השוואת מלונות באילת : הרודס פאלאס מול הרודס בוטיק | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


השוואת מלונות באילת : הרודס פאלאס מול הרודס בוטיק

פורסם בתאריך 07/09/2012 ע"י דוד כהן בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 7122 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מלונות באילת, הרודס פאלאס, הרודס בוטיק

מלונות באילת מציעים לכם חוויה מרגשת וסוחפת של נופש איכותי ומפנק במיוחד. העיר אילת הפכה עם השנים ליעד הנופש הפופולארי ביותר על הציבור הישראלי והוא גם מושך נופשים רבים מחו"ל בכל ימות השנה. העיר מציעה לנופשים ולתיירים כאחד אטרקציות נהדרות לכל הגילאים, חופי ים מקסימים מסעדות משובחות, מועדוני לילה נהדרים, פעילויות לילדים, ועוד ועוד. אם אתם מחפשים דילים אטרקטיביים עבור מלונות באילת, כנסו לרשת שם תמצאו אתי רתיירות רבים שמציעים מחרים משתלמים במיוחד עבור נופש בעיר. מלונות באילת מציעים לכם חדרים במגוון רחב של סגנונות ובמחירים שונים, ולעיתים ההיצע הגדול עלול אף להיות מבלבל. כדי לעשות סדר בעניינים נעבור כאן על שניים מהמלונות היוקרתיים ביותר של העיר הרודס פאלאס ומלון הרודס בוטיק.


כמשתמע מהשמות של המלונות, שניהם שייכים לרשת הרודס העולמית, ששמה יצא למרחוק בשל היוקרה והפאר שמאפיינים את מלונותיו. אלו הם מלונות איכותיים ומפנקים במיוחד, בעל אווירה נינוחה ונעימה. ההבדל העיקרי בין שני המלונות הללו קשור לקהל היעד שלהם. בעוד מלון הרודס פאלאס פונה אל משפחות ואל זוגות היוצאים אל חופשה רומנטית בשניים, מלון הרודס בוטיק מתאים בעיקר עבור יחידים וילידים אשר מגיעים לעיר עבור כנסים, וכן לאנשי עסקים, שכן זהו מלון סולידי יותר שמשמש גם כמלון לכנסים. כאן חשוב שנציין כי שני המלונות מחוברים ביניהם באמצעו תגשר - בהרודס בוטיק אכן יש חדרים המתאימים למשפחות, ואם הגעתם למלון עם הילדים אתם מוזמנים ליהנות מכול מהפעילויות והאטרקציות של מלון שיש בהרודס פאלאס.


ומה בכול אחד מהמלונות הללו? הרודס פאלאס כולל 296 חדרים נוחים ומאובזרים וכמובן גם סוויטות, שיתאימו גם למשפחות. במלון תמצאו מגוון רחב של אפשרויות קולינריות מפתות ומשובחות, כולל את מסעדת המטבח שמגישה פיוז'ן ים תיכוני, מסעדה בלובי בר, מסעדת הצפרים, מסעדת האמירים, סנק בר בצד הבריכה, בר משקאות וסלטים בצד הבריכה, בר משקאות חריפים וכן טרקלין עסקי. לילדים ממתינים כאן מגוון של פעילויות מהנות, כולל מועדון ילדים שמציע שעת סיפור, סדנאות יצירה ופעילויות ספורט שונות. למלון ישנו בריכת שחייה מצוינת וכן בריכת ילדים, ובנוסף גם חוף רחצה צמוד. במלון הרודס ויטליס הצמוד תוכלו ליהנות מספא מפנק ויוקרתי וכן חדר כושר מאובזר ומצויד. המלון כולל גם בית כנסת, וכן טרקלין עסקי ובו תוכלו לעבוד ולנהל פגישות עסקיות.


מלון הרודס בוטיק הוא מלון קונספט ייחודי שמתפקד גם כמלון כנסים. במלון יש 94 חדרים מעוצבים ומאובזרים, ביניהם גם סוויטות שיתאימו לזוג עם שני ילדים. במלון ישנו טרקלין המגיש כיבוד קל במשך היום וארוחות צהריים בסגנון וינאי, מסעדה שמגישה ארוחות בוקר טריות וטעימות, שירות חדרים הפועל בכל שעות היממה, ובנוסף תוכלו ליהנות מכול המסעדות שבהרודס פאלאס, הנמצאות ממש בסמוך. למלון ישנו בריכת שחייה, ותוכלו גם לבקר בחדר הכושר ובספא של הרודס ויטליס שליד. למי שמתכנן כנס או אירוע עסקי, יש כאן שלוש אולמות שונים ומצוינים - אולם המלכות, שנמצא בקומת הכניסה ושניתן גם לחילוק לשתי אולמות קטנים יותר, אולם המלכים, שמכיל עד 600 אנשים והיכל הפא ביליון, האולם הגדול ביותר בעיר, שמכיל עד 1,200 איש.

אודות דוד כהן

דוד כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר