בניית תוכנית עסקית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בניית תוכנית עסקית

פורסם בתאריך 07/03/2012 ע"י עינת בלונדר בקטגוריה משכנתאות והלוואות | צפיות: 1327 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תוכנית עסקית, בניית תוכנית עסקית

עולם העסקים הינו עולם רוחש פעילויות וסבוך במיוחד. מכל עבר צצים להם יזמים חדשים בעלי רעיונות מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, ומנסים להשתלט על נתח השוק הגדול ביותר שהם יכולים.על כן חשב מאוד לכל יזם ולכל בעל עסק, לא להשאיר את סיכויי ההצלחה ליד הגורל, אלא לתכנן זאת בקפידה. לקבוע מטרות, לתכנן פעילויות ולקצור הצלחות. בשפה המקצועית זה נקרא בניית תוכנית עסקית.

בניית תוכנית עסקית

בניית תוכנית עסקית מהווה את הבסיס של כל חברה וכל יוזמה ופרויקט חדש. התוכנית העסקית תתחיל בראייה כוללת של היוזמה החדשה, מטרותיה והמקומות אליהם היא שואפת להגיע. לצורך בניית תוכנית עסקית יש לאסוף אינפורמציה בקפידה: מהי היוזמה? לאיזה קהל היא מיועדת? איזה מתחרים נוספים קיימים בשוק המצומצם ובשוק הכללי? מהי הייחודיות והתועלות שיש ביוזמה העסקית הזו? ועוד כהנה וכהנה. לאחר האיסוף של כל האינפורמציה, יש לעבד אותה ועל פיה לתכנן את האסטרטגיות והפעילויות בהן תנקטו לצורך הצלחת היוזמה.

בניית תוכנית עסקית – אסטרטגיות פעולה

אסטרטגיות הפעולה הינן קריטיות לצורך הצלחת היוזמה והחברה. האסטרטגיות כוללות את כל הפעילויות השיווקיות שיש לנקוט על מנת לשווק כראוי את החברה ואת המוצרים שלה, ובכך להגדיל את המכירות ואת נתח השוק שבו היא משחקת. אסטרטגיות אלו כוללות גם את שיטות העבודה שבהן יפעלו, החל מההיררכיה הניהולית בחברה וכלה בעובדים המוצבים בשטח ומהווים הנציגים של החברה.

בניית תוכנית עסקית על ידי המומחים בתחום

בניית תוכנית עסקית אינה דבר של מה בכך. לצורך בניית תוכנית מוצלחת, יש צורך בעין חדה אשר תבחן את כל התהליכים הארגוניים, לצד היכולות והשאיפות של החברה. בנוסף יש צורך באנשים אשר יבחנו את הכל ויגבשו את הדברים למסמך מרכזי שעל פיו יפעלו בעתיד. לא כל חברה מסוגלת לעשות בחינה פנימית כל כך בכוחות עצמה. על כן, ישנן חברות המתמחות בייעוץ כלכלי ובליווי עסקי ומציעות את שירותיהן לצורך בניית תוכנית עסקית. חברות אלו ילוו אתכם לאורך כל התהליך, ובסופו יגישו מסמך המלצות מגובש, אשר יצעיד את חברתכם מספר צעדים קדימה.

אודות עינת בלונדר

Seo-Event מתמחה בקידום עסקים קטנים ובינוניים . ביניהם עסקים בתחום דפוס , בגדי עבודה ועוד

עינת בלונדר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר