5 רעיונות לבילוי עם ילדים באמצע השבוע | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


5 רעיונות לבילוי עם ילדים באמצע השבוע

פורסם בתאריך 06/25/2012 ע"י יואב ליסו בקטגוריה פעילויות | צפיות: 2639 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ילדים, משפחה, בילוי

זמן איכות עם הילדים הוא כלי חיוני לשמירה על יחסים טובים ובריאים במשפחה. אך עקב מעמסות החיים, לא תמיד מתאפשר לנו להקדיש מספיק זמן לאנשים שיקרים ללבנו. לפיכך, מדי פעם, עלינו ליזום וליצור הזדמנויות כאלה, כל עוד הם קטנים. במקום לחכות לרגע בו הם יהיו גדולים מדי, והדבר היחיד שהם יגידו הוא "אבא/אמא איפה המפתחות של האוטו? אני יוצא עם חברים!". כלומר, מדי תקופה, קחו חופש מהעבודה באמצע השבוע ותעניקו חוויות נעימות ומגבשות לצאצאים שלכם. על מנת להקל עליכם, אציג מספר רעיונות מומלצים לבילוי עם ילדכם באמצע השבוע.

 

פארק מים
בכל תקופת השנה ובמיוחד בתקופת הקיץ, פארקי מים מציעים לכם מבחר ענק של אטרקציות כיפיות ומרעננות. למעשה, תוכלו לבחור באחת מעשרת מפארקי המים הגדולים הפרוסים בכל רחבי המדינה וליהנות ממגוון אפשרויות לרבות בריכות, מגרשי ספורט, ג'קוזי, סאונות, מגלשות ועוד. המקומות הגדולים והמפורסמים יותר הם שפיים, ימית 2000, מימדיון, לונה גל, חוף גיא, נחשונית ושונית.

 

טיסה בשחקים
טיסה בשמי הארץ לילדים היא אופציה נהדרת ליום מרגש ולא רגיל עם הילדים. הבילוי יכלול הגעה לשדה תעופה פרטי, סיור בליבוי והדרכת טיס, סקירה כללית על תחום התעופה ועל כלי הטיס עליו תמריאו. טיסות חוויה הן בילוי מרתק, עוצר נשימה ובלתי נשכח. יתרה מכך, טיסה בשמי הארץ באמצע השבוע תהיה זולה יותר מאשר חבילה זהה בסוף השבוע.

 

חוות סוסים
ביקור בחות סוסים באמצע שבוע העבודה, מאפשר לכם ליהנות מחבילות בילוי ייחודיות ומפנקות במיוחד. היום יכלול רכיבה על סוסים בליבוי מדריך מוסמך, סיפורים מרתקים על חיי החווה, הכנת מאכלים אותנטיים ומשחקי בוקרים. קרי, יום מלא בעשייה, גיבוש והנאה.

 

מוזיאון
בכל רחבי המדינה פרוסים מוזיאונים לילדים המעניקים חוויה חינוכית והנאה מרובה. מאחר שישנו מבחר כה גדול של מוזיאונים, כל ילד יכול לבחור את המקום המועדף עליו. לדוגמה, מוזיאון העוסק בקומיקס, בציור או מדע לצעירים.

 

סדנת שוקולד
פעלויות שונות וסדנאות שוקולד בפרט, הן דרך נפלאה להעביר זמן איכות עם הקטנים. במהלך הסדנה אתם תיצרו משקאות ומאלכים שונים על בסיס שוקולד איכותי, תקבלו סקירה מעניינת על עולם השוקולד ותשתתפו במשחקים הקשורים למאכל המתוק והאהוב ביותר על ילדכם.

אודות יואב ליסו

יואב ליסו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר