דלתות אוטומטיות במרחב | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


דלתות אוטומטיות במרחב

פורסם בתאריך 06/01/2009 ע"י פורטל הרהיטים בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 1049 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דלתות, דלתות כניסה, דלתות פנים, רהיטים

דלתות אוטומאטיות במרחב דלתות אוטומאטיות מצויות לרוב במוסדות ציבוריים, חנויות, קניונים, אולמות ועוד. דלתות אוטומאטיות נפתחות ונסגרות מעצמן. הן מצוידות בסוגי חיישנים שונים המאפשרים זיהוי של גוף מתקרב. הן פתרון יעיל למקומות בהן יש לשמור על דלתות סגורות בעוד שמספר רב של אנשים יוצא ונכנס. דלתות אוטומאטיות נפתחות באופנים שונים: חלקן בנוי משתי כנפיים הזזות לצדדים, חלקן נפתחות כלפי פנים, ישנן דלתות הבנויות כדלת הזזה בעלת כנף אחת שזזה הצידה. קיימות דלתות אוטומאטיות הנעות על ציר סיבובי ומחולקות לתאים קטנים-הדבר נפוץ בעיקר בבתי מלון. דלתות אוטומטיות משמשות הן כדלתות פנים והן כדלתות חוץ.
 
דלתות אוטומאטיות מונעות נגיעות בגוף הדלת וכך נשמר ניקיונן. מוסדות גדולים , בניני משרדים , בתי מלון וכו', משתדלים לשמור על חזית מרשימה כך שניקיון הדלת הוא דבר הכרחי וחשוב. דלתות אוטומאטיות עשויות לרוב מזכוכית ומצוידות הבריחים ומנגנוני בטחון כמו בדלתות רגילות. זכוכית המשמשת לבניית דלתות אוטומאטיות היא עבה במיוחד, מחוסמת ובעלת דבק פנימי שנועד למקרים בהם נשברת הדלת – דבק פנימי מונע מהיווצרותם של שברי זכוכית קטנים ורבים ויוצר שברים גדולים ובכך עולה מימד הבטיחות. דלתות אוטומאטיות חיוניות על מנת לשמור על חום או קור המצויים התוך המבנה. לא נוצרים מצבים בהם מישהו שוכח לסגור את הדלת. ובכך חשיבותה. דלתות אוטומאטיות יכולות להיות גם דלתות אינטרקום בבנייני מגורים. כיום תודות לטכנולוגיות מתקדמות- אדם מקיש קוד כניסה המאפשר לדלת להיפתח באופן אוטומאטי. השליטה עלדלתהכניסה קיימת כמובן גם מתוך הבניין , מאחת הדירות או החדרים. דלתות אוטומאטיות עובדות על-פי שנית מודלים עיקריים: הדלתות נעות כל העת על ציר מעגלי, כך שהדלת תמיד במצב של פתיחה וסגירה (דלתמסתובבת). או שהדלתות נפתחות בעת הצורך כאשר החיישנים המצויים בהן מזהים כי מישהו מתקרב לסף. דלתות אוטומאטיות חייבות להיות יעילות: אופן הפתיחה והסגירה שלהן חייב להיות בעל תזמון מדויק על מנת שמצד אחד לא יווצר תור ליד הדלת, ומצד שני לא יקרה שהדלת תישאר במצב פתוח זמן רב מידי שבמהלכו יוכלו להיכנס אורחים בליתי קרויים או שקור או חום יפלטו החוצה.
דלתות אוטומאטיות חייבות להיות בעלות מנגנוני בטיחות שימנעו את סגירתן על אדם מסוים. הדלתות צריכות להכיל מנגנונים הגורמים לדלת להיפתח מיד כאשר הדלתות נתקלות בעצם כלשהו. נושא נוסף הקשור לבטיחות הוא המשך פעילותן של הדלתות במקרים בהם לפתע אין חשמל, או קיימת שריפה בבנין. דלתות אוטומאטיות חייבות להמשיך ולפעול במצבים על מנת לאפשר לאנשים להיחלץ מתוך הבניין- מערכת של גנראטורים או הימצאותה של בטרייה יכולים להבטיח זאת. דלתות אוטומאטיות מגיעות עם שפע של אפשרויות עיצוב ושיטות הפעלה והתקנה. יש להתאים את שיטת הפתיחה והסגירה של שדלת לשימושים הריאלים שלה.
העיצובים כיום הם מרהיבים, ואתם יכולים להתרשם מהקולקציות הקיימות באתרי החברות המייצרות את הדלתות. דלתות אוטומאטיות מגיעות עם תעודת אחריות המאפשרת לכם לפתור בעיות שצצות בתפעול הדלת וכמו כל מוצר אחר, גם הן מצוידות בתו תקן המעיד על איכותם ובטיחות השימוש בהן. דלתות אוטומטיות הם מפתחים שכיחים בבית כרהיטים.

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר