אופנועים למכירה - להתרגש כמו בפעם ראשונה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אופנועים למכירה - להתרגש כמו בפעם ראשונה

פורסם בתאריך 10/18/2012 ע"י טלי גל בקטגוריה רכב | צפיות: 1261 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אופנועים למכירה, אופנועים, קסדות לאופנועים

אתם בוודאי זוכרים את הרגע, בו הגעתם לגיל 18, ורכשתם את האופנוע הראשון שלכם. איך הפכתם להיות מלכי השכונה בשנייה אחת.

כולם רצו שתיקחו אותם סיבוב, כולם התרשמו כמה יפה האופנוע שלכם, ואיך אתם נראים בדיוק כמו הגיבורים ההם מהסרטים. שלא נדבר, על התחושה שלכם, תחושת החופש הבלתי נגמרת.

ישנם אנשים שמחליפים אופנוע כל כמה שנים, הם ניגשים אל סוכנויות אופנועים, מסתכלים על הדגמים החדשים ורוכשים אחד מהם. אחרים מחליפים אופנוע באמצעות לוח אופנועים למכירה.

הם מעדיפים לרכוש אופנועים משומשים, הם יותר זולים ולעיתים ניתן למצוא באמצעות לוח מכירת אופנועים, דגמים שלא מייצרים, כאלה שהם זוכרים לטובה ורוצים לחזור אליהם. יש מי שרוכש אופנוע חדש, על פי הכובד שלו. בכל פעם הם עולים, עד שאין להם לאן עוד לעלות. אך ההתרגשות תמיד קיימת.

רכישת אופנוע, איננה שונה במהותה מרכישת רכב חדש. להוציא אולי את עצם הגודל של האופנוע, שכן עם הכוח סוס שלו דומה, אז לרוב גם הגודל יהיה דומה. רכישת אופנוע, צריכה להיעשות על פי הנוחיות שהאופנוע מציע לרוכב, כמובן שהדגם צריך להיות נטול בעיות, יש לברר איזה מוסכים לאופנועים, עובדים עם דגם זה ובמידה ורוכשים אופנוע מהיבואן, אז אילו מוסכים הם מורשים כדי שנוכל לפנות אליכם ולא לפנות אל מוסכים אחרים.

דבר נוסף שיש להתייחס אליו הוא, שירות של תיקון וכן חילוץ אופנועים. כפי שלמכוניות יש שירותי תיקון וגרירה מטעם חברת הביטוח, כך כאשר אנו רוכשים אופנוע בפעם הראשונה או לא בפעם הראשונה, עלינו לוודא שיש לנו שירות שכזה. זאת על מנת שנוכל להפעיל שירות זה, בכל פעם שנתקל בבעיה כלשהי, מקלקול באופנוע ועד חוסר יכולת להניע אותו, על מנת לקחת אותו למוסך.


רכישת אופנוע חדש היא איננה דבר מסובך. כיום ישנם לא מעט מאגרי מידע, שמסבירים על דגמים שונים של אופנועים ויכולים לעזור בהכרה ובהבנה של השוני ביניהם. מלבד הדגמים השונים של האופנועים, דגמים של חברות שונות, יש כמובן צורות שונות של ישיבה, שיכולות להיות נוחות יותר או נוחות פחות, זאת בהתאמה למה שאנו מחפשים, וכמובן צבעים שונים של אופנועים, קסדות לאופנועים שאנחנו צריכים להתאים ועוד.

ההתרגשות ברכישת אופנוע חדש, גורמת לנו, לקחת אותו לנסיעה מהירה, מיד כאשר אנו מקבלים אותו. אנו אוהבים לראות למה האופנוע מסוגל, ולרכב עליו במהירות כדי להנאות מהביצועים שלו. זה אכן נחמד, רק אל תשכחו, שההתרגשות שלכם מהאופנוע החדש, יכולה להיות בחייכם או בחיי מישהו אחר, אז תתרגשו ותסעו קצת יותר לאט.

אודות טלי גל

טלי גל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר