כיצד להפוך כל אירוע לאנין טעם - בקתה ביער | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כיצד להפוך כל אירוע לאנין טעם - בקתה ביער

פורסם בתאריך 10/07/2012 ע"י בקתה ביער בקטגוריה יחסים ומשפחה | צפיות: 1183 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מאכלי עדות, שבת חתן, שירותי קייטרינג.

שירותי קייטרינג לשבת חתן

בחירת שירותי קייטרינג לשבת חתן הפכו לשירות מקובל ומסייע לאנשים שקצו בהכנות לבד. כולנו זוכרים את הכנות העבר, בעידן של היום, ניתן להשאיר את המאמץ והיזע בצד. לשם כך מעניקות חברות הקייטרינג שירות של הסעדה באירועי שבת החתן. אם אתם שומרי שבת ולא תרצו לתזז את הדברים ולהרוס את קדושת השבת. שירות זה נועד עבורכם בין היתר.

איך זה מתרחש?

אם תזמינו חברת קייטרינג המתמחה בהגשת אוכל לשבת חתן, תתקלו בחברה שמגיעה עם שירות מוכן הרבה לפני כניסת השבת. כך תשמרו על קדושת השבת ועל הארוחה. בין היתר יספקו לכם פלטות וציוד מתאים לחמם את האוכל. כל הציוד יועבר בטרם כניסת השבת, כך שבעת כניסת השבת הכול כבר יהיה מוכן ויחכה רק לכם. בין היתר ידאגו לכם לשירותי הגשה מקצועית שתגשנה עבורכם את המנות באופן משביע רצון. כשאתם מחפשים אחר שירות שיספק אתכם למשך כל השבת, כמויות האוכל חייבות להילקח בחשבון. חברה מקצועית תספק לכם את כמות האוכל הנדרשת, את פלטות החימום המונחות במקום הנכון ובעיקר את הטריות הנדרשת בעוד האוכל יוגש טרי מכיוון שהכנתו בוצעה שעה אחת בלבד מכניסת השבת. אתם אלו שתבחרו את סוג המטבח. ייתכן ותבחרו במטבח על פי עדות או מאידך על פי סגנון כזה או אחר. הבחירה בידכם.

להיות כמניין האורחים- יתרון

אחת הפריבילגיות הגדולות ביותר קשורות ביכולת שלכם לארח מבלי להשתתף בחווית ההגשה. המצב הנ"ל יקנה לכם אפשרות להיות כחלק מן מניין האורחים. את מטלת הניקוי, הבישול וההכנות, יבצעו אנשי הסעדה שבחרתם, בעוד אתם תיהנו משירותי האירוח ותסירו דאגה מלבכם. חוסר היכולת בבחירת שירות הסעדה, מונע מכם להיות רגועים ולרצות את כל האורחים שלכם בו זמנית. זה אמנם חלק מזערי מכל העניין, אך תמיד דברים שלא מטופלים כראוי הופכים גדולים כשהם לוקים בחסר .המחירים שיגבו יהיו על פי כמות האורחים והמנות שתיקחו בפועל. איכות האוכל ואנינות הטעם יהוו גם הם פרמטר לעלויות והעיקר? שיהיה במזל.

בקתה ביער, השוכנת בבית אורן שבלב יערות הכרמל, מארחת אירועים באווירה מיוחדת ומטבח עשיר. בבקתה ביער ניתן לערוך אירועים מסוגים שונים, ממסיבות ועד לחתונות ואירועים משפחתיים.
לפרטים נוספים:
טל‘ / פקס: 04-8326071
נייד: 052-5682457
moran@bikta.co.il

אודות בקתה ביער

בקתה ביער

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר