הזנב הארוך שהזניק את גוגל לראש עסקי הפסום המקוון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הזנב הארוך שהזניק את גוגל לראש עסקי הפסום המקוון

פורסם בתאריך 03/13/2008 ע"י עופר שושני בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 1307 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אינטרנט, גוגל, פרסום מקוון, יאהו, פרסום, אדסנס, אדוורד, ADSENSE, ADWORDS

 

<p class="\"MsoNormal\"" style=""margin: "><span lang="\"HE\"" style=""font-size: ">

 

 

 

<p class="\"MsoNormal\"" style=""margin: "><span lang="\"HE\"" style=""font-size: ">שתי ענקיות אינטרנט אחרות אשר במשך שנים לוטשות עיינים בקנאה לעבר גוגל, מנסות להתחרות בה בעצמן. ליאהו יש מנוע חיפוש מצויין משלה, והיא מפעילה תוכנית מפרסמים דומה לזאת של גוגל, אך ללא הצלחה מרובה. תוכנית המפרסמים שלה עדיין משתרכת הרבה מאחורי זו של גוגל. גם מייקרוסופט רוצה חלק מן העוגה, אך בניגוד ליאהו לה אין אפילו מנוע חיפוש ראוי לשמו, ובכל מה שקשור לפרסום מקוון היא למעשה לא קיימת. בחודש שעבר רכשה מייקרוסופט חברה ישראלית שמתמחה בפיתוח אלגורימים מתמטיים שאמורים למקד ולהציג את הפרסומות בצורה אופטימלית לגולש בתקווה שהמוצר החדש יתן זריקת מרץ לפלטפורמת הפרסום המקוון שלה, אך עד שתתחיל להראות סימנים של ממש שמנוע החיפוש שלה יתקרב לאיכות של המנועים של גוגל ויאהו, ספק אם זה יקרה.

 

 

אודות עופר שושני

עופר שושני

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר