מבחן אמירם - טיפים ללמידה נכונה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מבחן אמירם - טיפים ללמידה נכונה

פורסם בתאריך 08/14/2012 ע"י מוטי ביטון בקטגוריה פסיכומטרי ומבחני כניסה | צפיות: 2751 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מבחן אמיר, מבחן אמירם, מבחני אמיר, מבחני אמירם

מבחן אמירם - טיפים ללמידה נכונה
 

מבחן אמירם – השקעה משתלמת
 

מבחן אמירם יקבע את רמתכם באנגלית וכמה קורסים באנגלית תאלצו לעשות במהלך הלימודים לתואר. ככל שהציון במבחן יהיה גבוה יותר, כך מספר הוקרסים ילך ויפחת. נוסף על כך, מבחן אמירם הוא הדרך הקלה והמהירה ביותר להוציא פטור מלא מקורסים באנגלית. סטודנט שיקבל במבחן ציון של 134 ומעלה (ציון פטור) לא יצטרך לגשת אפילו לקורס אנגלית אחד במהלך הלימודים. הלימוד למבחן אמירם יכול להיות קשה ואינטנסיבי, אולם ההשקעה משתלמת. זיכרו שכל קורס אנגלית במהלך התואר מכיל מבחנים ומטלות ובדרך כלל דורש תשלום נוסף מעבר לשכר הלימוד. ברוב המכללות המחיר של כל קורס באנגלית נא בין 1000 ל-1500 ש"ח! אם כן, כדאי להתכונן ברצינות למבחן אמירם לקבל פטור מכמה שיותר קורסים.
שינון אוצר מילים ושיפור הקריאה
המטרה המוצהרת של מבחן אמירם על פי המוסדות להשכלה גבוהה היא לבחון ידע רחב באוצר מילים והבנת הנקרא באנגלית. במהלך המבחן אסור לנו להשתמש במילון, ועל כן לימוד אוצר מילים מראש לקראת הבחינה ושיפור הקריאה הם המפתח להצלחה.
השפה האופיינית למבחן אמירם היא שפה אקדמית. אוצר המילים הנפוץ הוא אוצר מילים תחומים כמו: מדעי החיים, פוליטיקה, הסטוריה, רפואה וכדומה. לצערנו, לא מדובר בשפה יומיומית שרובנו שולטים בה במידה כזו או אחרת. הטקסטים בבחינה הם טקסטים מדעיים, אשר יכולים להופיע במאמרים או בספרי לימוד באוניברסיטה. על כן, בבואנו ללמוד לקראת מבחן אמירם, מומלץ ללמוד אוצר מילים ממאגר מילים רלוונטי ומוכוון לבחינה. כפי שכולנו יודעים, שפה לא ניתן ללמוד ביום אחד וגם לא בשבוע, לפיכך הלמידה למבחן אמירם אמורה להתפרש על גבי תקופת זמן מספקת על מנת לצבור ידע וביסוס בשפה. קטעי קריאה מתאימים ניתן למצוא באתרי אינטרנט המכינים למבחן אמירם.
מבחני אמירם לדוגמא
אחד הכלים החשובים ביותר בהכנה למבחן אמירם הוא פתרון מבחני אמירם לדוגמא. סימולציות כאלה מאפשרות לנו להכיר את סוגי השאלות ואת רמת הקושי. בנוסף, נוכל להתרשם ממגבלת הזמן בבחינה. כידוע, מבחן אמירם נעשה מול מחשב ולכל שאלה מוקצב זמן בנפרד. הכרת המבנה המיוחד של הבחינה תסייע לנו להגיע מוכנים ועם בטחון עצמי. פתרון מספר מבחני אמירם מראש יבטיח שבמבחן האמיתי לא יהיו הפתעות. הקפידו לפתור את המבחן בדיוק באותם התנאים של הבחינה הרגילה. פתרו אותו ברצף, ללא הפסקות, ובמסגרת הזמן הנתונה. שימרו על שקט וכבו טלפונים ופייסבוק בזמן הבחינה. בהצלחה!

 

 

אודות מוטי ביטון

מוטי ביטון

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר