טיול לברזיל וצ'ילה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיול לברזיל וצ'ילה

פורסם בתאריך 07/16/2012 ע"י noah asadofulus בקטגוריה סדנאות | צפיות: 907 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טיול לברזיל, טיול לצ'ילה

טיול לברזיל

מאמר זה נועד לתת לכם המטיילים מידע לקראת תכנון טיול לברזיל, ברזיל היא רפובליקה פדראלית דמוקרטית השוכנת בחלקה הדרומי של יבשת אמריקה. ברזיל קיבלה עצמאות בשנת 1822, ושמה נגיע משמו של עץ הברסזיל המפורסם שצומח במדינה.

טיול לברזיל – מידע כללי שחשוב לדעת

לפני שחושבים על טיול לברזיל כדאי לדעת שבריל נמצאת בחוף המזרחי של אמריקה הדרומית, ושוכנת לחופו של האוינוס האטלנטי. עיר הבירה של ברזיל היא ברזיליה ומהווה מוקד משיכה גדול במהלך טיול לברזיל המדינות השכנות לברזיל הן, גינאה הצרפתית, סורינאם, גינאה, ונצואלה, קולומביה, פרו, בוליביה, פרגוואי ארגנטינה ואורגוואי.

טיול לברזיל – אוכלוסיה ותרבות

ברזיל מונה כ 188 מליון תושבים כאשר 50% מהם לבנים, 40% מולאטים 7% כושים והשאר הם שבטים, יפניים, ערבים ועוד. השפה הרשמית של ברזיל היא פורטוגזית. הדת של רוב תושבי ברזיל היא נצרות (הרוב קתולים ומעט מאוד פרוטסטנטים) יש גם מעט מאמינים של דתות אפריקאיות כמו וודו, ספירטואלים וכו'.

טיול לברזיל – חגים לאומיים

כאשר מתכננים טיול לברזיל חשוב לדעת מתי חלים ימי החגים הלאומיים בהם כדאי לבקר במדינה, יש תאריכים כלל עולמיים כמו הראשון לינואר שבו מציינים את ראש השנה, ארבעת ימי הקרנבל בפברואר שמפורסמים בכל העולם, יום הפועלים שחל בראשון למאי, יום העצמאות שנחגג בשביעי בספטמבר, 25 לדצמבר בו חל חג המולד ויום הכרזת הרפובליקה שמצויין ב 15 לנובמבר.

טיול לצ'ילה

מה צריך לדעת לפני שנוסעים לערוך טיול בצ'ילה? קודם כל איפה זה? צ'ילה היא בעצם רצועה דקה של חוף השוכנת לאורכה של דרום אמריקה בין האוקינוס השקט והרי האנדים, החל מהמדבר של אטקמה ועד מישורי הרוח של פטוניה (אוקינוס הקרח הדרומי) בכיוון של ארגנטינה. טיול בצ'ילה כולל מופע של נופים משתנים וגיאוגרפיה דרמטית ומשתנה מקצה לקצה. חלק מהמקומות המושכים ביותר לעריכה של טיול לצ'ילה הם מדברי המלח בצפון, אזור האגמים ושמורות הקרחונים בדרום.
טיול לצ'ילה – על מה חשוב לא לוותר
כאשר אנחנו חושבים על טיול לצ'ילה כדאי לקחת בחשבון מקומות מסויימים עליהם לא נוותר, אחד מהם הוא אזור האגמים הו ניתן להתרשם מאזור ירוק ופורה מלא בצמחיה ירוקה ואגמים מלאי מים. אגמים אלו הם שרידים של תקופות הקרח האחרונות שהאירו את חותמם בצורת עמקים בצורת U שמכילים בתוכם אגמים.

טיול לצ'ילה – בעלי חיים וטבע

בין היתר, במהלכו של טיול לצ'ילה לאזור האגמים ניתן לפגוש את הפלמינגו המרשימים שמקננים וחיים באגמים הרבים באזור, נוכל לצפות בשקנאים שבאים לדוג באגמים ולחפש מקום להתרבות בו, בנוסף נוכל לחזות בפינגווינים, אריות ההרים – הלא הן הפומות, לוטרות הנהר החינניות, ואריות הים. בעלי חיים אלו הולכים ונעלמים מהעולם בשל הרס אזורי המחיה שלהם וצ'ילה היא אחד המקומות בהם עוד ניתן לראותם חופשיים.

אודות noah asadofulus

המאמר מוגש על ידי עידו גונן,

תכנים עיניניים לעסקים.

noah asadofulus

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר