היכן לארגן את המסיבה הפרטית שלכם | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


היכן לארגן את המסיבה הפרטית שלכם

פורסם בתאריך 04/23/2012 ע"י יואב ליסו בקטגוריה זוגיות | צפיות: 1031 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

 לא פעם, קורה שאנחנו רוצים לארגן מסיבה פרטית, לעיתים לעצמנו ולעיתים עבור מישהו אחר. הדוגמא הקלאסית ביותר היא מסיבת רווקים או רווקות. לרוב, החתן או הכלה יבקשו זאת מאחד מחבריהם הקרובים, והללו ייאלצו "לשבור את הראש".

אבל זו לא הדוגמא היחידה. גם מסיבות יום-הולדת, בעיקר כשיש בהן גיל ספציפי, מסיבות ימי נישואין, "חתונות זהב", ציון קידום בעבודה, אירועים עסקיים, השקות מוצר ועוד.

במאמר זה אני אציג את האופציות העיקריות שקיימות היום (בישראל, לפחות) על מנת לארגן את המסיבה הפרטית הבאה שלכם.

לפני שאתחיל, חשוב לי לתת גילוי נאות מהבחינה הזו, שכן בתור בעליו של לופט לאירועים בתל אביב, יש לי אינטרס להציג דווקא את האופציה של שכירת לופט כעדיפה. עם זאת, אשתדל להישאר נייטראלי ואובייקטיבי ככל הניתן.

 

פשוט וזול בבית

האופציה הזולה והפשוטה ביותר לקיום מסיבה, היא פשוט לעשות זאת בבית. בין אם מדובר בדירה שלכם או של חבר, מה שמאפיין מסיבה שכזו הוא שהיא מנטרלת את הצורך לשכור מקום ייעודי, ולכן גם הכי חסכונית.

למעשה, אתם בוחרים באופציה הזו לעיתים קרובות באופן לא מודע, כשאתם עורכים אירוע בבית. אם יש לכם בית גדול ומרווח, זו אופציה לגיטימית.

אם תעשו זאת בבית, דאגו מראש להרחיק חפצים שבירים, ותכננו את הסדרי הניקיון שאחרי המסיבה, שכן מסיבה מטבעה נוטה להשאיר לכלוך לא מועט.

עם זאת, במקרים רבים נרצה דווקא "לצאת" מהבית, אל מקום חדש ושונה.

 

לצאת למועדון

האופציה הבאה תהיה לצאת למועדון, ולמעשה להפוך חלק ממנו למסיבה הפרטית שלכם. כיום זה מקובל מאוד, ומועדון נוהגים "לסגור מקומות" לאירועים כאלו – אפילו ל-10-20 איש.

מסיבה במועדון לא עולה כשלעצמה כסף (לרוב), אך גורמת לייקור עקיף של האירוע, מכיוון שעלות המשקאות במועדונים היא בדרך כלל גבוהה מאוד.

בעיה נוספת שתצטרכו להתמודד עמה היא סוגיית ה"סלקציה". עד כמה שהיחצ"ן של המועדון לא נשמע נחמד ובטוח בעצמו – ברגע האמת יש סיכוי שחלק מהמוזמנים יתייבשו בתור בחוץ.

כמו כן, במועדון לא תהיה לכם שליטה כלל על הנעשה – המוזיקה, התכנים, וגם האורחים האחרים.

 

לשכור לופט

האופציה הבאה, שכבר הזכרתי בפתיח למאמר, היא לשכור לופט. קיים מבחר לא קטן של לופטים. חלק גדול מהם מוגדר כלופטים למסיבת רווקים ורווקות, שכן זה סוג האירועים הפרטיים המבוקש ביותר, אך למעשה מדובר פשוט בלופט שמותאם למסיבות רועשות וססגוניות, מכל סוג.

הלופטים הללו פזורים בעיקר ברחבי הערים הגדולות, וכוללים מתקנים ואטרקציות שונות כדי להנעים לכם את המסיבה – מערכות תאורה, סאונד, פלזמות, מקרנים, בר משקאות וכו\'. חלק לא מועט מהם יכלול גם יתרונות נוספים בדמות בריכה, סאונה, משחקי וידאו שונים ועוד.

שכירת לופט משמעותה למעשה לשכור מועדון קטן ופרטי משלכם. תוכלו לשלוט על המוסיקה, על התכנים, על התכנית וכו\'.

בנוסף, למרות שלשכירת הלופט יש עלות כספית, הרי שאם משווים זאת ליציאה למועדון – תוכלו לחסוך מאוד בעלות האלכוהול.

 

לשכור וילה / צימר

שכירת וילה או צימר (צימר הוא למעשה הגירסא ה"קטנה" יותר של הוילה) היא אופציה נוספת, ומאפשרת לכם להפוך את המסיבה ל"אוליגרכית" יותר, ותגרום לה להזכיר גם את מסיבות הקולג\' האמריקאיות.

וילה תאפשר לכם לחלק את המסיבה לכמה איזורים – חלקם בחוץ (בדשא, מרפסת וכו\') וחלקם בתוך הוילה – שגם היא לרוב תחולק לאיזורים וחדרים.

היתרון בוילה הוא בכך שהיא מאפשרת לקיים מסיבה גדולה במיוחד – של עשרות ואף מאות מוזמנים.

החיסרון הוא קודם כל במחיר (הגבוה יותר, לרוב) ובכך שהוילה, בדרך כלל, תהיה מחוץ לעיר. זאת אומרת שלא תוכלו להמשיך ממנה בקלות למקום אחר (מועדון, מסעדה וכו\').


אודות יואב ליסו

יעקב מגן הוא שמאי מקרקעין מסמך בתל אביב.

יואב ליסו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר