איך לבחור מתנות ללקוחות ולעובדים שלכם? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך לבחור מתנות ללקוחות ולעובדים שלכם?

פורסם בתאריך 08/19/2012 ע"י סימה תיש בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 5084 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מתנות ללקוחות, מתנות לעובדים

אם אתם מנהלים עסק משלכם, סביר להניח שלאורך השנים, צברתם לא מעט לקוחות. במקביל, אתם מפעילים צוות של עובדים מסורים. השאלה הנשאלת היא כמובן - איך אתם יכולים להביע מולם את התודה שלכם באירועים המיוחדים? התשובה היא ברורה למדי - דרך מתנות מסוימות, שיינתנו במועדים ספציפיים.

המתנות שאתם תעניקו לעובדים וללקוחות שלכם, יכולות להגיע במועדים מסוגים שונים. יש מי שמעדיף להעניק את המתנות השונות במועדים קבועים, כמו חגי ישראל. נהוג היום בכל מקרה להעניק מתנות באירועים כמו ראש השנה ופסח, כך שזו הזדמנות נהדרת לתת מתנה קטנה ללקוחות שלכם, ואולי מתנה קצת יותר גדולה לעובדים שלכם. אופציה אחרת למתן מתנות, היא לקראת אירועים מיוחדים, בהקשר לאדם ספציפי.

אם לדוגמה יש לכם לקוח מרכזי, שלאחרונה התחתן, או חגג בר מצווה לבן שלו - למה שלא תביאו לו מתנה מיוחדת לרגל המאורע? אם יש לכם עובד שחוגג יום הולדת - הראו לו שאתם זוכרים את יום ההולדת, והעניקו לו מתנה מתאימה. כך, הלקוחות והעובדים שלכם לא יחושו שהם מובנים מאליהם, וידעו שאתם זוכרים אותם ומוקירים אותם. כעת, השאלה היחידה היא כמובן - איזה מתנות צריך לקנות? אנחנו רוצים להציע לכם אופציה מיוחדת ונוחה - להעניק במתנה תלושים.

מה היתרון של התלושים?

כידוע, אם אתם מחפשים מתנות ללקוחות או מתנות לעובדים שלכם, אתם מן הסתם תתחילו לחשוב מה הדבר הכי טוב לקנות. לפעמים, תלוש מתנה הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים להעניק. חשוב להבין שהיום, תלושי מתנה הם לא מתנות כלליות מאד, אלא לרוב מדובר על תלושים למקום ספציפי. כך לדוגמה, אם אתם רוצים להניק מתנות ללקוחות שלכם, למה שלא תעניקו להם תלושי מתנה לארוחה בבית קפה? זו מתנה קטנה ולא יקרה - אך כזו שהושקעה בה מחשבה, והיא גם מאד נעימה.

מנגד, אם אתם מחפשים מתנות לעובדים, אפשר שאולי תרצו להשקיע בהם קצת יותר, ואז אתם תחפשו תלושים מעט יותר יקרים , לדוגמה למסעדה של ממש. כמובן שיש עוד שפע של אפשרויות, וזה בדיוק מה שיפה בכל הרעיון של תלושים בתור מתנות ללקוחות ולעובדים - העובדה שיש לכם כל כך הרבה אפשרויות. לא מעט אנשים גם שואלים את עצמם האם כדאי להם להעניק מתנות ללקוחות ולעובדים שלהם עם תלוש למקום אחד, שפשוט יהיה בכמויות רבות - או שכדאי להשקיע מחשבה בכל עובד ולקוח. בעקרון, אם יש לכם זמן, עדיף להביא מתנות לעובדים וללקוחות שלכם, כך שכל אחד יקבל תלוש שונה. אם אין לכם זמן לשבת על כל תלוש ותלוש אפשר לבחור מתנות ללקוחות ולעובדים, כך שיהיה טווח של בין שלושה לשישה תלושים (תלוי כמובן בכמות המתנות שאתם רוצים להעניק) וככה גם יהיה מגוון, אך לא תצטרכו בכל זאת למצוא עשרות תלושים.

עוד שאלה יפה, היא האם להביא מתנות ללקוחות ולעובדים במחירים משתנים. חשוב מאד שאנשים לא יעלבו, בהנחה שכולם מקבלים מתנה באותו הזמן. אם העובדים שלכם מכירים אחד את השני, וכולם באותה דרגה בחברה - הביאו מתנות לעובדים בסכום זהה. בין לקוחות מותר "להפלות", אבל וודאו כאמור שהם לא נמצאים בקשר.

איך קונים היום?

היום, כדי לקנות תלושים בתור מתנות ללקוחות ולעובדים, רצוי מאד ליצור קשר עם חברת מתנות, אשר דרכה תוכלו לרכוש את התלושים, לעתים אפילו באופן מקוון. בררו גם האם לחברה שמספקת את התלושים, יש ניסיון ביצירת קשרים עם מקומות עבודה, כך שהיא תוכל לספק לכם כמות גדולה מאד של תלושים בזמן קצוב.
 

אודות סימה תיש

סימה תיש

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר