מדרסים עבור ספורטאים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מדרסים עבור ספורטאים

פורסם בתאריך 05/08/2012 ע"י אבי ביטון בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 875 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מדרסים

חינוך גופני ופעילויות ספורטיביות דורשות מהגוף שלנו תנועה מתמדשת, הפעלת שרירים- ריצה, הליכה, דילוג ועוד. בכל פעילו ספורטיבית אנו מפעילים שרירים שונים בגוף שלנו העוזרים לנו לבצע את הפעילויות בצורה נכונה וחיובית. פעמים רבות, פעילות ספורטיבית מתמדת עלולה לגרום לבעית גופניות שונות- שחיקת גידים, בעיות ברצועות, נקעים וכדומה. בעיקר אצל ספורטאים מקצוענים בעיות אלו מאוד נפוצות. כדי להימנע מבעיות אלו ניתן להשתמש במדרסים. תפקידם של מדרסים בקרב הספורטאים הוא לרכך את הדריכה שלהם על כפות הרגליים, לבלום זעזועים בתחומי ספורט שונים ולסייע להם לשמור על הבריאות שלהם ולהמשיך לעסוק בספורט. לפניכם מספר דברים שכדאי לדעת על מדרסים עבור ספורטאים.


מדוע ספורטאים צריכים מדרסים?


כאשר אנו רצים או הולכים מופעל לחץ מסויים על כפות הרגליים שלנו. לחץ זה עלול להשפיע בצורה שלילית על כף הרגל ועלול לגרום לשחיקת מפרקים או פגיעה ברצועות ובגידים. לדוגמא בתחומי ספורט כגון כדורגל או כדורסל נדרשים הספורטאים לבצע פניות חדות בזמן ריצה. פניות אלו עלולות לגרום לקרעים ברצועות ובגידים ואפילו לנקעים ברגליים. כדי להימנע מכל אלו, ספורטאים בתחומים אלו משתמשים במדרסים בולמי זעזועים המרככים את הפניות החדות ומונעים מהבעיות הרציניות להתפתח. ללא מדרסים ספורטאים עלולים למצוא את עצמם מתמודדים עם מגוון רחב של בעיות רגליים ובעיות בריאותיות אחרות.


באילו תחומי ספורט משתמשים במדרסים?


עולם הספורט הוא עולם גדול ורחב מלא במגוון של תחומים שונים ומגוונים. בין התחומים בהם מומלץ ונדרש השימוש במדרסים ניתן למנות תחומי ספורט כגון טניס, כדורגל, כדורסטל, ריצה, רכיבת אופניים וספינינג, אימוני אירובי ומשחקי כדור שונים נוספים. תחומי ספורט הכוללים עמידה רבה, ריצה או הליכה דורשים שימוש במדרסים כדי להימנע מפציעות מיותרות ובעיות רגליים.


כיצד המדרסים עוזרים לספורטאים?


מדרסים עוזרים לספוראים שונים לא רק בשמירה על הבריאות שלהם ובעיקר על הרגליים שלהם, מדרסים עוזרים גם בשיפור ביציבה, בהרגשת נהוחות של כף הרגל, ספיגת זיעה, טיפול ביבלות ושיפור בהרגשה הכללית של הגוף. בנוסף לכך, ישנם מדרסים, כגון מדרסים מגנטיים שתפקידם לסייע במערכות השונות בגוף כגון מערכת העיכול או מערכת הדם ובכך לתרום ולשמור אף יותר על בריאות הספורטאי.
 

אודות אבי ביטון

אבי ביטון

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר