החווה החלומית- משחק לחשיבה אתגרית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


החווה החלומית- משחק לחשיבה אתגרית

פורסם בתאריך 09/02/2012 ע"י asi levi בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 1018 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

 עוד דרך לגרום לילדים לאהוב פירות וירקות בשילוב של מחשבה ולדעת מה לקנות בצורה החכמה והנבונה ביותר והכל במקום אחד.

זהו משחק חדש לילדים אבל גם בוגרים יותר יכולים לשחק בו, כאשר צריך לעשות שורה של פירות וירקות מאותו גוון ואותה צורה, החל מ-3 צורות עד 5 צורות, כאשר החל מ-4 צורות אתה מקבל אפשרויות של חצים לפי אורך ורוחב בהם אתה יכול לפוצץ את כל השורה, לקבל כסף ולקבל חצים לאורך ולרוחב ביחד אשר יפוצצו גם שורה וגם תור יחד.

בכסף שתרוויח מאיסוף המטבעות תוכל לקנות חיה לחווה וכך להרכיב לך את החווה החלומית, אבל הדרך אינה פשוטה, אתה חייב דבר ראשון לעבור את מסך המשחק לפני שאוזל הזמן. במידה ואזל אתה מתחיל את אותו המסך שוב עד שתצליח.

כל מסך הוא בעל קושי שונה כאשר חלק מהפירות והירקות הם קפואים ובכדי להפשיר אותם יש להשלים את הסריה באותו המקום.

נשמע קל? אז זהו שלא, המשחק מאתגר במיוחד כאשר הוא יוצר גם חוויה, גם חשיבה אתגרית, גם את יכולת השליטה בכסף ולדעת לקנות בצורה החכמה ביותר בכסף שיש לך בכדי להרכיב חווה שלמה וכמובן גם לדעת לעמוד בזמנים.

המשחק החווה החלומית, הוא משחק מחשבתי ביסודותיו כאשר הוא נמנה בין משחקי המחשבה הטובים והמלמדים ערך מוסף מלבד שעשוע רגעי.

אותו משחק הוא מאין שילוב של כמה אמצעים שאנחנו הכי פחות שמים לב אליהם כמו העמידה בזמנים ולדעת להיות חסכנים ולא סתם כך לפזר את כספנו על דברי שטות כלשהם.

המשחק לא רק נועד לתת לנו חוויה רק בכדי שנפיק את השעמום, אלה הוא בא ללמד אותך ערך מוסף אבל לא בצורת טרוניה אלה בצורה שאפילו אתה תקדיש לכך דקת מחשבה, כאשר תשחק ותלמד דבר או שניים אודות עצמך.

המשחק מביא עימו ערך מוסף נוסף שהוא הערכה לפירות והירקות. לא כולם אוהבים פירות וירקות, במיוחד בקרב הילדים. למשחק יש גרפיקה מעולה לפירות והירקות, כאשר גם לבצל אפילו יש סוג של גירוי עד כדי כך שבא לך לתת לו ביס עסיסי.

צריך לעשות הרבה יותר משחקי מחשבה כאלו מאשר משחקי מכות ויריות, יותר ללמד את הילדים והנוער על דברים חינוכיים עם ערכים ולמידה אבל לא בצורה שהם השתעממו וילכו למשהו עם יותר "אקשן" אלה משחקי מחשבה מעוררי גירוי למידה כמו המשחק החווה החלומית, שהוא יותר מסתם עוד משחק.

אודות asi levi

asi levi

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר