הרזיה מהירה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הרזיה מהירה

פורסם בתאריך 08/09/2012 ע"י noa levi בקטגוריה דיאטה והרזיה | צפיות: 1429 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דיאטה, הרזיה, הורדה במשקל, דיאטה מהירה, דיאטה זריזה, דיאטה קלה, תזונה נכונה, תפריט דיאטה, שמירה על משקל, עודף משקל

 הרזיה מהירה - האם זה טוב ?
מכירים את המושג הרזיה מהירה? אם גם אתם מחפשים את נוסחת הקסם של הרזיה מהירה כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא ולחשוב שוב. הרזיה מהירה על ידי נוסחאות קסם לרוב פוגעות בגוף ולא מחזיקה לאורך זמן. אבל איך נדע כי הדיאטה שאנחנו שומעים עליה היא מתאימה לנו ולא מסכנת את הבריאות? דבר ראשון כדאי לחשוב האם מדובר בדיאטה הגיונית שאפשר להתמיד איתה לאורך זמן או לא.


בעיות נפוצות של הרזיה מהירה
נכון שהרזיה מהירה יכולה לעזור לכם להוריד במשקל בצורה מהירה בתחילת התהליך אבל הן ממש לא מומלצות.
רוב דיאטות הפלא שמבטיחות הרזיה מהירה מתאפיינות בויתור על ערכים תזונתיים חיוניים כמו חלבונים או פחמימות. לפעמים הדיאטה דורשת מכם הכנה של מזון מיוחד שכולל רכיבים מסובכים. דיאטות אחרות מכתיבות את התפריט וגם את הזמנים בהם תוכלו לאכול את הדברים ולפעמים מדובר בפרסומת של תוספי מזון שכלולים בתפריט.
דיאטות פלא לא מקנות הרגלי אכילה בריאים ונכונים, ניתן להתמיד בהם רק מספר שבועות שאחריהם המשקל חוזר ובגדול.


איך נבדוק אם שיטת הרזיה מהירה, מזיקה?
שאלו את עצמכם את השאלות הבאות
האם תזונאי מוסמך היה מעורב בתכנון הדיאטה? האם היא מבטיחה ירידה של כחצי ק"ג בשבוע? האם התפריט משלב את כל אבות המזון? האם הדיאטה ממליצה על פעילות גופנית ומשנה הרגלי אכילה? אם התשובה היא כן מדובר בדיאטה טובה ובריאה.


הרזיה מהירה – שיטות מזיקות
האם הדיאטה מבטיחה לכם ירידה של קילו וחצי או שניים לשבוע?, האם אתן צריכים להימנע לגמרי ממזונות מסוימים? האם ממליצים לכם לקחת תוספי תזונה? האם אתם מרגישים שמנסים למכור לכם משהו? אם עניתם כן סימן שמדובר בדיאטה מזיקה.


הרזיה מהירה או הרזיה בריאה
סקרים רבים מראים כי נשים רבות מרגישות תחושה של כישלון כי הן אינן מצליחות לעמוד בדרישות של דיאטות מחמירות ולא מציאותיות – אולם מדובר בדיאטות עצמן שהכשילו את הנשים.
הדרך להרזיה בריאה כוללת
ארוחת בוקר כל יום, הגבלה על ארוחות מזון מהיר לפעם בשבוע, שתייה מרובה של מים וויתור על משקאות ממותקים, הקפדה של פעילות גופנית.
כאשר דיאטה מסוימת ממליצה על אכילה מאוזנת, שינוי הרגלי אכילה, הפחתה של מאכלים מזיקים והוספה של מאכלים בריאים כמו דגנים מלאים, קטניות ירקות ועוד לתפריט. מדובר בדיאטה בריאה וטובה.

אודות noa levi

מחלקת טבע אשר מתמחה במוצרי דיאטה להורדה ושמירה על משקל ומוצרים טבעיים לטיפול במחלת הסוכרת.

noa levi

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר