טיפולים אלטרנטביים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיפולים אלטרנטביים

פורסם בתאריך 05/20/2012 ע"י גיא דינאי בקטגוריה סו-ג'וק | צפיות: 1388 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דיקור סיני, כוסות רוח, מחטים סיניים

בעולם המודרני והמתקדם של היום, הפכה הרפואה האלטרנטיבית למוצאם של רבים, בעיקר בזכות העובדה כי מדובר בטיפולים טבעיים בעלי יעילות מוכחות במשך שנים רבות, המביאים לפתרונן של בעיות גופניות נפוצות באופן טבעי ומוחלט. ברפואה האלטרנטיבית של היום ניתן למצוא מגוון שיטות וסוגים שונים של ריפוי לשלל כאבים, מחלות ובעיות שונות המופיעות בגופנו, כשמתחלקת למספר תחומי טיפול עיקריים, דוגמת טיפולי עיסוי מגוונים, טיפולים אנרגטיים, טיפולי ריפוי סינים, הומאופתיה ונטורופתיה. בתוך כל התחומים הללו, קיימים שני טיפולי ריפוי נפוצים ופופולאריים במיוחד בקרב רבים, כשהאחד נקרא ״כוסות רוח״, לעומת השני המכונה ״נרות הופי״.

כוסות רוח- סמל הרפואה הסינית

אחד מטיפולי הריפוי המוכרים ואולי מהמזוהים והמסמלים ביותר את טיפולי הרפואה הסינים בכלל, הוא ללא ספק הטיפול שניתן באמצעותן של כוסות רוח. מדובר בכוסות העשויות ממספר חומרים, כדוגמת זכוכית, פלסטיק ובמבוק, המונחות על גופו של אותו מטופל, כשלאחר מכן גורמות ליצירתו של ואקום, המביא לכדי היצמדותן לגופו של המטופל. באמצעות ההיצמדות לגוף המטופל, מביאות כוסות רוח לתוצאה של הזרמת כמות דם גדולה יותר לאותו אזור כואב, המתאפשרת באמצעות שבירת נימי דם, המהווים את הגורם העיקרי להופעת אותם הכאבים. כמו כן, קיימת לטיפול המתבצע בעזרת כוסות רוח השפעה אנרגטית, המובילה להוצאת האנרגיות והתחושות השליליות מגוף המטופל, האחראיות גם הן לא פעם להופעת בעיות גופניות שונות.

נרות הופי- טיפול יעיל בבעיות כרוניות

טיפול נוסף, הנחשב לאחד מהטובים והמובחרים ביותר שמציעה הרפואה האלטרנטיבית על שלל טיפוליה, הוא טיפול הניתן בעזרתם של נרות הופי. מדובר בטיפול שמקורו נמצא עמוק בהיסטוריה, כשמוכח כטיפול יעיל במשך דורות רבים. נרות הופי פועלים למעשה באמצעות הדלקת החלק העליון בהם, כשלאחר מכן מוכנסים לאוזניהם של המטופלים ומביאים להקלה ולהעלמה של מחלות רבות. כמו כן, קיימים נרות הופי במספר צורות, כשעשויים לרוב מבד מסוג פשתן, כשבתוכו מספר חומרים שונים, דוגמת קמומיל, דבש, מרווה, שמנים ארומטיים וצמחי מרפא.

באילו מקרים מומלץ לפנות לטיפול בכוסות רוח ובנרות הופי?

בטיפול המתבצע בעזרת כוסות רוח, כדאי לפנות במקרים של כאבי שרירים חוזרים ונשנים, במצב בו מורגשים קשיי נשימה, ובמקרים של התקררות והיווצרות של דלקות שונות בגוף. בנוסף, רצוי לפנות לטיפול באמצעות כוסות רוח במצבים של לחצים ומתחים שמורגשים בגוף מזה תקופה ממושכת ובמקרים בהם מורגשת חולשה במערכת החיסונית. לעומת זאת, פנייה לטיפול המתבצע בעזרת נרות הופי, נעשית במקרים של דלקות וכאבים כרוניים בגוף, בייחוד בדלקות אוזניים וגרון. בנוסף, במצבים בהם סובל אדם מסינוסיטיס ומהצטברות גודש במערות האף, רצוי לפנות לטיפול בעזרת נרות הופי, המביא להקלה ולשיפור משמעותי במצב.

תוצאות מיידיות ומדהימות

המרכיב המשותף והמייחד הן את הטיפול המתבצע בעזרת כוסות רוח, והן את הטיפול שניתן באמצעות נרות הופי, מתבטא בתוצאה המתקבלת בסיום. בשני הטיפולים, מדובר בתוצאות המתקבלות באופן מיידי ומפליא במיוחד, כשבמרבית המקרים מביאים להעלמת אותה הבעיה למשך זמן ממושך. כמו כן, על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול האיכותי והטוב ביותר בשני הטיפולים הללו, נדרש לפנות אך רק למטפלים מוסמכים ומקצועיים לטיפול בכוסות רוח ובנרות הופי. לכן, אם החלטתם לפנות לעזרתה של הרפואה האלטרנטיבית ואתם סובלים מאחת מהתופעות שהוזכרו לעיל, אל תהססו ופנו מיידית לטיפול באמצעות כוסות רוח או לחילופין בידי נרות הופי.

אודות גיא דינאי

גיא דינאי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר