כיצד לחטב את הגוף | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כיצד לחטב את הגוף

פורסם בתאריך 09/19/2012 ע"י דיאנה בן צבי בקטגוריה קואצ'ינג | צפיות: 1280 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דיאנה כושר בכיף, ZUMBA, ZUMBA FITNESS, זומבה, כושר, ריקוד, פעילות גופנית, סלסה, ריקודים, לטיני, חיטוב, תזונה, בריאות, אורח חיים בריא

 

לשאלה - האם אתם רוצים גוף חטוב אני בטוחה שהרוב המוחלט יענה בחיוב. רוב האנשים רוצים גוף חטוב, גם נשים וגם גברים. בעידן שבו אנחנו חיים קיימת מודעות גבוהה יותר לבריאות, אורח חיים בריא, לפעילות גופנית וכך גם מספר האנשים שרוצים לרדת במשקל ולקבל גוף חטוב ויפה הולך וגדל.

אז מה צריך לעשות כדי לקבל גוף חטוב?

לפני שנענה על השאלה, קודם כל בואו נגדיר מה זה חיטוב.

חיטוב מורכב משני אלמנטים:

1. הקטנת השומן

2. שיפור טונוס שריר

איך ניתן להקטין את אחוז השומן בגוף? התשובה היא פשוטה – כדי להקטין את רמת השומן בגוף, כמות הקלוריות הנכנסות לגוף צריכה להיות קטנה יותר מכמות הקלוריות שאנחנו שורפים. ועוד נקודה חשובה - שקלוריות שאנחנו מכניסים לגוף צריכים להגיע מאוכל מזין ולא מאוכל שעשיר בשומן.

4 דרכים להקטין את רמת השומן בגוף:

- אימון אירובי – אימון כושר כמו אירובי זה אחד הפעילויות החשובות בשביל לשרוף כמות 

גדולה של קלוריות ולחטב את הגוף. כמובן צריך לקחת בחשבון ששריפת קלוריות תהיה הרבה   יותר גדולה אם אתם נמצאים ברמה מתקדמת יותר כמתאמנים. פעילות אירובית יכולה להיות ריצה, הליכה מהירה, כל מיני סוגים של אירובי דאנס, קיק בוקס, זומבה ועוד.

- אימון כוח - שריפת של הקלוריות באימון כוח לא יות גבוהה מארש הליכה בקצב בינוני. אך היתרון של אימון כוח הוא בכך שאימוני כוח עוזרים לנו להעלות מסת שריר. העלאת מסת שריר

מגבירה את חילוף החומרים. מעבר לכך, באמצעות אימון כוח ניתן לבנות שריר וכך גם לגרום לחיטוב הגוף. 

דיאטה – כמובן, אם תמשיכו לאכול כמו שאכלתם עד כה – כלומר,תמשיכו להכניס את אותה כמות של קלוריות לגוף פעילות גופנית לא תעזור, לא משנה כמה תתאמצו. אל תשכחו שככל ששורפים יותר, כך הגוף דורש יותר אוכל כדי להשלים את מה שהוא שרף.

לכן, חשוב מאוד להשלים את האנרגיה עם מאכלים נכונים כאשר כמות הקלוריות שלהם נמוכה אך מזינה בהחלט ולא תפגע בחיטוב הגוף.

- הגברת רמת הפעילות היומית – חשוב מאוד לעשות פעילות על בסיס יום יומי. רוב האנשים היום מעבירים  שעות מרובות מול במחשב, בעבודה, במשרד, בבית. ייתכן  שגם העבודה שלכם היא כזאת.

מעבר לחוסר פעילות, בנוסף עוד ממשיכים לאכול כרגיל. זה גורם לעליה במשקל ולגוף לא חטוב. לכן, חשוב שתעשו פעילות גופנית על בסיס יום יומי.

אתם יכולים כבר עכשיו להתחיל לעשות פעילות גופנית, בקטנה אפילו, ועוד ישירות מהבית שלכם. איך? מאוד פשוט.

באתר שלי - דיאנה כושר בכיף – יש לכם תיבת רישום. שימו שם וכתובת האימייל ותקבלו קורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף" - 10 שיערים מצולמים לגמרי בחינם וישירות למייל, כך שתוכלו לתרגל אותם בבית וקצת להזיז את הגוף

  www.DianaFunFitness.com

וכמו שאמרתי, הדבר השני הוא שיפור טונוס של השרירים.

מה זה אומר?

חשוב מאוד לבצע אימוני חיזוק. אימוני חיזוק אלו מגבירים את הטונוס השרירי וכך אזורים רפויים בגופך הופכים למוצקים יותר. אימוני חיזוק מבצעים כנגד גורם מייצר התנגדות כגון: גומיות, משקולות, משקל הגוף וכדומה.

באותו זמן, חשוב לשים לב שעוצמת ההתנגדות צריכה להיות כזו שלא תוכלו לעשות יותר מ 15 חזרות עבור כל סט וסט בכל תרגיל ותרגיל. אם אתם  מסוגלים לעשות יותר, זה אומר שהתנגדות לא מספיק גדולה.

מעולה! אז בנימה ספורטיבית זו את יכולה כבר עכשיו להתחיל לעשות כושר.

להיכנס לאתר שלי, להירשם  ולהתחיל לחטב את הגוף בכיף  :)

  www.DianaFunFitness.com

דיאנה - כושר בכיף - לרקוד, לעשות כושר,לחטב ולשרוף בחוויה לטינית סוחפת ובשיא הכיף, עם הרבה אנרגיות ושמחת חיים. לקבלת הקורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף" - 10 שיעורים בוידאו לגמרי בחינם וישירות למייל כנסו לאתר ותרשמו שם ומייל וכבר למחרת תתחילו לקבל שיעורים, טיפים, וידאו טיפים ועוד http://www.DianaFunFitness.com/free-lessons 

אודות דיאנה בן צבי

דיאנה כושר בכיף http://www.DianaFunFitness.com לקבלת קורס \"צעדים בסיסיים של כושר בכיף - 10 שיעורים בוידאו - צעדי בסיס של סלסה וצ\'ה צ\'ה, כנסו לאתר עכשיו,תרשמו שם ומייל בתיבת הרישום שמופיעה בצד שמאל של האתר וכבר למחרת תתחילו לקבל את השיעורים

דיאנה בן צבי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר