אטרקציות אלקטרוניות – המילה החדשה בתחום האירועים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אטרקציות אלקטרוניות – המילה החדשה בתחום האירועים

פורסם בתאריך 06/13/2009 ע"י בועז תלם בקטגוריה פעילויות | צפיות: 2060 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הפקות אירועים, אטרקציות לאירועים, מתנפחים, אטרקציות אלקטרוניות, ג'מבורי, אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה

בעבר בכל מסיבת יום הולדת או מסיבת כיתה היו את אותם משחקים קבועים. מי לא זוכר את המשחק שבו היינו מתחרים מי מצליח לעבור מרחק גדול עם כף בפה ועליה כדור או פרי וזאת בניסיון שלא ייפול. או המשחק ההוא עם הבלונים כאשר שני אנשים היו צריכים לפוצץ אותו בגופם ועדיין לא הרחבנו בדיבור על המשחק שגמר לאבא את כל גלילי נייר הטואלט כאשר היינו צריכים לעטוף בהם את אחד מהילדים שנבחרו למשימה הזו. כן... כן... אלו היו משחקי החברה של פעם, חוויה טראומתית לצד זיכרון מתוק.
בימינו אלו, כאשר כל העולם התקדם במעט, כמעט ואין משחקים במשחקים הללו באירועים. הילדים של היום רוצים אקשן, רוצים מקוריות, רוצים שואו – רוצים משהו שידהים אותם ויעניין אותם. המשחקים התמימים של פעם (או שלא... תלוי איך מסתכלים על זה במבט לאחור) כבר אינם מספקים את הדור המתוחכם של הילדים של היום שמחפשים ריגושים ואתגרים בכל דבר.
בדור שנולד לתוך מהפיכה דיגיטלית עצומה שהתחוללה בפחות מדור, ברור לכל שגם האטרקציות במסיבות ובאירועים חייבים להיות ברוח התקופה ולכן בתקופה האחרונה ישנו טרנד חדש, דינמי ומדליק באירועים והוא אטרקציות אלקטרוניות מעבר למתקנים המתנפחים שהיום הם נחלת הכלל. מהי אטרקציה אלקטרונית אתם שואלים? ובכן, זהו משחק כלשהו, שמדמה בעצם משחק רגיל או פעולה רגילה. למשל: אם בעבר שיחקתם בקפיצה על חבל, אז כיום תוכלו לעשות את אותה הפעולה ממש רק בקפיצה על חבל אלקטרונית או למשל לקלוע סלים בכדורסל אלקטרוני ואז להצטלם בדמות של כוכב NBA באשליות ממוחשבות.
האטרקציות האלקטרוניות כובשות את עולם האירועים והמסיבות ובעצם ניתן לעשות איתן כמעט כל פעילות מהנה במהלך האירוע. כך למשל יכולים הילדים לנגן באירוע על גיטאר הירו, מעין גיטרה דמיונית אלקטרונית ויכולים להפוך לכוכבי רוק לרגע או לרקוד על משטחי ריקוד מדליקים. הילדים יכולים ברוח התקופה להבחן לאודישנים של כוכב נולד או לשחק בסרט בדיוני כמו מלחמת הכוכבים.
לאחר השירים והריקודים יכולים כולם ליהנות ולהוציא אנרגיה בתחרות אגרוף אלקטרונית או במשחק כדורגל אלקטרוני או ג'אמפ ספורט, מתקנים המהווים את גולת הכותרת באטרקציות האלקטרוניות.
בעצם, אם נסכם, בתחום של האטרקציות האלקטרוניות, השמיים הם הגבול. כל מה שעולה על דמיונכם נמצא שם, והדמיון והאטרקציות הללו משולבות יחד בצורה כזו שתוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהיה אף הוא האטרקציה הכי מתקדמת ואלקטרונית בסביבה. מזל טוב.
נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009
 

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר