גירושין ומכשולים בחיי נישואין | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


גירושין ומכשולים בחיי נישואין

פורסם בתאריך 09/23/2012 ע"י אביב יועצים בקטגוריה יחסים ומשפחה | צפיות: 1189 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: גירושין, עו"ד גירושין, עורך דין גירושין, מזונות

 זוגות רבים נאלצים להתמודד עם מכשולים רבים בחיי הנישואין שלהם. המכשולים נערמים ולעיתים אף מובילים אל עו"ד גירושין ולפירוק המשפחה. מהם אותם מכשולים המחבלים בנישואים?

ניסיון לשנות את הצד השני
אין שום טעם לנסות לחנך את הבעל או האישה, שכן, הסיכויים נמוכים למדיי. לאנשים קשה מאוד לשנות את אופיים, ולעיתים, תכונות אופי רק הולכות ומוקצנות עם השנים. במקום לנסות ולשנות כל הזמן את הצד השני, נסו לחשוב כיצד אתם הופכים לפרטנר טוב ומוצלח יותר.

להביא את העבודה הביתה

שעות רבות בעבודה, פקקים איומים ובוס שתלטן אינם מתכון למצב רוח נפלא. אנשים רבים מסיימים לעבוד, מחתימים כרטיס ועוזבים את המשרד ולרוע המזל, מביאים עימם את התסכול והמרירות מהעבודה הביתה. הם רגישים מאוד וכל וויכוח קטן וחוסר הסכמה יכולים להוביל במהירות למריבה מכוערת ולעיתים, גם אל עורך דין גירושים. כך, במקום להרגיש ש"ביתו של אדם הוא מבצרו", הם מרגישים שהבית וחיי הנישואין רק שואבים מהם וזוללים אנרגיות, בדומה לעבודה.

חוסר הסכמה תמידי
חיי נישואין מספקים שפע של נושאים, שבעל ואישה יכולים לריב עליהם ללא הפסקה, החל מחינוך הילדים ועד לאיפה נבלה את החג בחגים. כאשר אתם לא מוכנים להתפשר על דבר ואין סיכוי למשא ומתן - הנישואים שלכם בבעיה וכנראה אתם בדרך אל עו"ד גירושין.

"זה לא אני אשם - זה את"
אנשים רבים שמרגישים אומללים, מאשימים את בן הזוג. הם מטילים עליו את כל האחריות לאושרם (או יותר נכון, היעדר אושרם) והופכים אותו לאויב. בפועל, יתכן שבן/בת הזוג אשמים רק בחלק קטן מהסיטואציה ואתם משליכים עליהם בעיות נוספות. ובכן, האשמות תובעניות לא יעזרו לאיש ולא יביאו אתכם לשום מקום. במקום לבוא בהאשמות ובביקורות כל הזמן, עצרו רגע. חשבו על רגשותיו של הצד השני. אין זה נעים להיות מושא לביקורת 24 שעות ביממה.

נטירת טינה
כעסים על העבר רק יערימו קשיים נוספים ביניכם. נסו להיות סלחניים ופתוחים ותראו את השינוי בנישואיכם. אין טעם להיסחב עם מטענים רגשיים ובהחלט צריך לעבור הלאה. סלחנות חשובה מאוד לנישואים הרמוניים ומאושרים.

לוותר על הנישואים
אנשים רבים מעדיפים לוותר על נישואיהם במקום להשקיע בהם. הם מתחילים לחשוב על עורך דין גירושין, חולמים על חיים חדשים, על אהבה חדשה שתסחוף ותסחרר אותם. אך כדי למנוע מנישואין להתפרק, יש להתמודד איתם בעיקשות ולא לוותר לטובת חלומות וורודים. אחרי הכל, אין זה סוד כי רבים מהזוגות שמתגרשים לראשונה, יתגרשו גם בפעם השנייה והשלישית. אין נסיך על סוס לבן ואין נסיכה במגדל שן.

לכן, כשהעניינים נהיים קשים ביניכם, נסו להיזכר בכל הרגעים המתוקים והנפלאים שחלקתם ביחד ולהחזיר את מערכת היחסים לפסים חיוביים.

המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושים יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושים.

אודות אביב יועצים

אביב יועצים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר