לחזור לכושר – כל הדרכים לשיפור כושר גופני | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לחזור לכושר – כל הדרכים לשיפור כושר גופני

פורסם בתאריך 07/18/2012 ע"י סוויט דרימס בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 1062 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מדריכי כושר, קורס אירובי

בשנים האחרונות גוברת ההבנה שכושר גופני חשוב במיוחד לשמירה על בריאות. יש הרבה דרכים שונות לשמור על כושר גופני. אחת הדרכים היותר פופולאריות היא הליכה לחדר כושר. בחדר אנחנו יכולים לעבוד על חיזוק השרירים השונים ועל סיבולת הלב ריאה שלנו. בשביל ללכת לחדר כושר צריך אישור מרופא שאין לנו בעיות לב או בעיות בריאות אחרות שיכולות להחמיר כתוצאה מהפעילות בחדר כושר. בדרך כלל בחדר כושר יאמן אותנו מדריך כושר מקצוע. מדריכי כושר גופני מתמחים בפעילות גופנית שעיקרה ליצור ולשמור על כושר גופני.

מדריכי כושר יוכלו לתת לנו עצות לאימון גופני נכון. הם יוכלו לסייע לנו לשפר את החוזק של השרירים שלנו. בנוסף לכך הם יעזרו לנו להרגיש בטוחים בגוף שלנו וביכולות שלו. מדריך הכושר יוכל לעזור לנו רק אם אנחנו נעזור לעצמנו. ללא שיתוף פעולה מצדנו ומוטיבציה רבה להצליח והתמדה לא יהיה לנו כושר גופני טוב ולא נצליח להגיע למטרות שאנחנו רוצים. בשביל שנצליח אז חשוב מאוד שיהיה לנו כימיה טובה עם הדריך ושנרגיש בנוח לידו.
דרכים נוספות לשיפור כושר גופני

דרך נוספת לשיפור כושר גופני היא ללכת לקורס אירובי. בקורס אירובי פועלים בעיקר על סבילות הלב ריאה. בקורס מתאמצים מאוד ממש עד קצה היכולות שלנו. בכל שיעור אירובי מוציאים הרבה מאוד אנרגיה- כאשר המטרה היא גם להיכנס לכושר וגם לשרוף שומנים. התעמלות אירובית ידועה בתור פעילות ספורטיבית יעילה במיוחד להורדה במשקל. רוב מדריכי האירובי קיבלו את ההכשרה המקצועית שלהם במסגרת של קורס מדריכי אירובי. בקרוס מדריכי אירובי לומדים הרבה על חילוף החומרים של הגוף ועל השרירים השונים שיש לכל אחד ואחת מאתנו.

גם על ידי תרגול קיקבוקס אנחנו יכולים לשמור על הכושר שלנו. קיקבוקס היא שיטת אגרוף וגם דרך טובה מאוד לשמור על הכושר הגופני שלנו. עיקר הפעולות שעושים בקיקבוקס הם לבעוט (קיק) ולתת אגרופים (בוקס). כך אנחנו עובדים גם על שרירי הרגליים וגם על שרירי הידיים. רוב מדריכי הקיקבוקס למדו במסגרת של קורס מדריכי קיקבוקס. מי מאתנו שרוצה לעסוק בקיקבוקס ולתרגל את השיטה שלו יכול להצטרף לחוג קיקבוקס. הקיקבוקס הוא לא דרך מצוינת לשמור על כושר גופני הוא גם מהווה שיטת הגנה עצמית.
לסיכום, יש הרבה דרכים לשמור על כושר גופני ולשפר אותו. כדאי לנו לשפר את הכושר הגופני כי:

כושר גופני תורם לביטחון העצמי!
כושר גופני יגרום לנו להרגיש צעירים בכמה שנים!
כושר גופני נותן לנו אנרגיות!
כושר גופני משפר את הזיכרון!
כושר גופני מוריד כולסטרול ולחץ דם והוא עוזר למנוע סכרת ומחלות לב!
 

אודות סוויט דרימס

סוויט דרימס

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר