגיונית. לקבלת פרטים בנושא חדרי תינוקות פרטים נוספים ב-http://www.babyfun.co.il/Default.asp?sType=0&PageId=47. במשאלה שסייעתי לאמהות ולאבות. קחו נשימה וקניה נעימה.

אודות דניאל דגן

דניאל

דניאל דגן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר