טיפול זוגי – מתגברים על המשבר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיפול זוגי – מתגברים על המשבר

פורסם בתאריך 04/05/2012 ע"י SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל בקטגוריה בריאות הנפש | צפיות: 1093 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טיפול זוגי, טיפול משפחתי, פסיכולוג

הלחץ בו כולם חיים כיום, יוצר גם קשיים ומשברים זוגיים, משבר בזוגיות גורם לתקשורת לקויה, מטרתו של טיפול זוגי היא לסייע להם להתגבר על המשבר ולעשות את השינוי הרצוי.

טיפול זוגי
בין בני זוג במשבר קיים ריחוק, יש עימותים עם בני הזוג ומשפחות המוצא שלהם ובעיקר חוסר תקשורת, טיפול זוגי מיועד לכל אותם זוגות הנמצאים במשבר, הוא נועד לסייע להם להתמודד עם הבעיות והקשיים בחיי הנישואין שלהם, גם אם הם עושים ניסיונות לפתור את הקשיים והם הגיעו למבוי סתום ולא מגיעים לתוצאות הרצויות, כדאי להם לפנות לטיפול זוגי מקצועי. טיפול זוגי, הוא בדרך כלל טיפול קצר והוא מצריך כעשר פגישות. קשה לקבוע מראש את מספר פגישות כי כל זוג מתמודד באופן שונה עם הבעיות ולכן משך התהליך הוא אינדיבידואלי, השוני נובע גם מעוצמת הכעסים ועומק המשקעים שיש לכל זוג, ממטרת הטיפול, מהמוטיבציה והנכונות לשינוי ומידת הגמישות של כל אחד ואחד, ההתמקדות בטיפול היא בכל פגישה וההחלטה על סיום הטיפול היא של בני הזוג.

טיפול משפחתי
טיפול משפחתי הוא טיפול לכל המשפחה, הוא נועד לסייע בפתרון בעיות פסיכולוגיות שיש לאחד מבני הבית, זוג או לכולם. טיפול משפחתי יעשה שינוי ביחסים ובדפוסי ההתנהגות המשפחתית. בטיפול משפחתי מתבוננים ומתייחסים לכל אחד במשפחה לחוד וכחלק מהמשפחה. בעיה של אחד מבני המשפחה יכולה להשפיע על כל המשפחה ועל מערכת היחסים המשפחתית, והיא יכולה להיפתר הבנה ושינוי הקשרים במשפחה, גם אם המשבר הוא של ההורים ובעקבות כך נוצר משבר במשפחה, הם זקוקים טיפול משפחתי. ההבנה בטיפול משפחתי הוא שכל אחד מבני המשפחה הוא מרכיב חשוב של משפחה אחת ולכן כל אחד משפיע ומושפע ממה שקורה בה.

פסיכולוג
פסיכולוג הוא מי שהוסמך לעסוק בפסיכולוגיה. ישנם פסיכולוגים בעלי התמחויות שונות. פסיכולוג נותן מענה מקצועי בטיפול אישי, טיפול זוגי, טיפול משפחתי ועוד. מפגש עם פסיכולוג הוא מפגש עם איש מקצוע שמתמחה בהבנת תהליכים נפשיים ובקשר בין גוף לנפש, הוא מתבונן בלקוח או הלקוחות, מאבחן את הבעיה והצרכים של המטופל ובהתאם לכך עורך את הטיפול.
 

אודות SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל

SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר