פריטים פשוטים כרעיונות נהדרים למי שמחפש אחר מתנה ליום הולדת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פריטים פשוטים כרעיונות נהדרים למי שמחפש אחר מתנה ליום הולדת

פורסם בתאריך 06/15/2012 ע"י עמית אקסלרוד בקטגוריה קניות ומכירות ברשת | צפיות: 1008 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מתנה ליום הולדת, מתנות ליום הולדת, מתנה, מתנות

 כשאנו מעניקים למישהו מתנה אנו רוצים שהוא או היא יעריכו אותה לזמן רב. מתנה אינה מוכרחה להיות יקרה או פזרנית בכדי שתישאר בזיכרון. הקלישאה אומרת שהמחשבה היא זו שקובעת. אבל מתנה ליום הולדת תמיד נושאת את המחשבה שהמקבל הוא חשוב, לכן הוא עטוף בדאגה. לפעמים פריטים פשוטים בעלי משמעות אישית או פרטית שמוכרת למעניק ולמקבל עשויים להוכיח את עצמם כמשמעותיים.

 

לדוגמה, יש לכם חברה שאוהבת להניח זרי פרחים על השידה בכל פעם שאתם באים לביקור. אז אתם יכולים להעניק לחברה שלכם משהו שיעביר את תשומת הלב שלה חזרה לאותו הרגל. מעמד לפרחים או אגרטל הוא ללא ספק אפשרות מעשית. אבל למה לא להפוך אותו למקורי, כמו למשל לרכוש אגרטל מגנטי שמיועד להחזקת פרחים אמיתיים ומלאכותיים. בעיצוב מקורי זה, האגרטל עובד כשמניחים את הבסיס מתחת למפת השולחן ומאפשרים למחזיקים דמויי-הגבעול לעמוד, כך שהפרחים נראים כאילו הם צפים באוויר. אתם יודעים שהבחירה שלכם של מתנה ליום הולדת היא טובה כשהיא מסוגלת להניד ראש לסוריאליזם.

 

אפשרות מקורית נוספת היא שעון קיר שבמקום מספרים, יש לו מחוגי שעון קטנים יותר שמצביעים על השעה בהתאמה. שעונים בתוך שעון הוא מוצר מקורי של שעון קיר הזמין באתרים מיוחדים. העיצוב המשונה של מחוגי שעון קטנים יותר במקום ספרות הוא מתוחכם ושובבני, ומקבל מתנה ליום הולדת שיקבל מתנה כזו ודאי יבחין בזה.

 

אם אתם מתקשים במציאת מתנה במהלך עונת החגים, אולי כדאי שתשקלו לערוך רשימה של קטגוריות מתנות אפשריות, שתעזור לכם להצר את דרככם לבחירה אחת. מבחר המתנות לימי הולדת מאורגנות בקטגוריות מגוונות, החל ממדבקות קיר, למטבח ולאירוח, ועד לפריטים אישיים ופריטים לילדים. בין אם אנו מבחינים בזאת ובין אם לאו, כשאנו מקבלים מתנות אנו תמיד מרגישים צעירים יותר. כדאי גם להעניק מתנות ידידותיות לסביבה, עשויות מחומרים של בר-קיימא, שאינן מכילות רעלים.

 

לפעמים קורה שבתוך כל החיפזון וההיסטריה במהלך החיפושים אחר המתנה המושלמת, אנו שוכחים מהצרכים היומיומיים שלנו. חשוב לחשוב על העניין הזה, שכן האדם שלו אנו מתכוונים להעניק את המתנה הוא בעל אותם צרכים בחיים. אל תחששו מלהביא להם משהו שהם יכולים להשתמש בו בבית, כמו מתקני תאורה. כל עוד הפריטים הללו מעוצבים בצורה יוצאת מן הכלל ועשויים מחומרים איכותיים, מתנות מעשיות הן מתנות שללא ספק יצליחו להדהים את המקבלים שלהן.

אודות עמית אקסלרוד

אנימי- עיצוב לפני הכל http://www.animi.co.il

עמית אקסלרוד

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר