תזונה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תזונה

פורסם בתאריך 08/09/2012 ע"י noa levi בקטגוריה דיאטה והרזיה | צפיות: 1383 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דיאטה, הרזיה, הורדה במשקל, דיאטה מהירה, דיאטה זריזה, דיאטה קלה, תזונה נכונה, תפריט דיאטה, שמירה על משקל, עודף משקל


הקדמה בנושא תזונה:

כיום, ישנם אמצעים מפותחים ביותר שמאפשרים להעמיק את הידע אודות מרכיבים של תזונה בראיה . הקשר שבין התזונה שלנו לבין הבריאות, חשיבות התזונה ועוד. עם העמקת הידע מתבצע תהליך נוסף של שימוש בידע הקיים על מנת לשות סדרי תזונה קיימים. בתקופתנו, העיסוק באורח חיים בריא וכן בתזונה איכותית הפך להיות דומיננטי ביותר. ספרים רבים מתפרסמים בנושא, חדרי כושר מתמלאים וכמובן שישנה נהירה לגומרים מקצועיים המסייעים בתהליך שינוי אורח החיים התזונתי. שינוי זה הוא כמובן מבורך וככל שהידע בתחום מתרחב כך שינוי זה יהיה מקיף יותר.

איך משנים הרגלי תזונה?

אם גם אתם מעוניינים לשנות הרגלי תזונה שאינם בריאים ואינם תורמים לתפקוד שלכם, כדאי לדעת שלפניכם עומד תהליך ארוך ולא פשוט שטומן בחובו בסופו סיפוק רב ותחושה טובה יותר במהלך היומיום. שינוי של תזונה קיימת עשוי לכלול מספר פעולות שיידרשו מכם מאמצים רבים כגון- הפחתה משמעותית בכמות המאכלים הלא בריאים והמזיקים לאיכות תזונה שלכם (כגון בצק עלים וכו'), הימנעות ממספר מאכלים קבועים, קריאה בנושא תזונה, למידה של מתכונים חדשים ובריאים ועוד. השינוי כמובן מתחיל בהחלטה. ברגע שתחליטו לשנות הרגלי תזונה לטובת הבריאות שלכם- תחושו מחויבים להחלטה ותתחילו את התהליך עם הרבה מאד מוטיבציה.

שיפור תזונה בעזרת אמצעים מיוחדים:

ניתן לשפר תזונה בעזרת אמצעים שונים. כך, כיום מתפתח מעוד התחום של תוספי תזונה. אלה עשויים לבוא בצורה של כדורים, טיפות ועוד. כמו כן, תוספי תזונה עשויים להתבסס על מרכיבים טבעיים ובהתאם לגישות שונות (כגון הומופטיה). נוסף על כך, בעזרת בדיקות דם שונות ניתן לזהות את אותם מרכיבים חשובים שחסרים לכם (כגון ברזל) ולהתאים לכם כדור מתאים שיכיל את הויטמין החסר ויסיע בשמירה על הבריאות שלכם.

לסיום:

תזונה בריאה משפיעה על איכות החיים ולא רק על מצבכם הבריאותי. אנשים שניזונים מתפריט בריא מדווחים הרבה פעמים על אנרגטיות רבה, שביעות רצון ועוד. לכן, אל תתייאשו, שמרו על הגוף שלכם ועל עצמכם והשקיעו ב- תזונה נכונה.

אודות noa levi

מחלקת טבע אשר מתמחה במוצרי דיאטה להורדה ושמירה על משקל ומוצרים טבעיים לטיפול במחלת הסוכרת.

noa levi

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר