איך לדעת מתי הלקוח משקר לך, איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח, שפת גוף של לקוח, אינטונציה של לק | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך לדעת מתי הלקוח משקר לך, איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח, שפת גוף של לקוח, אינטונציה של לק

פורסם בתאריך 04/02/2012 ע"י Eip Good בקטגוריה רוחניות | צפיות: 496 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: איך לדעת מתי הלקוח משקר לך, שפת הגוף, החזקה ביותר, איך ל, התמקדות, איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח, צריך, איך לזהות את ההתנגדות, איש מכירות מעולה, יעוץ נפשי, רוחניות, אימון אישי, כל הסיבות, משמעות, מאמן אימון אישי, אובייקטיביות, איש מכירות מוצלח

איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח, איך לדעת מתי הלקוח משקר לך, זיהוי התנגדות הלקוח, איך לזהות את התנגדות הלקוח, שפת גוף של לקוח, אינטונציה של לקוח, התנגדות מכירות, טיפול בהתנגדות מכירה

וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית והמרכזית והחזקה ביותר, שבגללה הלקוח מתנגד לביצוע העסקה.

ובנוסף, עליך להיות מסוגל להבחין, מתי כל הסיבות שהלקוח נותן, הן רק סיבות כיסוי, שבאותו להסתיר ולכסות על הסיבה האמיתית, שאותה הלקוח לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפ"כ העסקה לא מתבצעת.

כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה באמת מפריע לו. ואיש מכירות טוב, יודע לזהות מתי הלקוח לא אומר את הסיבה האמיתית שלו, וכך ממילא הוא יודע לנסות להתמקד בגילוי הסיבה האמיתית, כדי שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה.

והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. ז"א שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש לו "שמיעה טובה", אז הוא יודע לשמוע, עם איזו סיבה מתוך הסיבות שהלקוח אמר, עם איזו סיבה הלקוח הכי הזדהה. ולפעמים איש המכירות יודע "לשמוע", שהלקוח לא באמת מזדהה עם אף אחת מהסיבות שאותן הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו.

וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם הסיבות שאותן הוא עצמו מציג? תשובה: על ידי זה שהוא יודע לשים לב, לשימוש במילים שבהן משתמש הלקוח, לתיאור סיבת ההתנגדות שלו. ועל ידי זה שהוא יודע לשים לב, לאינטונציה / שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע לזהות, היכן הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא באמת מאמין למה שהוא עצמו אומר.

והדרך לדעת מתי הלקוח עצמו לא מאמין למה שהוא עצמו אומר, היא על ידי זה שבודקים עד כמה הלקוח מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה עובדתית / מוחלטת / אובייקטיבית. ועד כמה הוא מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה של פירוש / יחסי / סובייקטיבי.

כי מי שישים לב יראה, כי כאשר האדם מדבר על עובדות, אז הוא מדבר בצורה אחת. לדוגמא: האדם אומר "יורד עכשיו גשם". וכאשר האדם מדבר על פירוש, הוא מדבר בצורה אחרת. לדוגמא: "נראה לי שהולך לרדת היום גשם". ואם מדובר על יום גשום באמת, אז האדם יאמר "קח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". ואם מדובר ביום שבו רק אולי יהיה גשם, אז האדם יאמר "כדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או לדוגמא שהאדם יאמר "אני חושב שכדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או שהאדם יאמר "אולי ירד גשם, אז תיקח מטריה" וכיו"ב.

והרעיון שהאדם משתמש במילים מסוימות, כדי להעביר מסרים שונים. ולכל מילה שהאדם אומר, יש לה משמעות. ואיש מכירות טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, והוא יודע להקשיב למילות הקישור של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמא "אני חושב שאין לי צורך במוצר הזה". או לדוגמא האם הלקוח צמצם את ההתנגדות שלו, כגון לדוגמא "אני לא צריך כרגע את המוצר הזה". או לדוגמא שהלקוח הכליל את ההתנגדות שלו "אף אחד לא יכול להשתמש במוצר הזה". או לדוגמא שהלקוח אומר "המוצר הזה לא יכול להביא תועלת לאף אחד". או שלעומת זאת הלקוח אומר "המוצר הזה לא יכול להביא לי תועלת".

וכיו"ב אפשר לתת אין סוף דוגמאות נוספות, שבהן הלקוח מוסיף מילה כלשהי / משמיט מילה כלשהי, ובכך הוא חושף עם איזה משפט של עצמו הוא יותר מזדהה ועם איזה משפט הוא פחות מזדהה. ואיש מכירות טוב, יודע להקשיב למילים שהלקוח משתמש בהן, והוא יודע לזהות, עד כמה הלקוח מדבר בצורה מוחלטת / אובייקטיבית / עובדתית, ועד כמה הלקוח מתייחס לדברים של עצמו, בצורה סובייקטיבית / יחסית / וכפירוש בלבד.

ואיש מכירות טוב, ...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן עיסקי, לשכנע למכור סודות המשא ומתן, תורת המשחקים, לשכנע הורים, nlp מה זה

הכנס לאתר ותהנה מעוד משא ומתן, אנשי מכירות, לדעת מתי הלקוח משקר לך, אמונה, התנגדות הלקוח, יעוץ אישי, אימון, משמעות, מכירות, הסוד ועוד ...

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר