הובלות דירה – כמה זה עולה לנו | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הובלות דירה – כמה זה עולה לנו

פורסם בתאריך 10/18/2012 ע"י טלי גל בקטגוריה בית | צפיות: 757 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הובלות דירה, הובלות עם מנוף, הובלות רהיטים

"נע ונד תהיה בארץ" היה עונשו של קין מהסיפור המקראי על כי שלח יד בנפשו, ואף שעל פי המסורת איננו מזרעו, הישראלי הממוצע משנה את מקום מגוריו פעם ב10 שנים.

לצורך השוואה, בבריטניה הממוצע עומד על יותר מ25 שנים למעבר. חלק נכבד מטרחת המעבר קשור בהובלת המיטלטלין (הלא מועטים בדרך כלל) ממקום א הישן למקום ב שעוד יתיישן. מלבד אותם יחיד סגולה המסוגלים לשנות את מיקומם לצמיתות בעזרת שתי מזוודות בלבד, רובנו זקוקים לעזרה מקצועית, או חברת הובלות. כמו בדברים רבים אחרים, גם בתחום זה קיימם וורסטיליות רבה מבחינת היקף ואיכות השרות מחד, ותחום המחירים מאידך.


מרחק רב-


חשוב להבין, שרוב התשלום לחברת ההובלה הוא עבור שכירת המשאית ועבודתם של המובילים. מסיבה זו מיקום דירת המוצא ודירת היעד (קומה ראשונה לעומת קומה רביעית בלי מעלית) וכמותם ומשקלם של המיטלטלים משפיעה הרבה יותר על מחיר ההובלה מן המרחק הגיאוגרפי שבין שתי הנקודות (לא כזה משנה למשאית לנסועה שעה או חמש דקות).


לחסכנים-


לחסכנים שביננו מומלץ לפנות לחברות ההובלה הזולות יותר, שיכולות להציע הובלות דירה שלמה (כולל ריהוט, מקרר, מכונת כביסה וכו') במחיר הנמוך של 1500 שקל. חשוב לשים לב שהמחיר הזה כולל את ההובלה בלבד. האריזה עליכם, כולל מציאת הארגזים והגנה על הקרמיקה מפני שבירה. במקרה של נזק לחפציכם בדרך כלל אין כל אחריות על ההפסדים, ולכן מומלץ מאוד להשקיע באריזה נכונה. למרות כל זאת, עם המחיר קשה להתווכח.


למשקיעים-


חברות ההובלה היקרות במעט יותר מציעות גם שירותים נלווים, הכל לפי נכונותכם לשלם. שירותי אריזה ואמצעי איחסון (ארגזים, נייר בועות למניעת נזקים, עטיפה מקצועית וכו') יכולים להיות שלכם בתוספת של 500-1000 שקל.

בדרך כלל ניתנת אחריות חלקית (עם הגבלה על סכום התשלום המקסימלי) יחד עם שירותי ההעברה. מדובר כאן בטווח רחב של מחירים אפשריים, כתלות בחברת ההובלה, בגובה של הדירות ותכולתן, ובכמות השירותים הנלווים שתבחרו, אך מדובר בטווח המחירים שמעל ל2000 שקלים. כמו כן ניתן ליהנות מהובלות עם מנוף במידת הצורך.


למפונקים-


אם חפצה נפשכם ואפשר כיסכם להוריד כליל את כאב הובלות רהיטים וחפצים אחרים מעל ראשכם, יש פיתרון. בעבור סכומים גבוהים יותר (יכול להגיע ל10000 שקל ויותר) תקבלו את כל החבילה לאח"מים.

שירותי אריזה מלאים כלולים, והינכם מובטחים שכמות הצלופן והקלקר שתושקע בסרבוויז תמנע ממנו להשבר אפילו אם במקרה יעבור עליו טנק. אם בכל זאת הטנק הרשע הצליח לשבור את רוחו וצורתו של הקנקן העתיק, ביטוח ההובלה יכסה בשלמות את ערך המוצר כפי שנרשם בשמאות שלפני ההעברה.

אודות טלי גל

טלי גל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר