משחקי רשת מומלצים לילדים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


משחקי רשת מומלצים לילדים

פורסם בתאריך 06/22/2009 ע"י שחר חן בקטגוריה ילדים | תגובות: 1 | צפיות: 1862 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: משחקים, משחקי ילדים, משחקים אונליין, משחקים בחינם, ילדים, משחקי רשת, משחקי פלאש, משחקי אונליין, שעמום

ילדים אוהבים לשחק משחקים, בין אם משחקי פאזל,משחקי קופסא, משחקי מחשב ועוד רבים, אבל לעולמינו הגדול התגלו משחקים אחרים,משחקי רשת מתוחכמים מגניבים ומרטיטי חושים,משחקים שייקחו את הילדים למקומות אחרים ובלתי נשכחים.

עולם האינטרנט הינו עולם קסום מלא במשחקים מדליקים, במאמר הבא אני אסקור לכם 3 משחקי ילדים מומלצים וכיפים במיוחד שיעשו לכם כיף בלב,שיעבירו לכם את השעמום החולף שאליו נקלעתם,לא פעם ולא פעמיים נוצר מצב בו ישבתם בבית וחיפשתם תעסוקה,ניסיתם להתקשר לחבר הטוב אך הוא בחוג אחר הצהריים,ניסיתם להתקשר לידידה אך היא נמצאת עם חברותיה,אל תהיו תלויים באחרים! כעת אוכל לתת לכם פיתרון שיפיג לכם את השעמום,שחקו במשחקי רשת! שחקו במשחקי ילדים מגניבים ומדליקים שיובילו לפאן וכיף מכל הכיוונים!

באולינג עם תום וג'רי
ילדים,קרה לכם שרציתם לשחק באולינג אך לא היה לכם עם מי? המרחק מביתכם למגרש הבאולינג היה גדול? כעת לא תצטרכו להיות תלויים באף אחד וכל שעליכם לעשות הוא להיכנס למשחק "באולינג עם תום וג'רי" ולשחק כמה שתרצו,במשחק תצטרכו להפיל את כל הבקבוקים שעומדים מולכם,נסו לכוון למרכז ולהפיל את כולם במכה אחת,כל פעם שתפילו את כל הבקבוקים תיקרא "סטרייק",אם תצליחו להפיל את כל הבקבוקים בכל התורות שלכם תהיו המנצחים והאלופים הבלתי מעורערים,לפני שאתם מתחרים מול חבר או ידידה נסו לשחק כמה פעמים בכדי להתרגל למשחק.
את המשחק תוכלו למצוא באתר המשחקים כיף פה – kefpo.co.il

צבי הנינג'ה
זוכרים את צבי הנינג'ה האגדיים? זוכרים את מיכאלנג'לו וכל שאר הנינג'ות המדליקות מהסדרה האגדית? כעת תוכלו לשחק עם צבי הנינג'ה במשחק מרחיק לכת בו תצטרכו לעבור שלבים מגניבים ולחבוט כהוגן באויבים והרשעים,מסטר ספלינטר יתן לכם מדיי פעם עצות נכונות למשחק אותן תצטרכו ליישם בכדי לעבור את כל השלבים
צברו את הניקוד הגבוה ביותר ועברו כמה שיותר שלבים,לפניכם מכשולים רבים כאשר אתם נמצאים בתוך ביוב עם ריח לא נעים.
משחק ילדים מגניב ביותר ומהנה שלא תשכחו אף פעם
את המשחק תוכלו למצוא באתר המשחקים כיף פה –   kefpo.co.il    

הכלב בולט
בולט הינו סופר כלב בעל כוחות על מתוחכמים,כל שלב במשחק יהיה מלא בהרפתקאות,סכנות ותככים בינלאומיים,במשחק תשחקו עם בולט החמוד ותצטרכו לעבור את כל המשימות והשלבים ובנוסף לאסוף כמה שיותר מטבעות ויהלומים,הימלטו מהרשעים ואל תיתנו להם לגרום לכם להיפסל,הראו להם כמה אתם גדולים ולמה אתם מסוגלים,בנוסף למשחק יש לו סרט אותו תוכלו לקנות מחנויות הוידיאו הרבות או לראות באינטרנט.
צברו ניקוד גבוה מכולם ואל תהססו להסתכן מדיי פעם,משחק מרענן וכיפי לכל הילדים המשועממים שיושבים לבד בבתים.
כניסה למשחק תתבצע מאתר המשחקים כיף פה – kefpo.co.il

אוהבת משחקי ילדים ובנוסף משחקי בנות?

אודות שחר חן

בברכה שחר, מנהל אתר משחקים כיף פה

שחר חן

התחבר לשליחת תגובה

תגובות

  • 02:31   01/07/2009
    1 . noamh noamh
    מאמר מעניין בהצלחה
RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר